Merhaba kıymetli KS üyeleri! Ben ByBrawo ile röportaj Final benceme hoş geldiniz.Bugünkü konuğumuz, @Myblue2025 .Hoş geldin diyor ve hızlıca röportajımıza başlıyorum. @Myblue2025 'ne bir alkış!😂👏

Selam, Bayan Gıcık ve İnatçı ama bir o kadar da Mağrur. Bulaşanın olacağı mağdur dişi kişisi MyBlue2025! Nasılsın, neler yapıyorsun? 😂 Anlat bakalım, seni tanıyalım! 😂
Öncelikle sen hariç herkese merhaba..🤗Gayet iyiyim, çok teşekkür ederim.. Genel anlamda işkolik tanımının ta kendisi olmakla birlikte arta kalan zamanlarımda ailemle zaman geçirmekten ve bol bol yürüyüş yapmaktan hoşlanan biriyim..

Duyduğuma göre, sen mutfakta baya yetenekliymişsin.🤣 Kuşlar söyledi, çok güzel tatlı yaparmışsın.😋 Bu konuda iddialı mısın?😼
O kuşlara bol bol selamlarımı iletiyorum.. Evet, bu konuda baya yetenekliyim ama en büyük iddiam tatlı üzerine tabi ki..😋Bu konuda en iyi pasta şefleri ile düelloya bile hazırım..
Bu arada Orço gözüm üstünde haberin olsun..😏

Senin için hangisi daha kıymetlidir Film/Müzik/Kitap bunlardan hangisi daha çok sana neşe huzur verir ?
Üçü de bana göre ayrılmaz bir parça ama dediğim gibi son zamanlarda bu üçlüyü işlerim dolayısı ile baya aksatsam da müzikten asla vazgeçemiyorum.. 🎶 😌
Sabahları kalkarken zorlanan tayfadan mısın? Şıp diye kalkıp hazırlananlardan mı ?
Off.. sanırım hayattaki en zor imtihanı uyku ile veriyorum..
Maalesef zorlanan tayfanın bir parçasıyım..🤦♀️

Bir hayalet olsan,👻ilk kimi korkutmak isterdin?😂
Aslında çok kişi aklımdan geçse de bunu ilk yapmak istediğim kişi tabi ki ablam olurdu..😂
Kıyafetlerime el koymanın bir bedeli olmalı ama dimi..😂

Sana sürekli ilham veren, ama çok saçma olan bir hareket var mı?
Var var..🤭
Misal, en kararsız anlarım genellikle masa başındayken olur ve o anlar da sürekli kalemle oynarım..
Ve eğer ki karar verilmişse o kalem saçlarıma toka olarak hayatına devam eder..😂

Hayalindeki evin nasıl olurdu? Renkleri, özellikleri...
Evim ferah olmalı ve güneşi maksimum derecede alacak şekilde konumlandırılmalı..
Tek manzarası ufku gözükmeyen deniz olmalı..
İç tasarımı da bana sonbaharı hissettirecek renk ve dizaynda olmalı..
Ne kadar maviye aşık olsam da evimde toprak renklerini görmek isterim..
Evinde en çok hangi köşede vakit geçirmeyi seversin?😊
Evimin en sakin ve en sessiz köşesi tabi ki kendi keyfime göre hazırladığım balkonum.. 💛
İş dönüşü kahvemi hazırlayıp en az 1 saatimi orada dinlenerek geçiririm..

Bir dileğin anında gerçek olacak olsaydı hiç tereddüt etmeden ve düşünmeden neyi dilerdin?
Şu an ki yaşanan savaşların temelli bir şekilde son bulması ve çocukların artı
k korkmadan özgürce sokaklarda oynamasını dilerdim..

Buraya kadar okuduysanız ya da atlayıp direkt buraya geldiyseniz yine de teşekkür ederiz.😊🙏Benim için gayet samimi bir sohbet oldu.👻MyBlue2025, güzel vaktini bizlere ayırdığı için sizlerin huzurunda kendisine teşekkür ediyorum.😂 Bu, bence serinin finali; artık devamı gelmeyecek.Kendinize cici bakın,😊esen kalın. Sevgiler, saygılar, ByBrawo.😎

🌬️𝓑𝔂 𝓑𝓻𝓪𝔀𝓸. ツ💨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer