"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Değerli eleştirmen üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Nasılım sorularının vazgeçilmez yorumcularıdır. Her ne kadar "nasılımı" sevmediklerini söyleseler de kalkması halinde bir boşluk hissedeceklerdir.

Eski sevgilisinin yeni sevgilisini kaldıramayanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Bu kız nasıl? diye başlayan sorulara şahit olmuşsunuzdur. Yani bir insan kendi için "bu" der mi? Direkt gözlerimiz görselin kime ait olduğunu bulmaya çalışıyor. Sitemizin verdiği bir imkanı yanlış değerlendirmek hiç hoş değil.

"Benim kaslarım var, benim olmasa da var!" diyen üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Gündüz spor yapıp geceleri uyuyamayan gençler, "can sıkıntısı bir nasılım sorayım" diyerek kategoride ön planda olan üyelerdir. Bu etiket kalktığında bir boşluk hissedeceklerdir.

Halen çözemediğim, sürekli aynı fotoğraf ile "nasılım" diyen üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Israrlı şekilde aylarca "nasılım" soran üyeler görüyorum. Bir insanın haftada, günde, saatte tipi ne kadar değişebilir? Bu arkadaşlar kesin çok üzülür, nasılım soramazsa.

Burnunu sorsan gözleri başka yere kayan üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

En çok da bu arkadaşların üzüleceğini düşünüyorum. "Çok şükür, bugün de gördük bişiler" diye yorumları görmüyor değilim.

Ayak sever üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Azimlerini tebrik ediyorum. Ortalık ayak sorusundan geçilmiyor artık. Ayak fotoğrafı artık bir elzem. Üzülecek üyeler arasında yer buldular efemm.

"Takip" edilmeyi çok seven üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Mesaj kutusu kapalı olan kızlarımız yakından bilirler. Takip etmezse "nasıl" olduğunu öğrenemez pembik üyelerimiz. İşin acı tarafı henüz 1 xper olsalar da "takip et" istekleri oluyor. 😐

Kahve fincanını ters getirmeyi seven üyecanlar!
"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

Moderasyon gereği "nasılım" da topluyoruz fal sorularını. Başka etikette sormak yasak değil. Ama bencemi okuyanlar olursa "nasılım" etiketinde sormalarını rica ediyoruz. Bu etikette mecbur sorulacak diye bilen üyecanlar, etiket kalktığında baya üzülebilir. Günün sorusu olarak en iyi fal sorusunu vitrinde görebilsek keşke. 😐

#Hoşçakalın

Okuduğunuz için:

"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!

"Nasılım" Konu Etiketi Kaldırılsa Yas Tutacak Üyecanlar!
Cevapla