Çoğu kişi bu olaydan şikayetçi, görüşlerim kaldırıldı, neden rahat değiliz, bırakın da rahat rahat takılalım diyenlerin sayısı oldukça arttı. Bu artışı bir nebzede olsa azaltmaya karar verdim. Umuyorum ki bu Bence'mi okuyup, siz de onay vereceksiniz.
Her soruya bodoslama atlama!
Sanki soru sadece seni ilgilendiriyormuş gibi her soruya parmak basmak zorunda değilsin. Bu bazen ters tepebilir yardım edeyim derken, hakarete maruz kalabilirsin bu da seni tahrik edebilir. Sadece gerçekten yardım isteyen sorulara yönelip ve o tarz sorulara cevap ver.
Her hakarete cevap verme!
"Aha bana hakaret etti, dur şunun ağzının payını vereyim!" dersen, hiçbir zaman ağzının payını vermiyorsun onun seviyesine düşmüş oluyorsun. Eğer hakaret teşkil edecek görüşlerde bulunuyorsa, şikayet edip gönüllü moderatörlere gizlettirebilirisin. İlla cevap verme; cevap vermemek erdemliktir! seni yüceltmez! inan cevap vermeyip şikayet ettiğinde sen karlı çıkacaksın, o da söylediğiyle kalacak hem bu şekilde görüşlerinin kaldırılması için bir sebep dahi olmayacak.
Alttan almayı, gözden çıkarmayı öğren!
Olgun insan davranışlarıyla ön plandadır, yaşıyla değil! Bazı eegence paylaşım yapanları ciddiye almamak gerek, onlar da böyle mutlu oluyorsa demek ki... Büyüklü taslarcasına paylaşım yapan kişiyi gömmeye hakkın yok, öyle bir davranış asla tasvip edilemez ve görüslerinin kaldırılmasına sebep olur.
Soru sorarken gerçekten ciddi olalım!
Öncelikle soru'nun gerçekten soru olduğuna daha sonra site formatına uygun olduğuna dikkat edelim. İnsanları kandırma, trol amaçlı saçma sapan spam paylaşımlar affedilemez ve yetkililer tarafından gizlenebilir. Soru sormak için, real hayatını da göz önüne al! demek istediğim; gerçek hayatta ben bunu sorsaydım, ne tepki alırdım" diye bin kere kendini sorgula ve daha sonra sor. Soruların kaldırılma sebeplerinden bir taneside insanları dalgaya alan, paylaşımdır. Site tönetimi asla dalga geçeni sevmez, sitede de barındırmaz. Not: komple büyük harfle yazılmış sorular, imla hatası sebebiyle kaldırılmakta.
Bence yazaraken, Bence ne demek araştır!
Soru tarzında olan bence'ler yazmamaya özen göster aksi halde o tarz sorular yönetim tarafından kaldırılıyor. Dediğim gibi site yönetimi insanları dalgaya alan, spamlayanları srvmez bu kandırmadır. Bu yüzden asla başka sitelerden, başka bilgilerden kopyala yapıştır yapmayın. Sonra "ayy benim bence'm neden kaldırıldı?" sorularıyla birçok insanın cevap hakkını yemeyin gurban olduklarım.
Bence yazarken, bence ne demek önce onu öğrenmek gerek. Bence: bildiğin ya da bildiğine inandığın yazıları sunma biçimidir. Bence öyle olmaz, Bence böyle olur. İlla bilgi amaçlı Bence'ler olmasına gerek yok, hayatla alakalı nasihatlara da yer var. Bence yazmak, için illa alıntı yapcaksan kendi hayatından alıntı yap.
Yeteri kadar açık konuşmaya çalıştım, umarım bunlar anlamanıza yardımcı olmuştur.
Soruların, Bence'lerin ve Görüşlerinin Kaldırılmaması İçin Neler mi Yapmalısın?
Aslında site kuralları o kadar sert değil. Ben çoğu sorunun moderatör olan kişilerin yalnızca sitedeki kuralları okumasına bağlıyorum. Gönderilen moderatör kılavuzu ile sitedeki kurallar arasında belli farklar var. Okuyanlar biliyordur zaten onları neyse benceye gelirsek keşke örnekli açıklasaydın dedim ancak öyle daha iyi anlaşılırdı :D kurallardan kaçma yolları gibi :D
Klavye delikanlilari durduk yere hakaret edip zevk alacak ve cevap vermiycem? Valla gercek hayatta yüzüne tukurmeyeceğim tipler burda bana seviyesizce yazabiliyo ve ben buna tahammül edemiyorum veriyorum cevaplarini Tabi altta kalirim korkusuyla engellememişse
En İyi Cevaplar