Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

Geri dönüşümün büyük önem taşıdığı gerçeği gün geçtikçe varlığını hissettiriyor bizlere. Çöplerin içinden çıkan eşyaları 30 yıl boyunca biriktirmek, müze açmak kimin aklına gelir ki? Nelson Molia'nın aklına gelir tabi ki!

Nelson Molia, bir çöp toplama personeli.

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

"Çöpteki Hazineler" ismini verdiği bir müzesi var.

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

1980'den bu yana çöplerde bulduğu eşyaları müzesinde sergiliyor.

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

Oyuncaklar, kitaplar, tablolar, afişler, tarihi eşyalar ve bunlara benzer birçok eşya bu müzede bulunuyor.

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

37 yıllık birikim ile bir araya gelen milyonlarca eşya var. Ve her gün bu müze ziyaretçi akınına uğruyor.

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

1980 yılında kullanılan eşyalar ne kadar farklı, öyle değil mi?

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

Bizlerin işe yaramaz olarak gördüğü eşyalar belki günün birinde bu şekilde sergilenecek kadar şanslı olmayabilir!

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!

Çöpte Bulduğu Eşyaları 37 Yıl Boyunca Biriktirip "Çöp Müzesi" Açan Efsane Bir Adam!
Cevapla