Geri dönüşümün büyük önem taşıdığı gerçeği gün geçtikçe varlığını hissettiriyor bizlere. Çöplerin içinden çıkan eşyaları 30 yıl boyunca biriktirmek, müze açmak kimin aklına gelir ki? Nelson Molia'nın aklına gelir tabi ki!
Nelson Molia, bir çöp toplama personeli.

"Çöpteki Hazineler" ismini verdiği bir müzesi var.

1980'den bu yana çöplerde bulduğu eşyaları müzesinde sergiliyor.

Oyuncaklar, kitaplar, tablolar, afişler, tarihi eşyalar ve bunlara benzer birçok eşya bu müzede bulunuyor.

37 yıllık birikim ile bir araya gelen milyonlarca eşya var. Ve her gün bu müze ziyaretçi akınına uğruyor.

1980 yılında kullanılan eşyalar ne kadar farklı, öyle değil mi?

Bizlerin işe yaramaz olarak gördüğü eşyalar belki günün birinde bu şekilde sergilenecek kadar şanslı olmayabilir!


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar