AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Uzaklarda bir yerlerde birileri bizi çekiştiriyor gibi bir his var icimde ya hadi hayırlısı.
Bizim avrad da aysen gruda'ya dönmüş iyice..
Seneye görüşürüz espiri yapsam acaba güler mi yoksa beni itici mi bulur?
Umarim yine sevişirken bunakligi tutup da geçen seneki gibi komşuları çağırmaz
Çılgın seni aklı sıra seksi hareketlerle beni kışkırtmaya çalışıyo yermiyim ben pakizee
Millet sevgilisiyle dışarıda el ele kol kola, biz evde cips cola..
Diye diyalog içinde olduklarını hayal ettim.
Kabul edin KS komikti. :)
Ah zamaninda yeni yila bu kariyla girmeyecekdim. Nerden bilecekdim 50 yil boyunca ayni kariyla yasayacagimi.
- tek kaldırabildiğim şey bu düdük :D
ahahaha keşke gizlenmesydin ya espri on numara
elin adamı ailece yemek yer cocuklarına hediye alır bizde nenemgilde tombala oynar 12den sonra uyur gece nenem tuvalete her kalktıgında o baston kabusumuz hersene devam etmektedir...
Evlendik evleneli yılbaşında güzelleşsin die dilek tutuyom olmadı bu yılbaşı estetik parası icin dilek tutıyım garantiye alıyım bide bole deniyim :):):)
https://i.hizliresim.com/O7JDY4.jpg
Buda benden gelsin madem :D
Kumanda bile köpeğin elinde ben kimim burada yaa :(
Bir yili daha devirdik birlikte gecirdigimiz onca yilda biraz yaslanmis yuzunde cizgiler olusmus ;)))) ilk aldigim gibi degil kesinlikle ama ben bu kadini ilk aldigim gunki kadar seviyorum en az :() hayatim benimmmmm mucuk:))))))
Her sene aynı şekil tıkınıyor bir vazgeçemedi su huyundan, yıl oldu 2016 bu hala fındık fıstık peşinde.. uzatmıyor da bana bir cimriği tutuyor hay aksi ben bu kadınla yıllar yıllar öncesinde nasıl evlendimm
Yeni yıla mı giricez? bu kadın bu tiple yeni yıla nasıl girecek :D
+1 :)
geçen sene ölmedi umarım bu karı 2016 da ölür... bakışı o
Millet dışarda gezsin, eğlensin. Biz de evde çılgınlar gibi oturalım.
Millete yıl başı bana da bu mezar taşı adaletini yiyim dünya.
hiç mandalina yer misin diye sormuyor , hep kendine hep kendine
Yeni yılada yiyeregmi gircen ayşeee yeter bakkalın borcu yine 300'ü bulmuş
Etme yılbaşında noel babayı baş tacı, ahirette popona girer süslediğin çam ağacı.😂
Yeni yılda benden önce ölürsen, bütün tabut masrafların benden olsun!
Kumandayı da kediye kaptırdık 😢 tam 12'de bişey yapsam da bunu görmesem bari.
Ohh çok şükür ! Bir yıl bu kadınla izdirap geçti. Belki bu sene içinde ölür. SON günü niyetine eğlenelim bari;)
Kızlarsoruyor karikatüristi bana neden daha güzel bir eş çizmedin?
Yine yirttik 2016 ya evde masrafsiz giriyoruz:)))
Böyle bir dusuncesi var gibi duruyor :P
Hediye almayı unuttuğum için şu pastayı yüzüme çarpıp özür dilesem mi? Amannn bide bir sene suratıma pasta atarım boşver 😂
Bende şans olsa ya dogmazdm ya da burada olmazdm ne piyangosu 😏
Yeni yila nasil girersek oyle gecicek derler de ben bu kariyi bir yil daha mi cekicem şimdi
Noel babadan hediye istemeyip üstüne bunu versem olur mu acaba?
aman mandalinayı yesin de başımın etini yemesin ya karısı hGDFJ:GFJ
Ne gerek var hanım, evde de kutlarız yılbaşını. Hem ben başbaşa olmak istiyorum.
Acaba 12'den 5 dk önce pizza siparişi verip, geldikten sonra da 'ben bunu 1 sene önce istemiştim' mi desek? .
"Hanım dişleri nereye sakladı acaba, bende alaydım iki üç fıstık"
Bu gidişle evde ki her şeyi yiyecek diyordur bence.
ya bu surata bakıp yeni yıla gireceğimi bilseydim babamdan anneme doğru olan o yarışı kazanmazdım... :D
Yüzüğün nerde? Mandalinadan yüzük mü yapmayı planlıyosun?
Eve köpek bağlasak, önümüzde ki seneyi de görebilir miyiz acaba?
Yeni yilda eskisini getir yenisini götür kampanyası bunun icin de geçerli midir acaba?
Bıçak yok mu şuralarda, elmayı ucuna takıp ağzıma verse -,-
bu gidişle Yakında benide yiyecekk (çok sacmaydı biliyorum 😒)
Vurur yüze ifadesi bu sene de ölmedin bitanesi :)))
iyi ki bugün doğmuş, bunca yıldır hep doğum gününü kutladığımı sandı :)
Hanim geçen yıl hasan ağa yi gördüm dün gibiydi sanki
Yine mi yeni yıl hemde bu kadınla ! Eyvah eyvah !!!
Bu düdüğü üfürmekten bıktım artık benim junioruda üfürmek istiyorum bakışı atmış dede
Biz mi yeni yıla giriyoruz yeni yıl mı bize girecek görecez bakalım 🙄
ne hayal ediyoduk maymun olduk! kumanda kedide. yiyecekler hanımda. ayağımdaki terliği kabul etmeyecektim. ağzımdakinden bahsetmiyorum bile...
Hepimiz Nasrettin Hoca'nın torunlarıyız. İçimizde hep bir umut. " Belki de bu sene ölür 😈" 😂😂
"L*n karı şebek ettin bizi, bir zamanlar önümüze taktığımız baloncuğu, ağzımıza takar olduk"
Bu yılada aynı kadınla giriyorum. Ne gariban adamım ya
Bu seneyide böyle geçirmek istemiyorum kaçmam gerek !
şu halimize bak sır sıfatan sıçtuğumun karısı bizi ne hale soktun meyve tabahını da önüne almışsan ağzımıza da sohtun çıbığı, bizi düşünmiyersin devam et bele sen 1-2 saat vakte kadar uykun gelir yeni yıla nasıl girecem göstercem saa ehehe
gözlerin gözlerime değince FELAKETİM olurdu.. Ağlardım :D
İşin gücün tıkınmak! Koca bir seneyi tıkınarak geçirecek. Eğlen biraz benim gibi.
Yeni yıla nasıl girersen öyle geçer diyorlar, gözlerin gözlerime bakarak geçsin tüm yılımız..
Yıl 2016 oldu yedin bitiremedin be kadın. Tam bir senedir aynı yerde aynı tabakta aynı kurabiyeyi yiyorsun. :) :) :)
Garibim bir değişiklik olacak mı sanıyor nedir durdu bakıyor öyle ağzımın içine, senin için mandalinden ağaç yaptım yedikten sonra içinden ben çıkacağım, hey allahım ya
Yıllardan beri her sene pijama, terlik televizyon. Monotonluğa devam hanım! :)
Yeni yıla kimle girersen onla geçermiş Yine mi bu karıya kaldık ya
yılları yüzündeki çizgilerden takip ediyorum duvara çektik atıyoruz sanki :D