KS'de Kesinlikle Değiştirilmesi Gereken 5 Özellik

Selam arkadaşlar bu benim ilk bencem bir hatam olursa kusuruma bakmayın lütfen :) neyse girişi fazla uzatıp laf kalabalığı yapmak istemiyorum ve hemen konuya giriyorum :)


1- Kızlara sorulan soruları sadece kızlar, erkeklere sorulan soruları ise sadece erkekler görmeli


KS de kesinlikle değiştirilmesi gereken 5 özellik


Hemen kısaca açıklıyorum;


Bildiğiniz gibi burada soru sorarken ister sadece kızlara ister sadece erkeklere istersekte her iki grubada soru sorabiliyoruz fakat burada bir eksiklik var.


Mesela benim kızlara özel sorduğum sadece kızları ilgilendirebilen bir soruyu erkeklerde görüyor ortada özel falan kalmıyor cümle alem duyuyor bu çok yanlış bence :) kesinlikle değiştirilmesi gereki bunun :)


2- Mudo alışveriş sitesi dışında başka alışveriş siteleriylede anlaşılmalı


KS'de Kesinlikle Değiştirilmesi Gereken 5 Özellik


KS halkı olarak çoğumuz bundan şikayetçiyiz. Hatta bu konuyla ilgili yazılan bencelerde bunu okumaktan bıkmış olabilirsiniz ama es geçilecek bir şey değildi kusura bakmayın :D Bence sitede aylarca, belki yıllarca durup 10000 Xpere geldiğimizde hakettiğimiz bir mudo çekinden daha fazla olması lazım :)


Çünkü çoğu kişi mudo alışveriş sitesinde istediğini bulamıyor. Saatlerce bakıp bir şey almadan geri çıkan arkadaşlar tanıyorum :/ Bizi hayal kırıklığına uğratmayın lütfen :)


3- KS T-Shirt yerine başka seçenekler de konulmalı


KS'de Kesinlikle Değiştirilmesi Gereken 5 Özellik


Şahsen ben 2000 xperi geçtim ama halen bu tshirtü almadım ve yalnız olmadığıma eminim :) Bunun yerine anahtarlık, kalem vs başka seçeneklerde olması gerek :) ama yine de teşekkür ederiz bizi düşündüğünüz için :D


4- Artık KS'nin de bir akıllı telefon uygulaması olması şart!!!


KS'de Kesinlikle Değiştirilmesi Gereken 5 Özellik


6xperdir buradayım yardım kısmındaki işte bu yazı halen değişmedi :) o yazıyı oraya koyarak bize bir söz vermiş oluyorsunuz ama gün geçtikçe umudumuz kırılıyor :D Ks halkı olarak çok kalabalık bir aileyiz dünyanın her yerinden insan var burada ama bir uygulamamız bile yok.. artık bunun zamanı geldi ve geçiyor bile! bunu isteyen tek ben değilim bir hatırlatayım dedim :) buraya telefonla girenleri her zaman özenmişimdir çünki benim telefonumdan girilmiyor bu siteye ve yine yalnız değilimdir umarım :)


5- Moderatörler daha ciddi iş yapmalı :)


KS'de Kesinlikle Değiştirilmesi Gereken 5 Özellik


Seçilen moderatörlerden bir kaçının ciddi iş yapmadığını, objektif davranmayıp taraf tuttuğunu düşünüyorum :) (Alınmak gücenmek yok) Bu tamamen gözlemlerimle alakalı bir şey. Seçilen yetkililer haksız yere insanların görüşlerini, yorumlarını kaldırıyorlar, adaletsizlik yapıyorlar ve bu insanlar moderatörlüğü haketmiyor bence :) Tabi hepsi hakkında yorum yapmadım üzerinize alınmayın :)


Sanırım biraz emri vaki gibi oldu :) Bana öyle gelmişte olabilir eğer öyleyse kusuruma bakmayın lütfen :) Umarım ciddiye alınırım :) Ne demişler;


Değişim Gelişimdir. Kimse değişime karşı çıkmaz; ucu kendisine dokunmadıkça.. :)


Benden bu kadar Ks ailem <3 Sağlıcakla kalın :)

KS'de Kesinlikle Değiştirilmesi Gereken 5 Özellik
Cevapla