Efenim çok eşlilik yasal olarak da, etik açıdan da hiçbir şekilde kabul görmeyecek bir durum malumunuz... Ancak günümüzde bu tarz ilişkilerin üstü kapalı da olsa yaşandığını biliyoruz. Gerek evli bireyler, gerek sevgilisi varken yedek tutanlar...
İşte bu bencemde "Yedi Kocalı Hürmüzlerin" başlarına gelecek felaketleri sıralayıp, Harbi Kız olmaktan çıkıyor ve felaket tellallığına terfi ediyorum!
Sosyopati!

Böyle bir durum içerisindeki kişi; hangisini sevdiğini, hangisini öylesine tuttuğunu, hangisiyle ciddi, hangisiyle geçici bir ilişki içinde olduğunu sapıtır! Ve zaman içerisinde bütün duygular birbirine girip, en çirkin hale dönüşecektir. Ve hatta Dünya, yeni bir sosyopat kazanacaktır!
Paranoya!

Gönül bağı kurulan kişiye yakalanma korkusu, diğer bireyle olan ilişkinin ilerlemesiyle daha da artacak ve zamanla paranoyak bir birey haline dönüşüm başlayacaktır.
Kişilik bozukluğu!

Her iki tarafı da etkilemek ve her şeyin yolunda gittiğini göstermek adına; iki ayrı oyun oynanır, ayrı kartlar gösterilir ve ayrı iki insan gibi davranılır. Bunun sonucunda ise, bireyin kişiliğinde "yamulma" oluşması oldukça muhtemeldir!
Güvensizlik!

Herkesi kendi gibi bilme sendromu da diyebiliriz. Velev ki zamanı geldi ve artık ciddi bir ilişki yoluna girilmek istendi ama o da ne? Artık bu bireyimiz "her haltı" tecrübeyle sabitlediği için kimseye güvenmez hale gelecektir ve bu da zamanla trajik ilişkilere gebe kalacaktır.
Bunalım!

Bir önceki maddenin devamı niteliğinde... Yaşadığı ilişkilerin kendine ve karşı tarafa olan hasarı sonucu bitmesiyle, kişi yalnızlık ve daha da sonrasında bunalıma sürüklenecektir.
Ve son olarak... İkinci erkek ve kadınlar!

Üst maddelerde karşı bireyi incelerken, bunda "yasak" ilişkinin yaşandığı insanları inceliyorum. Bu ikinci insanlar; yaşadıkları hüsran ya da kendi tabirleriyle "tutku" dolu ilişkinin ardından, tutarlı bir birey olmakta zorlanacaklar ve bunun sonucunda toplumda "sağlam" bir duruş sergileyemeyeceklerdir.
Şimdi soruyorum: Bunca şeye değer mi? Ve çok eşlilik hakkında neler düşünüyorsunuz?
Diğer bencelerimde görüşmek dileğiyle, görüş bırakmayı unutmayın. Hoşçakalın! :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar