AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Katılmadım seçeneği iyi olmuş lakin üyelerimizin çoğunun ego sahibi oluşu samimi "katılmıyorumları " gölgeleyebilir
Verdim eksini😂
@LaffAnlamazKız sen eksileyebilirsin çünkü sensin yani 😅 çok şaapmasalar bati
Eksi işi hiç iyi olmadı, sevmeyen üye kıllıgına eksi verir 😕 xper kaybediyor muyuz o halde?
Hayır, Xper kaybetmiyorsunuz.
Hesap dondurma olayıda gelse süper 😃
Katılıyorum hatta eski hesaplarımızı bile geri alabilmeyiz bence +1 :)
iyi hoşda 6 puan olayı birde en iyi cevapda silememe olayı iyi değil.. malum önceden bilmiyorduk bunları.. silmek istediğimiz bir soruyada en iyi görüş yapmış olabiliriz..
Aetık eksilerle dolu bir günümüz var yaşaaın. Artıdan çok eksileşcez. Ve ben bunu yazdıktan sonra da en az 12 tane "-" eksi gelecek. - Sinir patlaması -
Gizli kullanıcıyken nasıl normal kullanıcı olucaz ya da öyle bir şey var mı
Elinize sağlık ama soru ve bencelere de uygulayın yoksa bir anlamı Kalmaz
eksi butonunun geri gelmesine çok sevindim :)
elinize sağlık teşekkürler kizlarsoruyor :)
Eksi nin gelmesi süper olmuş. Kim ne kadar "yok tarafsızca tıklamıyorlar eksiye" dese de herkes kullanıyor..
yenilikleri sevmedim. soranlarda eksi verme özelliği gelmeli o halde. bide soruları silmek trollere ekstra yardım etmek demektir. oynar dururlar artık
Eksi butonunu sevmedim. Çünkü bazı üyeler yüzünden durduk yere eksi yiyeceğiz. Anlamıyorum hobisi olmuş sanki bu insanların.
Yuppi sonunda eksi kapışmaları başlayacak 😂 ama soru silince 6 xp kaybetmek kötü olmuş 😂 bide eksileyince xp aliyomuyuz @KızlarSoruyor?
aslında soru silme olmamalıydı. mesela sevdiğim bir soru silinsin istemem. ama soran kişi silebilecek istediğinde
Cinsel yaşam kategorisi de kalkmalıyfı milletin fantazilerini troll sorularından bıktık. Önemli birşey se cinsel sağlık bölümünde sorabilir zaten
Ohh be eksi butonu geri geldi hele şükür. Ah bide Mobil Uygulama gelirse daha da süper olacak
Dur sizi kavuşturayım çok özledin galiba eksiyi
Ay çok güzel olmuş. Herkesi eksiloyorum şu an 😊 özellikle soru silmeyi istiyordum 😊 gitmesem mi?
Soruların silinmesini pek doğru bulmadım fakat eksi butonunu bir eksici olarak ben de çok sevdim.:)
Ee eksiciler mutlu muyuz?
mutlu degilim cunki eksilenecek cok insan var :D
Yani şahsen ben eksi verdiğim için mutluyum. Sarısı başka eksilerer
Ozellikle katilmiyorum butonu gerekliydi... guzel olmus begendim 👍 @KızlarSoruyor
Yani eski pişmanlıkları olanlar olduğu gibi kalacak :D
Eksi butonu harika olmuş tekrar geldiğine sevindim yeni özellikler ise şahane. olmuş
Bu eksi butonunu kim geri istedi arkadaşlar getirin onu
Hesabı kapatıp geri açma olabilir yani hesap dondurma.
Elinize sağlık.
Katılmıyorum olarak aramızda ama üyelerin katılmadıkları için kullanacakları meçhul 😂😂
Ellerinize sağlık Ks 🙋
Bencede olmalı çünkü çok sacma sapan yorum ve paylaşımlar ama bazıları da sırf gıcıklik ibnelik olsun dio eksi ye tiklayanlar olacaktır oluyor da Eyll arkadaşımıza yapıldığı gibi ks doru ve güzel bisi yapmış ama kimilerin hoşuna gitmediği için eksi tıklamişlar bile
Eig seçimi olsa bile seçilebilmeli. Eig alanın puanını etkilememeli.
Güzel olmuş birde mesaj gelince sesli vs ile uyarı olsa siteye girmesem haberim olmuyor
Soruyu eksileyemiyoruz sorulara zorla sevme zorunlulugu devam ediyor
Harika oldu iki güncellemede çok iyi umarım En kötü görüş özelliğide gelir
Cidden ya gelmeli. dddd
katılmıyorum butonunu sadece görüşlere yapabiliyoruz.. ben şu an sana da katılmıyorum...
Teşekkür ederiz birde şu xper olayina el atsaydiniz
Çok alakasız olcak ama bir kaç şey sormak istiyorum. Bence yazma sayısı sınırsız mı? Ve editor olunca kaç soru sorma hakkı oluyor?
Arkadaslar ben soru soramiyorum 😄 neden böyle oldu ki ya?
Gerekli açıklama gönderildi. :) Teşekkürler.
Eksi butonunu sevmiyorum :(
tamam deneyim ilk sende ozaman
@Benbir___ rahatladın mı?
evet :D
Evet 1 eksi bir Artı 😕
Al sana eksi
Uygulama ne zaman inecek ya benim evlilik geldi hala uygulama?
Bu bencenin neden eksi butonu yok
Soru silinince xper puanının azalması saçma!
Kesinlikle 1 xper im var zaten jdjsjs
Herkese benden dislike !
eksi işareti yemisin hemen :)
@Komutan_alemdar Ahaha. Zaten kendileri de yiyecekler :D
:) :)
Bana da mı? :D
@Resif_canlısı Yok estağfurullah olur mu öyle şey? Tabii ki de sana da. :D
Yiiiiih, bak seen! :D
@Resif_canlısı Öyleeeee :D
Bu bir savaş ilanıdır. Göreceksin sen. :D
@Resif_canlısı Yakalarsam acımam! :D. This is Sparta da diyeyim tam olsun :D :D
:))
Peki öyleyse. Gardını al bakalım. :)
Helal olsun :D Teşekkürler 😃
Güzelmiş, teşekkürler Ks😂
ah bide şu nickleri değişebilsek :/
Sorular açıkken de silebilsek keşke :/
Oy kiyamam sana ben adminle konusurum sen iste yeterki onuda hallederiz ^_^ üzzmeseniizeeee boyle guzel hanım efendileeri admin alooo bak hic duyuyormu -_-
Sırf katılmıyorum butonu yeni çıktığıdan katılmıyoruma bastılar :D
Sen baasma bosver farkin olsun :D
bence niye sildmiyoruz ya
anlaşılan herkes eksi butonunu özlemiş :)
Aldığım8z eksilerin bize olan zararı nedir?
Seni sinir ediyor. @Lafanlamazkızz gibi hunharca ağlamanı sağlıyor
@Wonthey su eksileyenelre sinir oluyorumlan siftahmi aciyosuuz hunjarca eksileyerek
güzelmiş bu yeni özellik...
Silme olayı olmalı bence de.
Çok fazla bişey yok gibi
Yazı düzenleme butonu da olasaydı keşke.
Nedem boyle sey yapdinizki?
Çok iyi oldu çok sağolun
Harika olmuş tskrler KS😊
Nihayet teşekkürler ks çok memnun olsduk
Eksi butonunun geri gelmesini sevdim :D site artık daha eğlenceli olacak asdfg
Şaka tabii :D
Bir de yaptığımız görüşü yorumlara kapatma özelliği gelseydi tadından yenmezdi. Bu özellik mutlaka gelmeli @KızlarSoruyor
Evet çok eğlendim şu an eksilerken, hatta eylendim yani :D
@Belinelli uyuss :/ :/
Uyuz 😮😮
Ahahha zevk için eksilemisler. dd
yuh ya eksilere bak :D
Minnak falan dinlemedik😂😂😂😂 bastık eksiyi
@gizliüye03 minnak derken? :D
Yav karıştırmışım bu yorum alt tarafaydı 😕😭😭😭
Eksicilerin bayram sevincini yaşayacağız :):
He he öyle
Güzel bir güncelleme olmuş. Elinize sağlık ☺
beni eksileyenin annesi ölsün. :D
ne güzel olmuş yahu
hemen başlayalım katılmamaya
Yararlı bir güncelleme olmuş.. Ellerinize sağlık.
Kim beğendi, kim eksiledi onları da bir görelim!
Güzel olmuş eksileri özlemiştik
Eksi alınca xper kaybediliyor mu?
Hayır herhangi bir etkisi yok Xper puanına.