Gaz Çıkaran Birisiyle Aynı Metrobüste Bulunan KizlarSoruyor Üyelerinin Tepkileri

Cumartesimize neşe katmak için eğlenceli bir yazı yazmaya karar verdim. Siteye üye olmadan okuyacaklar pek anlam veremeyecek ama biz kendi içimizde üyeler olarak çok eğleniyoruz. Her üyenin kendine has bir tarzı var, sorulara görüş yazarken. Bende gözlemlerime göre bir uyarlama yaptım. Umarım beğenirsiniz.


Hikayemiz


Beylikdüzü'nden Söğütlüçeşme'ye giden metrobüsün içinde orta yaşlı bir adam sesli bir şekilde gaz çıkarır. Etrafı pis bir koku sarar ve metrobüste bulunan KizlarSoruyor üyeleri tek tek bir şeyler söyler.



Kanks3453


S.çsaydın kanks


PoisoneD


Osurdu keko


IRainmaN


İstanbul'dan benimle birlikte metrobüste osuracak hatunu nasıl bulabilirim?


Rejina


Isnt it rude for you to fart, why did you to that?


KirmiiziOjemm


Amca ne biçim osuruyorsun? :D :D :D


SeanFey_


Pis koktu


Âηgêlśćяч


Osuruğunuz çok pis koktu. Şimdi size yapmanız gerekenleri söylüyorum. Her sabah bir bardak ılık suyun içine yarım limon sıkın ve için veya 3 tane çekilmemiş karabiber yutarsanız iyi gelecektir. Ayrıca pekmezin üzerine tuz serpip yiyebilirsiniz.


ruscu_armi


Rus kızları osurunca Fransız parfümleri gibi kokuyor, peki neden Türk kızları osurunca kanalizasyon gibi kokuyor?


tugce_


Rus kızları osurunca Fransız parfümleri gibi kokuyor (Armi'ye cevap verirken :D )


Askiyasamak


Toplum içinde osurmak çok ayıptır beyefendi. Ama sizi yine de yadırgamıyorum. Elinizde olmayan sebepler yüzünden yaptınız sanırım. Sizin yerinize ben utandım.


ismiyook


Yaa bu ne şimdi böyle, terbiyesiz adam


pilav_ustu_az_kuru_2


O kadar söylüyorum beni fazla yemeyin diye dinlemiyorlar :D


ArtistSerserii


Herkesin içinde bu şekilde osurmak kolay değildir. ~ Emeğine Sağlık ~


Pembepanter66


Koş cecoş koşşşş adam osurdu :D


4llah-Diyen-Portakal


Bu adamı o gazın çıktığı yere sokmak lazım


GizliÜye


Bu değerli osuruk için teşekkürler


NURUM07


Amca, içimde kanser olacağına kıçımda konser mi olsun dedin? İçindeki sıcak duyguları bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz :D :D


Gaz Çıkaran Birisiyle Aynı Metrobüste Bulunan KizlarSoruyor Üyelerinin Tepkileri

Blueobsession


Osurdu... Ardında bıraktığı kokunun etkisini düşünmedi bile. Ne kadar zarar verdiği ve kimleri etkilediği umrunda olmadı. Toplumumuzun geldiği son duruma bir örnek bu. Yakıştı mı bir beyefendiye? Bence yakışmadı. Siz olsanız osurur muydunuz? Cevabı duyar gibiyim. Tabii ki osurmazdınız. Ama o osurdu. Osurdu işte...


-Eyll-


Teşekkürler çok güzel osurdunuz asdf


Ayfonuolmayangörl2


Ayyyy adam tuvaletini metrobüse yapacak neredeyse


dmladmla


Kaç yaşına gelmiş kıçını tutamıyor, pislik adam


Ehlivukuf


Osurmak…Osurabilmek…


Bazı şeyler derinden yaşanır, zordur anlatmak
Ne güzel şeydir osurabilmek, osurmak


Kimi gürültülü, kimi sessiz
Kimi aceleci, kimi yavaş


Bir “pıss” ın verdiği huzur ve mutluluk yoktur hiçbir şeyde


Sevgilinden mi ayrıldın
Boş ver, sür gazı
Ooohh yelle


Dersler mi kötü
Boş ver, attırıver ortaya


Çok mu dertlisin
Boş ver, sal kokuyu


Kabız mı oldun
Ne! Geçmiş olsun


Osuruğun önemini nasıl anlatabilirim size


En ciddi ve mutsuz havalarda bile
Osuruk değil midir o havayı değiştiren


Kıyamet günü herkesin osurduğunu düşünsenize
Kahkahalarla ölmek…


Kendi gibi adı da anlamlıdır osuruğun
Orgazmı sonsuz, umumi, rahatlatıcı uygar koku


En nefret ettiğinin suratına osurduğunu düşün
Sonra bir şey düşünme
Koşarak olay yerini terk et
Koşarken osurmayı da unutma


Bir dakika
Hık...Hııık…
Pıssıfff…
Ooohh…
Anlatılmaz, yaşanır!


Osuruktur beni ben yapan
Osuruktur bu kokan
Osuramıyorsan utan
Osurmak ne güzel


Sıkıştırma be kardeşim, bırak çıksın
Kıllı burunlara hoş kokular yayılsın
Kaldır bacım eteğini havalansın
Bu nimete zehir diyenler utansın


Osurmak istiyorum sevgilim
Seninle osurumak istiyorum
Osurmak…
Tek kelime etmeden osurmak


Sen bana gırç de, ben sana pırt
Osuralım sevgilim, her işte bir hayır vardırt


Bir yarimi severim, bir de osuruğu
Osurmaktan kim ölmüş,utanma bacım sal o mübarek kokuyu


Sen sal ki bacım;
Sıkışmasın karpuzların, oynaşmasın elmaların
Ve benzetmelerle anlatamayacağım diğer organların


Sen sal ki bacım;
Özgürce dağılsın
Alınmasın elinden masum osurukların hürriyeti


Eğer kaldıysa, sen sal ki bacım;
Çaksın şimşekler, kırılsın burun direkleri
Ne de çok severim süt veren inekleri


Çıkmayınca mübarek, sıvazlar, kaşırım
Benim silahım osuruğumdur, dötümde taşırım
Osurmadan ölenlere ne de çok acırım
Vuslat osurmaktır, osurmayanlara şaşarım


Bir gitarım, bir amfim, bir de osuruğum var, yalnız bir adamım
Yanardağlar misali lavlarım var, bununla yaşarım
Kraterlerim kıl bağlamış, sabah akşam yolarım
Nefret etmeyin benden, osururum, ağlarım


Inflames_54


Utanmasa üzerimize s.çacak mal :D


KizlarSoruyor


Merhaba osuranadam,



Toplum içinde bu şekilde osuramayacağınızı bilmeniz gerektiğini düşünüyoruz.



Teşekkürler anlayışına,


KS ekibi



Tüm üyelerden tek tek izin alınmıştır :D


Gaz Çıkaran Birisiyle Aynı Metrobüste Bulunan KizlarSoruyor Üyelerinin Tepkileri
Cevapla