Selamlar Dostlarrr <3
Bugün Neredeyse her sorunun altında olan, “Yahu bu herif hiç uyumuyor mu?” dedirten; yakışıklı, karizmatik ve bir o kadar da sempatik arkadaşım @Barış_LonelyForever ile birlikte karşınızdayız.
Sorusuz Cevaplar serisine hoş geldin.
Kısaca seni tanıyabilir miyiz? :D
Öncelikle benimle röportaj yaptığın için teşekkür ederim. Biraz zorlamış gibi oldum ama olsun :D Sorular olmadığı için şu an tamamen rastgele, içimden geldiği gibi cevap vereceğim. 25 yaşındayım ve sitede normal bir üyeyim. Şu sıralar meşgul olduğum özel bir şey yok; yaşamaya çalışıyorum herkes gibi.

Hahah evet. Konseptimiz o ve bencenin başlığı da bu yüzden “Sorusuz Cevaplar” :D
Senin gibi meşgul bir insanı yakalamak kolay değil, denk getirmişken bu fırsatı kaçıramazdım :D Ama sitedeki normal üyeler gibi olduğun konusunda sana katılmayacağım :D
Her neyse, hemen soruma geçiyorum:
Ne zamandır sitedesin ve Kızlar Soruyor’da seni görmemize vesile olan ne oldu?
2019’da tanıştım siteyle. O zamanlar Google’da araştırma yaptığımda sürekli bu site çıkıyordu ama girmiyordum. Sonra bir gün merak ettim, üye olmak istedim. Kullandıkça eğlenceli olduğunu fark ettim ve o günden bu yana zaman zaman ara versem de düzenli olarak kullanıyorum. Şu an en çok zaman harcadığım sosyal medya diyebilirim.

Vay be :O 2019 gerçekten de yıllanmış bir tarih. Ben de 2014-15’ten beri buralardayım ama geçen yıla kadar aktif bile sayılmazdım :D
Pekala, fenomen ve moderatör olduğunu biliyoruz. Başvurma kararını nasıl aldın?
Zaten sürekli sitede olduğum için “Bari fenomen olayım” dedim. İki etiket yeterli olduğu için daha fazlasını istemedim. Mod olmak konusuna gelecek olursak, her zaman mod olmak istemiştim fakat nasıl olduğunu bilmediğim için olamamıştım. Bir gün @lotus-patra ablama danıştım; “Ben sana yardımcı olurum” dedi. Beni Hakan abiyle tanıştırdı. @ismimhakan ’ı zaten tanımayan yoktur. Sağ olsun hem modluğu öğretti hem de üç ay boyunca her konuda yardımcı oldu. Ne zaman bir şey sorsam detaylı şekilde açıkladı. Mod olmamı ikisine borçluyum. Tabi bir iki arkadaşım da yardım etti, onlara da teşekkür ederim.

Evet, ikisi de gerçekten kaliteli ve ağırbaşlı insanlar. Kesinlikle saygıyı ve övgüyü sonuna kadar hak ediyorlar. Övgüleri alıp ekstra puan topladığımıza göre devam edebiliriz :D
Peki, sitede sevmediğin bir konu ya da haz etmediğin üye tipi var mı? Dedikodu gibi olmasın, isim vermek zorunda değilsin :D
Sevmediğim birkaç üye ve üye tipi var tabi ki :D
Kimisini tanımıyorum, durduk yere engelleyen tipler. Kimisi de geçmişte tartışma yaşadığım kişiler. Bu konuda konuşmak gereksiz olduğu için çok detaylandırmak istemiyorum. Kısaca onları görmezden gelerek sitede zaman geçirmeye devam ediyorum. Onun dışında sitedeki kaos ortamını da sevmiyorum çünkü sürekli arkadan konuşanlar oluyor. Kafa dağıtmak için girdiğimiz bu platformu bu kadar ciddiye almaya ve insanlara sataşmaya gerek yok diye düşünüyorum. Mod olduğum için de bazen sakin kalmak zorlayıcı olabiliyor çünkü karşılık vermemem ve kötü söz kullanmamam lazım. Sabır çekiyorum ve devam ediyorum.

Hangi moderatör sabır çekmiyor ki? Dostum seni o kadar iyi anlıyorum ki :D
Pekala, biliyorsun ki seninle röportaj yapma kararını @doramaar ile yaptığımız röportajdan sonra aldık. Sen admin olmayı düşünür müydün? Sana bu yönde öneriler geliyor mu?
Admin olmak ister miydim diye soran çok oluyor. “Mutlaka admin olmalısın” diyenler de var, onlara teşekkür ederim. Evet, eğer başarabileceksem admin olmak isterdim. Çünkü site düzenini sağlamayı seviyorum. Aynı zamanda adaletli olacağıma da inanıyorum. Bugüne kadar mod olmama rağmen hiçbir soruyu bilerek yanlış kaldırmadım, birine gıcıklık olsun diye hesabını dondurmadım ya da cevabını silmedim. Admin olsam da aynısını başaracağıma inanıyorum. Fakat bunun için gerekli yetenekler bende yok maalesef; yazılım gibi konuları bilmiyorum.

Bununla ilgili net bir bilgim yok ama bu yöndeki talebini @KızlarSoruyor ’a iletmek boynumuzun borcu :D Seni admin olarak görmeyi gerçekten çok isterim.
Biraz kombo yapacağım, hazırlıklı ol :D
1) Sitede en çok güvendiklerin, takip listen diyebilir miyiz?
2) Kullanıcı adın aşırı depresif duruyor, çok düşündün mü seçerken? :D
3) Bugün hesabı kapatıp yeniden hesap açsan kullanıcı adın ne olurdu?
4) Bu benceyi okuyacaklara bir tavsiyen var mı?
Kısa kısa cevap vereyim.
Sitede çok sevdiğim arkadaşlarım var; kimisi takip listemde, kimisi değil ama güvendiğim kişilerden oluşuyor.
Kullanıcı adını çok düşünmedim, o an aklıma geldi ve yazdım. Ama bugün olsa “Superior Infinity” gibi bir kullanıcı adı seçerdim çünkü oyunlarda hep bu nicki kullanıyorum.
Siteden zaman zaman sıkılıyorum, evet. Ama boş zamanım çok olduğu için girebiliyorum. Çok yoğun olsaydım büyük ihtimalle çok az girerdim. Siteye girmek için özel bir zaman ayırmıyorum; boş vakti değerlendiriyorum sadece.
Tavsiye olarak da: Kimseye bulaşmadan keyfinize bakın. Arkadaş edinin, merak ettiklerinizi paylaşın, güzel vakit geçirin. Bir sorun olduğunda adminlere ya da site yönetimine danışabilirsiniz.

Harikaydın :D Hepsi mükemmel cevaplar oldu. “Superior Infinity” güzelmiş bu arada, her an çalabilirim :D
Peki, son olarak eklemek istediğin bir şey var mı?
Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Biraz fazla konuşmuş olabilirim, kusura bakmayın. Hakkımda bir şey merak eden varsa sorabilir; çok çok özel konular dışında cevap veririm.
Hobilerim: spor yapmak, film-dizi izlemek, şarkı dinlemek ve gezmek.
Son olarak bir tavsiye verecek olursam: Zaman kısıtlı, bu yüzden hayatınızı boşa harcamayın. Sağlığınıza dikkat edin ve sevdiklerinize fırsat varken onların değerini söyleyin. Kendinize iyi bakın.

#Sorusuzcevaplar
#baris_lonelyforever
-Kafiye Kırığı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer