Xper 1 Seviyesindeki KScanların Yaşadığı 4 Sinir Bozucu Durum!

Mesaj atamama!

Xper 1 Seviyesindeki KScanların Yaşadığı 4 Sinir Bozucu Durum!

Yeni üyeler haliyle Xper 1 oldukları için tanışmak istedikleri üyelere mesaj atamıyor, yardım tanışma amaçlı mesajlar atmak istenildiğinde "Mesaj gönderebilmek için Xper 2+ seviyesinde olman gerekli" uyarısıyla karşılaşıyor ve tabii bu biraz sinir bozucu. En azından benim için öyleydi :)

Belirli kategoride soru/görüş paylaşamama!

Xper 1 Seviyesindeki KScanların Yaşadığı 4 Sinir Bozucu Durum!

Xper 4 olamayan üyeler belirli kategorilerde görüş/soru paylaşamıyor örneğin "cinsellik" kategorisi için Xper 4+ olmak gerekli ve bunun için de Xper toplamak lazım. Ve bunun için bayağı zaman lazım. Aynı şekilde görüşlerde link paylaşmak için bile Xper 2+ olmak gerekiyor.

Gizli olamama!

Xper 1 Seviyesindeki KScanların Yaşadığı 4 Sinir Bozucu Durum!

Herhangi bir soruya gizli görüş paylaşmak istediğimizde "Sadece Xper 2+ üyeler gizli görüş paylaşabilir" uyarısıyla karşılaşıyoruz. Ve bu da hayli "gıcık" bir durum.😄

Üyeler tarafından "ezik" muamelesi görme!

Xper 1 Seviyesindeki KScanların Yaşadığı 4 Sinir Bozucu Durum!

Sitede çok karşılaştığım bir durum bu. Xper seviyesi yüksek olan üyelerin "Iyy 1 Xper" tepkisiyle çok karşılaştım. Xper 1'ler düşük Xper'li olduğu için pek ciddiye alınmıyor ve görüşlerine/sorularına yorum yapma ihtiyacı duyulmuyor. Sizi bilemem ama bana öyleydi.

#Xper1lereşiddetehayır 😄

Xper 1 Seviyesindeki KScanların Yaşadığı 4 Sinir Bozucu Durum!
Cevapla