Metrobüste Taciz! (Pantolonu Islanan Adam Videoya Çekildi, Tacizci Tutuklandı)

Metrobüste Taciz! (Pantolonu Islanan Adam Videoya Çekildi, Tacizci Tutuklandı)

Metrobüste bir adamın bir kadın yolcunun üstüne boşaldığı iddia edildi... Mağdur kadın olayları kendi cep telefonu ile videoya çekti...

Olay dün yaşandı... Metrobüsle Avcılar yönüne giden bir kadın yolcu, yanında ayakta duran bir erkek yolcunun davranışlarından rahatsız olup önlem olarak adamla arasına çantasını koydu. Bir süre sonra çantasını çeken kadın adamın cinsel organının dışarıda ve pantolonun ön kısmının ıslak olduğunu fark etti. Kadının tepki göstermesi üzerine kaçmaya çalışan F.Ö. adlı şahıs çevredeki vatandaşlar tarafından yakalanarak polise teslim edildi.

Dün saat 17.00 sıralarında metrobüsle Avcılar yönünde giden bir kadın oturduğu koltuğun yanında ayakta duran adamdan rahatsız oldu ve çantasını adamla kendisi arsına koyarak tacizden kurtulmaya çalıştı. Durumun metrobüsün kalabalık olmasından kaynaklandığını düşünen ancak bir süre sonra temasın bilerek olduğunu fark eden kadın çantasını kaldırdığında adamın fermuarının açık, cinsel organın dışarıda ve pantolonunun ıslak olduğunu gördü.

Tacizde bulunduğu iddia edilen kişi, adliyeye sevk edildi...

Metrobüste cinsel tacize uğradığını iddia eden kadın, çektiği görüntüleri sosyal medyadan paylaşınca harekete geçen polis, şüpheliyi gözaltına almıştı. Avcılar Emniyet Müdürlüğü'nde işlemleri tamamlanan şüpheli, adliyeye sevk edildi, Avcılar Emniyet Müdürlüğü'ne götürülen şüphelinin kadının bağırması üzerine korktuğunu ve taciz iddialarını kabul etmediğini söylediği ifade edildi. Şüpheli ifadesinin tamamlanmasının ardından Küçükçekmece Adliyesi'ne sevk edildi. Adliyeye sevk edilen tacizci tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Metrobüsteki vatandaşlarca yakalanan şüpheli F.Ö, Saadetdere metrobüs durağında polis ekiplerince gözaltına alındı. Kadın yolcu N.C. de polis merkezine giderek, şüpheli hakkında şikayette bulundu.

Avcılar İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince gözaltına alınan şüpheli, emniyetteki sorgusunda, suçlamaları reddetti. Şüpheli F.Ö, kadının metrobüste kendisine yönelik cinsel saldırıda bulunduğu iddiasıyla bağırması üzerine korktuğunu ve bu nedenle altını ıslattığını öne sürdüğü öğrenildi.

Olayı araştıran polis ekipleri, kadın ve şüphelinin kıyafetlerini incelenmek üzere Adli Tıp Kurumu'na gönderdi.

Tacize uğrayan kadın ise bir yandan tacizciye tepki gösterirken bir yandan da cep telefonu ile yaşananları kaydetti. Tacizciye tepki gösteren kadın sakin olmasını isteyen yolculara ve ‘ben bir şey yapmadım diyen tacizciye, “Sakin olmayacağım. Böyle şerefsizler rahat rahat metrobüslere binip kadınları taciz edemeyecekler. Ben susmayacağım sen utanacaksın” diyerek bağırdı..


Metrobüste Taciz! (Pantolonu Islanan Adam Videoya Çekildi, Tacizci Tutuklandı)
59
40
Görüşünü yaz

En İyi Erkek Görüşleri

  • Gizli Üye

    Kanıt olmadan söylenen hiçbir şeye inanmıyorum. Metrobüste bir adam penisini çıkarıyorsa ruh hastasıdır. Belki de üstüne su dökülmüştür , kadın da yanlış anlamıştır. Daha dava görülmeden, kanıt olmadan direk erkeğe "tacizci" damgasının vurulması çok yanlış. Kamera kayıtlarına bakılmalı. Kanıt varsa, adam penisini dışarı çıkardıysa taciz gerçekleşmiş demektir. Ama böyle bir şey yoksa iftira da olabilir. Olay kesin sonuçlanmadan herhangi bir yorumda bulunmak doğru değil bence.

    • Gizli Üye

      Adam tutuklanmış, peki pantolonundan alınan örnekler sperm miymiş acaba yoksa çiş mi? Bir başka sorum metrobüslerde kamera olur, kameralarda adamın penisini dışarı çıkardığı gözlenmiş mi gözlenmemiş mi? Yine bir iftira ile masum bir erkek hapse atılmamıştır umarım. Kanıtlar varsa sözüm yok, atılsın hapse ama kanıt var mıymış? Haberde bunlardan bahsedilmiyor.

  • Simurgh12

    Böyleleri yüzünden ıssız sokakta bir kadının arkasından yürümeye bile çekinir olduk. Artık herhangi bir kadının arkasından yürümemeye özen gösteriyorum olabildiğince kenardan yürüyüp hızla uzaklaşıyorum benim sokakta yürüme hakkımı dahada ötesi kadınların yollarda serbestlik hakkını ve özgürlük hakkını elinden alan bu insanlara rağmen kadınları özgür olmaya davet ediyorum.

En İyi Kız Görüşleri

  • Gizli Üye

    Adam özgür mast yapıp boşalmış olabilir. Kadına temas etmediyse rahatsız olduysa kadın yerini değiştirseydi. Herkes öpüşüp sevişiyor bu adam da mast yapmış. Artık bakış acım bu oldu çünkü adam da böyle diyecek. Kamuya açık halkın olduğu yerlerde rahatlamak meşru değil mi?


    • snde
      Kadınsın😠😬😡

    • Hepsini Göster
    • Gizli Üye

      @Damsızkavalye inşallah en ağır cezayı alır iyi geceler

    • İnşallah sanada iyi geceler

  • Esin_Işık

    Ya 2gün önce bir sapık avcılar metrobüste peşime takıldı bağırdım sinirlendim herkes sevgili kavgası zannetti lan kimse yardım etmedi. Keşke duyarlı olsalar insanlar.

Senin görüşün nedir?

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

3857
  • Mr-GYC

    Bu acizleri aynı hamam böceklerine benzetiyorum. Birinin başını eziyorsun öteki taraftan başkası türüyor. Nasıl bir yokluk, nasıl bir kendini kaybetme, nasıl bir acizlik akıl erdiremiyorum.
    Kadının çığlık atıp bağırması da o kadar doğru ki. Kadınlar böyle şeylere sessiz kalmadıkça, bu aşağlıklar cesaret bulamayacaktır.

  • OBELISK777

    Şura Suresi 21. Ayet :

    Yoksa onların ortak koştukları tanrıları var da Allah’ın izin vermediği kuralları bunlar için din mi yapıyorlar? Nihaî hükümle ilgili söz (hesabın âhirete bırakılması) olmasaydı, aralarında hemen hüküm verilir, iş bitirilirdi. Ama o zalimler için can yakıcı bir azap var!

  • GünMavisi

    Konu kadın olunca herkes atlamış ama olay sonuçlanıp haberi okunmadan böyle şeylerde yorum yapmak doğru değil. Zira erkekler böyle şeylerde çok kolay iftiraya uğrayabiliyor ve yargı kadından yana!

    Ordaki su mu gerçekten mi boşalmış onu bile bilen yok, okadar boşalmış olacağına ihtimal vermiyorum...

    Velhasıl adamı itin mabadına yine sokun itirazım yok, ama doğruluk payını bir araştırın.

  • Kartalizma_

    Sana b*k diyemem asla
    B*klar duysa ar eder
    Bir zerren düşse b*ka
    Onu da mundar eder..

    Tanrı senin hamurunu
    Necasetle yoğurmuş
    Anan seni s*çar iken
    Yanlışlıkla doğurmuş..

    Haysiyetsiz köpek..

  • Henüz iddia olması nedeniyle çok derine dalmadan söylemek istiyorum.
    Kadın eğer psikolojik rahatsızlığı olmayan bir kadın ise bence haklı.! Neden durduk yere bağırsın?
    Şimdilik iddia olduğu için o şahsa adam diyeceğim; iddia kesinleşir de mahkum olursa erkekliğin yüz karası bir tacizci daha gündem olur, cezaevinde o da tacize uğrar.
    Başta Çocuk tacizleri, olmak üzere, kadına taciz için de bir türlü önlemini alamayan, nedense Cezaları gündeme getiremeyen Meclis utansın.!

    • iddia middiya yok adam kamuda yargılandı oldu bitti dostum. tabi kadın rahatsız olabilir. belki aralarında birşey oldu iftira yalan da olabilir. olayı yaşayanlardan görenlerden değiliz. ama adam aklansada öyle birşey olsa yani anlatamaz derdini kimseye.

    • @endmuhh derdini anlatamaz evet ama bence her ikisini de mercek altına alırlar yargıda.

  • endmuhh

    bence yeterince cezayı almış artık meşhur hapse atsan bu etki olmaz. ama üzücü tabi. keşke olmasa bir de doğrumu. yalan diyen kadında çok. bakalım göreceğiz. ama bayana da yakışmamış üstüme boşaldı vs diyor hoş kelimeler değil. ayrıca üstüne de boşalmışmı aman neyse. inşallah kendisi hapisten cıktıktan sonra intikam almaya bu kadını bulmaya gitmez. çünkü muhtemelen çok kızmıştır

  • Ritaçç

    Allah iffetimizi muhafaza eylesin. Boşuna her namazdan sonra koruyucu ayetler okumuyorum. Zaman çok kötü. İnsanlardan bazıları zamandan da kötü..

    • helal herkes senin gibi dusun se hic bisey olmaz

    • @Yacirkin Düşünmekle olacak iş değil bu. Kim ister taciz edilmeyi? Suç sadece bayanların açık saçık giyinmesinde değil ki.. Bende tesettürlüyüm. Hiç makyaj yapıp süslenmem. Yine de bazı sapık ruhlu adamların rahatsız edici bakışlarından kurtulamıyoruz.. Sırf erkekler çarpmasın diye kalabalık belediye otobüslerine kesinlikle binmiyorum. Zaman cidden çok bozuk kardeşim..

  • Cevapmakinesi

    Kardeşim böyle birini çokpis dövmüştü. Durakta otururken ayakta önğnde duran kadına bakıp mast yaparken görmüş yakasına yapışmış bide sanane falan diyince birader iyice çıldırmış gömmüş herifi resmen ağız burun kanlar içindeydi iki dk ile kaçırdım yoksa üzerine tuz biber olacaktım olayı biraderi arabaya aldım uzaklaşınca anlattı.

    • O herifi tutanlar neden hakettiği dersi vermemişki yarın öbürgün kendi karısına kızına yapsalar yine myle sakin kalabilecekmi. Şöyle görünce ah orda olsaydımda parmaklarım kırılana kadar yumruklasaydım şerefsizi

  • Faruk6767

    Böyleleri yüzünden sokakta yürürken rahatsızlık verdiğini düşünür oldum oradakilerin de bu durumu izlemesi beni çok şaşırttı yazık nereye gidiyoruz böyle

  • O değilde o kadar kişinin içinde çıkartıp boşalmak nasıl bir ruh hastalığıdir. Böyleleri yüzünden kadınlar sokakta otobüste rahat edemicekmi aşağılık. insanlar en ağır cezayi almali

  • XXlovesXY

    Nolmus lan bosalmissa okuz kari nolmus yani? kendini ne saniyo bu karilar ya hepsini öldüresim var

    • Ne olmuş mu?

    • Hepsini Göster
    • Kadının üzerine boşalıyor adam bence bunun tartışması olamaz. Metroda yaşanan yüze boşalma faciası da aynı şekilde hatta daha kötü , bence normal hadiseler değil

    • Sen bir gelsene beni oldur bakiyim sen okuzsun senin gibi okuzler surusurdr birde kendini sanacak kadin ne zannetcek neye benzettin aptal herif. Herseyin yeri ve adabi hasasyeti var sen bunu kabul etmiyorsn canin ceheneme

  • Ablamız haklı. Bu sapıklar ve tacizciler, kızlarımız, kadınlarımız susunca artiyor.

    Birşey söyleyecem bu arada, o meni izi değil kardeşim. Meni değil o bildiğin sidik izi. Bacaklara kadar akmış.

  • ÜNSALCEM

    İğrenç bşr durum ama cinsel tacize uğrayan kadın durumu sesli bşr şekilde çevresindeki insanlara duyurmayın tacize adeta izin vererek olayı videoya almış, burda bence bir metrobüs fantezisi var

  • youlerie

    Çoktan sözün bittiği yere ulaştık ama hâlâ zorluyorlar...

  • jackdaniels24

    Bana verseler bu iti Islak odunla adam edene kadar döverim bunu yapma diyene kadar kemikleri kırılana kadar gözlerinden yaşlar gelene kadar döverim allah kahretsin rezillik 😞😞

  • ßestiñ

    Kadın haklı da bu kadar çirkef olunmaz ya tamam teslim ettin polise ne diye haykırıyorsun boyle ya

    • Saçmalama, ortalığı yıksa yeridir.

    • Hepsini Göster
    • Aynısın sana yapsalar ne yapardın?

    • Beni fotoğraf çeken oldu, görmezden geldim. Köşede bir polis vardi gizlice yanina gidip ona soyledim ve ordan gittim. Bu kadinda polise vermis ve video cekmis. Bunu paylaşması zaten o adami yeterince rencide etti ve bir daha asla toplum yuzune cikamaz.

  • CatKing

    "Ben susmayacağım"! Susmayacaksınız. Aman ben bişey demiyim aman görmezden geliyim başıma bela olur diye düşünmeyin erkek kadın. Linç edin abi. Vallahi linç edin.

  • Beyazorkiden

    insanda ar, utanma duygusu olur ya. bu ne yüzsünlük bu ne abazalıktır. ulan hayat kadını dene bişey var bari onlarla muhattap olun bu nedir.

  • İremceylan

    İzlerken midem bulandı Bu nasıl bir orsbb... cocukluğudur bunların şeyini kesip yedirmek Gerek Allah belanızı versin itler

  • Bugraaltas

    Yazık ya. Böyle insanlar nasıl bir azgınlık seviyesinde?
    Birini taciz etmek ne lanet bir şeydir.
    Git evde elinle tatmin ol man kafa.

    • Kadınlara yer verin, ayakta beklemesinler.
      Otursunlar hep, biz ayakta dururuz.
      Bu mikroplar her zaman her yerde olabilirler.

  • Haberzede

    kardeşim bu sapıkları idam edin kızlar sizde amınızı götünüzü açmayın bir tayt giyiyorsunuz güneşten götünüzdeki çatlaklar dahi gözüküyor yalan yok benim bile seveyim kalkıyor bu adamlar ne yapsın

  • nurayy01

    Yavsaak!!! Uçkurunuza sahip cıkın azıcık sapık serefsz!

    • milletin iradesini kirmayin kendinize ceki duzen verin cogul kullan ma bidaha

    • Hepsini Göster
    • @Yacirkin Aynen gelip sana sorarım.. Sende sapıklardansın belli

    • beni tanimiyosan hakkimdada yorum yapma

  • Yacirkin

    genelleme yapmicam taciz ciler icin veya tecavuzculer icin hepsinin a. g ama oyle bisekilde giyiniyorki bayanlar giyin meseler daha iyi once kendilerine ceki duzen vermeleri lazim

  • ben hayatımda böyle iğrenç bir olay daha görmedim Allah belanızı versin

  • Haberi gördüğümde üzüldüm ama hiç şaşırmadım! Az veya çok herkesin başına gelen bir şey ne yazık ki...

  • BedriSwift

    Bu ne bitmislik yahu. Ahlagi geçtim.
    Bence seks robotları ithal edilse bu tür olaylar biraz azalır. Devlet ucuza satsin. Köprü gibi vergi olarak bizim üstümüze atsın maliyeti.
    Bence biraz düşer.

  • odydgny

    Yuh Q bir çıkarıp yapıyor nasıl bir ib.. Evladıdır bu

  • emiramm

    Bunu Instagram'da gördüm ben böyle adaletin içine koyim adam mahkeme çıksa hapse bile atmazlar

  • aylinn96

    cinsel açlığın afrikasıdır türkiye bazen otobüse ben de etekle taytla biniyorum hemen biri arkamda oluyor hissediyorum ne yazık ki...

    • Sustugun için hemen arkanda bitecek insanlar bitmiyor. Arkana geçtiğinde rahatsızlığını dile getirsen böyle olmaz

  • Grhozturk

    Nedir bu ya! Nasıl bir kafa var bu yaratıklarda? Buna o malum yerinden elektrik vereceksin güzel kardeşim, videoyu seyrederken ben utandım

  • _Asse_Tato_

    Oha artık oha mk bu nasıl bu sapıklıktır. Bu nasıl bir yokluktur. Ölsün bunlar şerefsiz kadın az bile yapmış psikolojisi alt üst olmuştur artık.

  • küçükabla

    Bu nasıl bir iğrençliktir, nasıl azgınlıktır? Artık dışarıya da mı çıkmayalım? Metroya da mı binmeyelim? Allah belanızı versin. (!)

  • asker97ye1

    abi aynı şekilde bacisina suleline yapın anası bunu doğurmadan önce ne erkekler böyle. dayamista anasına çıkmış pislik

  • Bu pisliğin en ağır şekilde cezalandırılmasını istiyoruz.
    Cezalar ağırlaştırılsın hiç bir pis düşünce böyle şeylere kalkışamasın

  • _Liaaa

    Toplum her geçen gün sapıklaşıyor ve kimsenin önlem alma adına çabası yok

  • DolunayKS

    Midem bulandı yaa sabah sabah üst üste 2 tane tecavüz haberi okudum...

  • Icimden kuufretmek geliyor Şu an ana avrat ama soovmicem..

  • ilgili siyasiciler gerekli açıklamayı yaptıktan sonra olay unutulacaktir.

  • ariel_mermaid

    Nasıl iğrenç insanlarınız nasıl bunu yapabiliyor rezalet ya Allah uzun ömür versin ya

  • Brknn0

    Rezil olmayı insan olmayı bir kenara koyup Bütün şuurunu penisine vermiş bu tiplere yrrak kafalı demeyi teklif ediyorum

  • Vatan sever sa. pık evet serbest bırakılır
    Sistematik yapıyorlar çünkü

  • Bukowski_ist

    kadını tebrik ediyorum cesaretinden dolayı. şerefsiz adam kadını taciz etmekten çekinmiyor aşağılık adam.

  • selman_kingof

    İğrenç bir durum ve bence artık denetleme koysun devlet.

  • gokhaann35

    Niye dövmemişler bu bu ammısınakoudmumun şerrefsizi

  • maalesef olmaması gereken bir durum daha yaşandı güzel ülkemizde.

  • Cezayı o esnada linç olarak versek daha yerinde olur ama

  • çıreyy34

    Ananı skim senin bacım çoçğu sikin kesecen oradaxaa

  • eminesahins

    Cesarete bak sen

  • Kesin şunun gırtlağını kanını akıtın. İntikam !

  • Sapıklık, ahlaksızlık had safhada

Yükleniyor...