İnkar etmeye kalkışmayın, hepimiz zaman zaman metro kullandığımızda insanlarla göz göze gelmemek için gözlerimizi kaçırıyoruz. :D Peki bu durumda neler yapabiliriz?
Arkadaşlar bir kere metronun camındaki yansımanıza bakmayın mutlaka biriyle göz göze gelebilirsiniz. :D

Müzik dinlemek iyi bir yöntem ama size tavsiyem fazla arabesk ya da slow tarzda müzikler dinlemeyin. :D

Kitap okuyor gibi yapmak ya da okumak geçerli bir yöntem ama bunu yaparken kulaklık takmayın, inandırıcı gelmiyor. :D

Metroda gazete okuyor musunuz? Okumayın! :D Haşır huşur rahatsız edici seslerle gazetenin iki yüzünü fütursuzca sağa ve sola açarak insanların yerlerini dar etmeyin keza göz göze geleceğiniz insan sayısı artar...

İstasyonlardaki durak isimlerini ve metro hattı göstergelerini okuyanlar buradasınız biliyorum. :D 1000 defa da binilse metroya her istasyonda o yazılar okunacak! :P

Yan yana oturmamak için boş yer olmasına rağmen ayakta bekleyenlerin halleri ne hazindir. Özellikle tek boş yer sizin yanınızdır ve kendinizden şüphe duymaya başlarsınız... :D

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar