AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Yeni yıla böyle girersek hanımı birdaha hiç doyuramam 😄😄😄
bir sene daha yaşlandık acaba benimki kalkar mı :D kuş ölmeden hatunla son bir seks yapsam mı
"ulan şu oturuşa bakışa bak kedi bile daha çekici duruyo ah ya ben nerelere gidemmm"
Yıllar geçtikçe 1 diş daha eksiliyor ağzımızdan ! sen hala mandalina ye :D
Şu kadın uyuyakalsa şurda da biraz tv yi acip guzel hatun görsem ☺, bu gözlere de yazik.😯😴😢
eski sevgilim bana dönmezse Ahmet le (ben) çıkarım diye düşünüyordur
Önündekiler yetmiyo, beni de yiyecek sanırım. Gerçi senelerce başımın etini yedi ama neyse. 😂
"yanımdaki eski olduktan sonra yeni yıla girsem ne olur" diyor olabilir :D
"Yeni yila bu kariyla girdim butun yilim da bununla gecicek."
"Şimdi kahvede okey oynamak vardı..."
"Kalk kız soğan doğra"
Her sene soracam bir türlü soramadım bu kadın kim acaba?
yeniyıla bu çıtırla giriyorum da adı neydi ki acaba?
Yeni yıla girmek yerine 30 yıl zamanı geri alabilseydim o hatayı yapmazdım bakışı :)
+Emre yılbaşına bize gelde kutlayalım kızlar falan gelcek :)
- Ne zaman geliyim akşama mı?
+Yok sabaha gel sen emre sabaha...
Yılbaşı mı gelmiş? Yine mandalina mı yiyeceğim? Hanım vallaha da yeter 4 kere yedim aha kediye sor.
''Bana öyle bakma bir seneyi daha bu pozisyonda geçiremem'' der gibi..
Yıl mı kalmış başı mı kalmış bir an önce yatsak da uyusak diyodur..
Herseyi gectim de ortadaki kirmizi kedi neyin nesi 😊
Şu milyoncuklar bana çıksın ben sana yapacağımı biliyom garı ömrümü yidin ömrümü senin yüzünden erken emekli oldum erkeklikten 😛
"Her sene daha da çirkinleşiyor bu, neyi kutluyorsak?"
Mandalina mı o? :O
Yiyeceği hatuna kumandayı Rıfat a kaptırdık...
Bende üfleyeyim bari :S
Yeni yıla farklı girelim diye karımla boşandık. Ve bidaha evlenelim dese de kabul etmem. Erkek adam sözünden dönmez.
Bu yıl boşanmayı diliyecem en mutlusu bu olur.. portakal mı o?
Saat 12 olunca adam kadına pis pis bakıp gülüyor , sonra kadına saldırıyor ve o sırada miyav sesi geliyor , kedi arada kim vurduya gidiyor :D kadın da oydun kediyi hınzır herif diyor :D :D
sapık :D
Her yeni yılda aldığı diyet kararı gibi bu yıl da yeni yıla girmeden stok yapmaya başladı yine. Değişime bari önce yüzden başlasa traşa filan mı götürseydim acaba diye düşünüyordur :)
Yeni yıla nasıl girersen öyle geçer sözü doğru galiba 85 yıldır her yıl aynı fasıl.. :D
Kahretsin!
Biz yine bir yılı hatunla geçireceğiz!
Yeni yıla fıstık gibi bir hatunla girsem.
ya ne yapsakta gariyi uyutsak. bununla tombala cekecegime. serpile cektirip kopmak vardi.. napsam napsam napsam?
Karı beni yedirdi icirdi, şiştim patlayacam o bu değilde biraz daha beklersem yılbaşı bana, ben tuvalete girecem.
Bu yılbaşında yine birlikteyiz seni çok seviyorum diyodur :)
"Millet disarda kadinlarla ben burada pijama terlik televizyon"☺
La uyu karı uyu !! Natashalar beni bekliyo tü allah belani vermesin
Off hanım off, giydirdin şu terlikleri taktırdın şu şapkayla atkıyı.. Off hanım... Bari şu kedi aramıza girmeseydi... 😳
Ömrümü curuttu hala mutlu yıllar diyo ortadaki kedi bile bizden daha mutlu ya diyordur kediye baksna haha :D
bu yılbaşı mıdır nedir nereden çıktıysa hep bu kadının başının altından çıkıyor bunlar
Müslüman noel kutlamaz 100 xper falan vermeyin bana hediyeniz sizin olsun!!
Şaka la şaka eyvallah xper için herkes için güzel sağlıklı umutlu bir yıl olur inşallah :D
-Aşkım yeni yıla nasıl girdin bensiz? +Tuvaletteydim o sırada canım.
-uff desene sıçacaksın yıl boyunca.
+Dua et sen yoktun da üstünde girmedim yeni yıla. * huh?
Yeni yıla nasıl girersek öyle geçermiş.
Hanım bugün noel anne olup gece beni güldürür mü?
Sen anca içini şişir , bak bana ben icimdeki havayi bile dişari atiyorum bogazsak kari :P
Aramızda mesafe kalmasın hayvanları aşağıda toplayalım :)
Kurabiyenin icindeki uyku ilaci ne zaman etki eder acaba uyusada gitsek 😒
Yavaş la boğulacan 😄 korkma onlar seneye de kalır aahahaha😄
"Bir sene daha geçti bu kadın benim için benle beraber yaşlandı. Hey gidi hey"
'' Mandalinayla doyup, ömrümü yemekten vazgeçer mi acaba? ''
KS'de ilk gördüğümde büyülenmişim
ya ben bunlamı yıllardır yazışmışım be
''eskisini getir yenisini götür olayı bunda da geçer mi acaba ''
Yakında kedide evlendirme programına katılcak baksana etkileniyo hayvan arada dışarı çıkaralım
Üzerinden bir yıl geçti hala o kurabiyeleri mi yiyosun İffeet?
Tipe bak Allah aşkına, umarım gecenin sonunda kırmızı iç çamaşırıyla şov yapmaya kalkmaz.
"Yaşlılıktan bizim tekirin kanal değiştirdiğini görüyorum hadi hayırlısı"
Beraber yaşlanmak ne ifade eder senin için
Koca bir ömrü "Onunla" paylaşmak. Herkesin beraber yaşlanacağı bir hayat arkadaşı olması lazım.
Seninle bir yeni yıl daha bahşeden ALLAHA şükürler olsun.
#Seni #Seviyorum.
Şu yüzündeki sakalları kessede yeni yılda kadın görsem diyordur. :D
"Birazdan elindeki mandalina tanesiyle içeri geçerse şaşırmam."
" Bana ne bakıyorsun hanım? Üç kilo mandalinayı ben mi bitirdim? "
Vay be bir ömürü buna mı harcadım bu yılda büyük zarara girdim :D
Gecen yildan beri adini hatirlamaya calisiyorum cikaramadim. Neydi la bu karinin adı 😓
Bu kadın bu gidişle beni de yer, kediyi de yer, evi de yer. Diye düşünüyor bence :)
Haha bu sene de evdeyiz seneye ne desem acaba bogrumdeki kıllar i kesicem derim mi desem
Bana hediye çeki filen verme usta sen bana şu expi nasıl kasılır onu söyle yeter :)
acaba seneye görüşürüz bu senelik senle olan ilişkim bitti desem mi :d
ama bu senelik bitti seneye işim devam ediyo ssjjsjsj
gizli kullanıcıya kim özelden atabiliyormuş? var mı öyle teknoloji? :D
@Er-Kek olm görüşüm kalksın diye saçmalıyom
@KizlarSoruyor-Sistem ya da @ksBence ye sesleniyorum yorumumu kaldırın lütfen.