Sohbet

ByBrawo ile Röportaj Vakti✨🎤Konuğumuz Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ

Merhaba kıymetli KS üyeleri! Ben ByBrawo ile röportaj Part 11😂 benceme hoş geldiniz.Bugünkü konuğumuz, @Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ . Hoş geldin diyor ve hızlıca röportajımıza başlıyorum. @Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ 'ne bir alkış!😂👏

Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Temsili ✨😊
Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Temsili ✨😊

Merhaba Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ nickinin bir hikayesi var mı ?🤔 Bize kendinden bahsermisin?✍️

Elbette bir hikayesi var benim mütheşmel nickimin😍 Shrodingerin kedisi bir tür düşünce kuramıdır. Shrödinger kimdir öncelikle, kimdir bu abimiz🤩? Kuantum fiziğinin kurucularından olan, ünlü denklemlerden biri olan shrödinher dalga denklemine ismini vermiş, nobelli ünlü fizikçi,Shrödingerin kedisi ise bir deney sonucu ortaya konmuş kuram, bu deney benim kimya bölümünü okuma sebeplerim arasında ilk 3' tedir😍 bu deneyi anlatmak isterdim ama bence çok uzar, çağrı mert abimizin video linkini atayım, meraklıları bi dinlesinn👀

Spoiler de bırakayım, sizce bir kedi aynı anda nasıl hem ölü, hem de diri olabilir?🤩

https://youtu.be/adiL3dFhbJg?si=9lalkXZi5DQimxzb

Kendimden bahsetmem gerekirse, ben shrodingerin kedisi 😜18 yaşındayım, Gazi üniversitesi kimya bölümüne başlayacağım bu sene. İdealleri olan, kendini geliştirmeye çalışan, felsefe, fizik, kimya, biyoloji, astronomi ve matematik ile ilgilenen bir genç kızım.😊
Bunun haricinde çok yönlü bir insanım, benden her konuda bir şey bekleyebilirsiniz şaşırmayın😂 Eğlenceli olsamda sitede gaddar takılıyorum çünkü bazı sorular çok boş ve gereken cevabı hak ediyorlar her neyse, Böyle biriyim işte 😂

Kimya alanında size ilham veren bir bilim insanı var mı? Varsa kim ve neden?🤔

Bunu aslında sadece kimya ile sınırlı tutamam, sıkıcı olur benim için 😂Her daldan birer tane sayayım, veya 2 3 tane.Aziz sancar, Canan dağdeviren, Einstein, Shrödinger, Heisenberg, Darwin, Tesla, Newton, Young, Feynman, Bohr, Marie curie, faraday, Millikan, Carnot, planck, abuzer kömürcü, ibni sina, ali kuşçu, ömer hayyam, fatih sultan mehmet( bilim insanı olmasada pek vasıflı) hz Muhammed(bilim insanı olmasa da ilham alıyorum bence zeki bir insan), Furkan öztürk, Çağrı mert bakırcı, Halil inalcık da demek istiyorum tarihten de olsun bilim insanı olmasa da♥️ Unuttuğum yoktur umarım kalpten giderim hepsi birer inci gibi çünkü😂 Ve en değerlisi, o kendini bilim insanı olarak görmesede lisedeki kimya hocamda ilham aldığım gizli bilim insanlarındandır😇

Eğer bir şarkı senin hayatını anlatıyor olsaydı, bu şarkı hangisi olurdu ve neden?😊

Bu şarkı 😊

Bugün olduğunuz kişi olmanıza en çok katkıda bulunan olay neydi?🤔

Ben çocukken pasif bir ögrenciydim😊 yani hor görülen, kendini keşfedememiş, arka planda takılan. Ne olduysa 13 yaşından sonra oldu diyebilirim. 8. Sınıfta hayatıma ingilizce hocam girdi, beni bambaşka birisi yaptı öğretileri ile, geçen ziyaret ettim hala inanmaz kendinin beni bu hale getirdiğine😂 üzerimde çok emeği var, özgüvenimin temelini o attı😇 Sonraki hayatım pek güzel olmadı, kötü şeyler üst üste gelince ruhen sınanma sürecine girdim. Bu süreçte karakterim gelişti ve hala gelişiyor. Bu süreç çok etkili oldu. Daha sonraki insanlarda hayatıma çok şey kattılar ve beni bu hale getirdiler. Önceden doktor olmak isterdim, ama çocukluğum hastanede geçtiği için hastanenin bana göre olmadığını anladım. Ve dedim ki bir saniye, sen bilim yapabiliyorsun kızım, kafan basıyor🤩 basmasa da merak ediyor 🤩 ve tüm bunlar beni böyle bir karmaya çevirdi .

Son olarak,röportajın sonunda size sihirli bir değnek verseydik, ilk ne yapardınız?🪄✨

Bana sihirli bir değnek verilseydi kendi ütopyamı kurardım. Dünyada şunu değiştirmek istiyorum bunu değiştirmek istiyorum dersek, her şeyi değiştirmemiz gerekir çünkü biz insanlar yüzünden dünya küçük bir cehennem. Elimdeki sihirli değnek ile kendi ütopyamı yaratırdım diyebilirim bu sebeple 😊cehaleti silmek isterdim

.Ilk yapacağım şey kesinlikle eğitim, cehaleti dünyadan silerdim...Bilmemeyi değil bakın, İnsanlar her şeyi bilmek zorunda değil..Ama bir insan cehaleti yüzünden evren yasalarını red ederse orada sorun başlıyor..İnatlaşan bu insanlar yüzünden dünya avare dönüyor. Bu tarz bir cehalet kesinlikle dünyadan silinmeli...

Bence için teşekkür ederim, ben çok mutlu oldum, buraya kadar okuyan kişiler yoruma peynir yazabilir mi ekstra olarak kimler bu uzun yazıyı okudu merak ettim.😂

Bencemi okuduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum.😊Lütfen saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapınız, kötü söz sahibinindir.🙏Beğendiyseniz takipte kalın. 🤗Hepinizi seviyorum. Sevgiler, saygılar, ByBrawo.

ByBrawo ile Röportaj Vakti✨🎤Konuğumuz Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ

𝓑𝔂 𝓑𝓻𝓪𝔀𝓸. ツ

ByBrawo ile Röportaj Vakti✨🎤Konuğumuz Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
Cevapla