Cumartesimize neşe katmak için eğlenceli bir yazı yazmaya karar verdim. Siteye üye olmadan okuyacaklar pek anlam veremeyecek ama biz kendi içimizde üyeler olarak çok eğleniyoruz. Her üyenin kendine has bir tarzı var, sorulara görüş yazarken. Bende gözlemlerime göre bir uyarlama yaptım. Umarım beğenirsiniz.
Hikayemiz
Beylikdüzü'nden Söğütlüçeşme'ye giden metrobüsün içinde orta yaşlı bir adam sesli bir şekilde gaz çıkarır. Etrafı pis bir koku sarar ve metrobüste bulunan KizlarSoruyor üyeleri tek tek bir şeyler söyler.
Kanks3453
S.çsaydın kanks
PoisoneD
Osurdu keko
IRainmaN
İstanbul'dan benimle birlikte metrobüste osuracak hatunu nasıl bulabilirim?
Rejina
Isnt it rude for you to fart, why did you to that?
KirmiiziOjemm
Amca ne biçim osuruyorsun? :D :D :D
SeanFey_
Pis koktu
Âηgêlśćяч
Osuruğunuz çok pis koktu. Şimdi size yapmanız gerekenleri söylüyorum. Her sabah bir bardak ılık suyun içine yarım limon sıkın ve için veya 3 tane çekilmemiş karabiber yutarsanız iyi gelecektir. Ayrıca pekmezin üzerine tuz serpip yiyebilirsiniz.
ruscu_armi
Rus kızları osurunca Fransız parfümleri gibi kokuyor, peki neden Türk kızları osurunca kanalizasyon gibi kokuyor?
tugce_
Rus kızları osurunca Fransız parfümleri gibi kokuyor (Armi'ye cevap verirken :D )
Askiyasamak
Toplum içinde osurmak çok ayıptır beyefendi. Ama sizi yine de yadırgamıyorum. Elinizde olmayan sebepler yüzünden yaptınız sanırım. Sizin yerinize ben utandım.
ismiyook
Yaa bu ne şimdi böyle, terbiyesiz adam
pilav_ustu_az_kuru_2
O kadar söylüyorum beni fazla yemeyin diye dinlemiyorlar :D
ArtistSerserii
Herkesin içinde bu şekilde osurmak kolay değildir. ~ Emeğine Sağlık ~
Pembepanter66
Koş cecoş koşşşş adam osurdu :D
4llah-Diyen-Portakal
Bu adamı o gazın çıktığı yere sokmak lazım
GizliÜye
Bu değerli osuruk için teşekkürler
NURUM07
Amca, içimde kanser olacağına kıçımda konser mi olsun dedin? İçindeki sıcak duyguları bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz :D :D

Blueobsession
Osurdu... Ardında bıraktığı kokunun etkisini düşünmedi bile. Ne kadar zarar verdiği ve kimleri etkilediği umrunda olmadı. Toplumumuzun geldiği son duruma bir örnek bu. Yakıştı mı bir beyefendiye? Bence yakışmadı. Siz olsanız osurur muydunuz? Cevabı duyar gibiyim. Tabii ki osurmazdınız. Ama o osurdu. Osurdu işte...
-Eyll-
Teşekkürler çok güzel osurdunuz asdf
Ayfonuolmayangörl2
Ayyyy adam tuvaletini metrobüse yapacak neredeyse
dmladmla
Kaç yaşına gelmiş kıçını tutamıyor, pislik adam
Ehlivukuf
Osurmak…Osurabilmek…
Bazı şeyler derinden yaşanır, zordur anlatmak
Ne güzel şeydir osurabilmek, osurmak
Kimi gürültülü, kimi sessiz
Kimi aceleci, kimi yavaş
Bir “pıss” ın verdiği huzur ve mutluluk yoktur hiçbir şeyde
Sevgilinden mi ayrıldın
Boş ver, sür gazı
Ooohh yelle
Dersler mi kötü
Boş ver, attırıver ortaya
Çok mu dertlisin
Boş ver, sal kokuyu
Kabız mı oldun
Ne! Geçmiş olsun
Osuruğun önemini nasıl anlatabilirim size
En ciddi ve mutsuz havalarda bile
Osuruk değil midir o havayı değiştiren
Kıyamet günü herkesin osurduğunu düşünsenize
Kahkahalarla ölmek…
Kendi gibi adı da anlamlıdır osuruğun
Orgazmı sonsuz, umumi, rahatlatıcı uygar koku
En nefret ettiğinin suratına osurduğunu düşün
Sonra bir şey düşünme
Koşarak olay yerini terk et
Koşarken osurmayı da unutma
Bir dakika
Hık...Hııık…
Pıssıfff…
Ooohh…
Anlatılmaz, yaşanır!
Osuruktur beni ben yapan
Osuruktur bu kokan
Osuramıyorsan utan
Osurmak ne güzel
Sıkıştırma be kardeşim, bırak çıksın
Kıllı burunlara hoş kokular yayılsın
Kaldır bacım eteğini havalansın
Bu nimete zehir diyenler utansın
Osurmak istiyorum sevgilim
Seninle osurumak istiyorum
Osurmak…
Tek kelime etmeden osurmak
Sen bana gırç de, ben sana pırt
Osuralım sevgilim, her işte bir hayır vardırt
Bir yarimi severim, bir de osuruğu
Osurmaktan kim ölmüş,utanma bacım sal o mübarek kokuyu
Sen sal ki bacım;
Sıkışmasın karpuzların, oynaşmasın elmaların
Ve benzetmelerle anlatamayacağım diğer organların
Sen sal ki bacım;
Özgürce dağılsın
Alınmasın elinden masum osurukların hürriyeti
Eğer kaldıysa, sen sal ki bacım;
Çaksın şimşekler, kırılsın burun direkleri
Ne de çok severim süt veren inekleri
Çıkmayınca mübarek, sıvazlar, kaşırım
Benim silahım osuruğumdur, dötümde taşırım
Osurmadan ölenlere ne de çok acırım
Vuslat osurmaktır, osurmayanlara şaşarım
Bir gitarım, bir amfim, bir de osuruğum var, yalnız bir adamım
Yanardağlar misali lavlarım var, bununla yaşarım
Kraterlerim kıl bağlamış, sabah akşam yolarım
Nefret etmeyin benden, osururum, ağlarım
Inflames_54
Utanmasa üzerimize s.çacak mal :D
KizlarSoruyor
Merhaba osuranadam,
Toplum içinde bu şekilde osuramayacağınızı bilmeniz gerektiğini düşünüyoruz.
Teşekkürler anlayışına,
KS ekibi
Tüm üyelerden tek tek izin alınmıştır :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar