Sohbet

ByBrawo ile Röportaj Vakti✨🎤 Konuğumuz Bahar_555

Merhaba kıymetli KS üyeleri! Ben ByBrawo ile röportaj Part 5 😂 benceme hoş geldiniz. Bugünkü konuğumuz, Sitenin karakalem ustası @Bahar_555 . Hoş geldin diyor ve hızlıca röportajımıza başlıyorum. @Bahar_555 'e bir alkış!😂👏

Bahar_555✨😊
Bahar_555✨😊

Merhaba Bahar, bize biraz kendinden bahseder misin?🎤 Bahar_555 kimdir? Nelerden hoşlanır?☺️

Bahar_555:

İsmim nickimde belli. Hobim, kitap okumak ve karakalem çizimleri yapmaktır. Satışçıyım; resim siparişleri olursa, onları yapıyorum.

İlk karakalem çiziminizi hatırlıyor musunuz?😊 Nasıl bir şeydi ve hangi duygularla çizmiştiniz?🤔

Bahsr_555:

İlk karakalem çizimimi 12 yaşında yaptığımı hatırlıyorum, ama normal basit resimlere çok küçük yaşlarda başladım. Eğitim almadım; hatta ana sınıftayken en güzel resimleri ben yapardım. Yıllar sonra, 6. sınıftayken okulda hocama bir portre çizmiştim. Hocam ve tüm öğrenciler hayran kalmışlardı... Hocamın ağzı açık kalmıştı.

Herhangi bir çizimini, müsaadenle, arkadaşlara gösteriyorum.😊

Baharın kaleminden bir çizim 😊👏✨
Bahar'ın kaleminden bir çizim 😊👏✨

Çizim yaparken hiç burnunuzun ucuna kömür bulaştırıp fark etmeden tüm gün böyle gezdiğiniz oldu mu?😂😂

Bahar_555:

Yüzüm ve burnum değil de, çizim yaparken ellerim kağıda değdiği için hep siyahlaşıyordu. Elime değmesin diye altına küçük bir parça kağıt koyuyordum. 😊

Karakalemle çizim yaparken hiç “Bu tam bir şaheser... ama ne olduğunu ben de bilmiyorum!”😂 dediğiniz oldu mu?😊

Bahar_555:

Pek öyle bir duygu hissetmedim, yıllardır yaptığım için bana sıradan geliyor. Dışarıdan beni görenler hayran kalıyorlardı ve benden resim isteyenler oluyordu.😊

Şu çizime hayran kalmamak ne mümkün 😊👏✨
Şu çizime hayran kalmamak ne mümkün 😊👏✨

Röportajın sonunda size sihirli bir değnek verseydik, ilk ne yapardınız?

Bahar_555:

Resim yapmak isteyenlerin kendilerine güvenmelerini isterim. "Ben başarabilirim, yapabilirim" demelerini isterim. Ben eğitim almadım, küçüklüğümden beri biliyorum. İSMEK kursları ücretsiz oluyor, biliyorsunuz. Yapmayı gönlünde taşıyan herkese gitmelerini söylüyorum. "Yapamam, edemem" diyenlerin aslında yapamayacağı bir şey yok; herkes yapabilir. Zaten başlangıç olarak hiç bilmeyenler için bu kurslar var. Kursta, aynı zamanda çizim yaparken hem eğleniyorsun hem de arkadaş ortamında keyifli vakit geçiriyorsun. Herkese tavsiye ederim.😊

------------------------------------------------

Bahar Hanım’a bize vaktini ayırdığı için çok teşekkür ediyorum. ☺️ Sizleri çok seviyorum, keyifli forumlar dilerim. Esen kalın.🌹🫶😊

#ByBrawo

ByBrawo ile Röportaj Vakti✨🎤 Konuğumuz Bahar_555

𝓑𝔂 𝓑𝓻𝓪𝔀𝓸. ツ

ByBrawo ile Röportaj Vakti✨🎤 Konuğumuz Bahar_555
Cevapla