En Harbi Röportaj'ın Konuğu "JetskiyoksaAtSkivar"

Tamamen mizah ve eğlence amaçlı yapılan olan bir röportajdır. Detaylara takılmadan sadece hem siz okuyucuları, hem de röportaj yaptıgım üyeyi sıkmamayı hedefledim.


İyi okumalar :) Haydi Bismillah ! :D


En Harbi Röportaj'ın Konuğu

Bize ismini bağışlar mısın, yoksa sana nickinle mi hitap edelim?



  • Nickimle tanındığım için öyle hitap edilmesini isterim.


Ne iş yapıyorsun veya okuyor musun?



  • Okuyorum evet


Seni anlatan kısa bir söz,deyiş,atasözü paylaşır mısın? Herhangi biri olabilir.



  • Sevdiğim ve kendimle özdeşleştirdiğim bir sözü paylaşayım...''Daha zeki olmanın tek yolu, daha zeki bir rakiple oynamaktır''


Hangi takımı tutuyorsun? Fanatik misin?



  • Galatasaray'a sempatim var babamdan yadigar gibi. Ama fanatiği sayılmam. Milli maçlar hariç futbol izlemeyi sevmem


Bana tuttuğun takımdan 5 tane futbolcu ismi sayar mısın?



  • :) Fernando Muslera, Sabri sarıoğlu, Felipe melo, burak yılmaz, selçuk inan


Kopyalamadın değil mi? :D



  • yo en bilindikleri zaten başka bilmiyorum :D



Site İçi Muhabbet



Bu nick nerden aklına geldi? Bulmak için çok kafa yordun mu?



  • 2 yıl önce gece saat 3 civarıydı haberlerde görmüştüm ve Çok gülmüştüm.

  • sonra üye olmaya karar verince aklıma geldi. o Haberden hala bir haber olanlar mevcut :)


Bu siteyle nasıl tanıştın, nerede karşılaştın?



  • Google de ne ararsam bu siteyle karşılaşıyordum. Merak ettim ve üye olmaya karar verdim


Sitenin şu anki halini nasıl değerlendiriyorsun? Üye oldugundan bugüne neler değişti?



  • Üye olduğumda Sitenin görüntüsü baya eskiydi ama samimi bir ortam vardı. Şimdi güzel güncellemeler var Tasarımdan gayet memnunum.


Eğer sen admin olsaydın, KS'deki ilk yapacağın değişiklik ne olurdu?



  • Aklıma gelen ilk yapacaklarım sırasıyla ;

  • Mevcut olan üyeler ve yeni üye olacaklar ,siteye girerken emaille değil tc ve şifresiyle girmesini sağlarım

  • Ks mobil sürümü android/ios uygulamalarını çıkarmak çünkü internetten gerçekten zor ve zevk vermiyor

  • Şöyle sağ üst köşeye üye arama motoru

  • Online kullanıcıları gösteren yeşil bir ibre koyardım :)


Ailenden herhangi biri, buradaki sorularını ve cevaplarını görse ne düşünür sence?



  • Babam hariç diğer aile fertlerinden herhangi biri görebilir :) hemen hemen hepsi KızlarSoruyor da vakit geçirdiğimi Buranın bir soru platformu olduğunu biliyorlar. Buradaki cevabım neyse reeldede aynı soruya cevabım o dur. Bu yüzden birşey diyeceklerini düşüneceklerini sanmam



Sitedeki takdir ettiğin, işini doğru düzgün yaptığını düşündüğün modlar kimler?



  • Tanıdıklarımı ve şu an aklımda olanları söylemek durumundayım zira diğerlerinin ne yaptığını bilmiyorum. Gözlemlediğim kadarıyla ;

  • @3nokta - @Affedilmeyen - @pentin - @erkeksihayvan - @-Elvis - @nnisannn - @_Bluelady - @Blovend


Ada sorusu sormadan bırakmam. Bir adaya düşsen yanına alacağın üç üye kimler olurdu?



  • Yanıma alacağım tek üye olurdu ta ki o benden gidene kadar.Şimdi birilerini almak durumundaysam kesinlikle halimden anlayan birileri şart

  • @pentin @mavisyan @mammamiaa



Eğlencelik Sorular



Diyelim ki bir cafeye gittin ama boş masa yok.Sadece iki kişinin yanı boş, bir masada brad pitt, diğer masada aydemir akbaş oturuyor. Hangisinin masasına, ne diyerek oturursun?



  • Brad pitt gevurunun yanına oturmam aydemir akbaşta nerde o eski hasin sevismeleri dedigimiz bi seks adamı mecbur oturacaksam Aydemir akbaşın yanına sokulur' 'Pardon, müsade var mı amcabey?'' derim


En son ne kestin?



  • Bu ülkedeki uyuyan insanlardan umudumu kestim


İçindeki şeytan şu an ne yapmanı söylüyor?



  • Şeytan diyor ki kalk namaz kıl. Artık şeytan bile bunu söylüyor zındık oldum iyice


Ayak serçe parmağını sehpaya vurduğundaki acıyı nasıl tarif edersin?



  • Yere bir yapışıyorum feryat figan ''oooyyğ anamm parmağım koptu'' neye çarpmışsam ona her şekil sövüyorum.


İnternetteki fenomenlerden hangisi favorin?



  • vine mı yoksa genel olarak internette video mu?


Hem vine olarak hem de genel olarak 2 isim söyle o halde:)



  • cem gelinoğlu

  • uyuşturucu operasyonunda chek diyen adam


Whatsapp kullanıyor musun? Whatsapp durumun ne?



  • whatsapp şu an kullanmıyorum en son durumum ''beraber altımıza kaçıralım <3''


En çok güldüğün karikatürü benimle paylaşır mısın?



Seni seviyorum cevabına verilebilecek en enteresan cevap nedir sence?



  • seviyorsam bende diye cevap veririm ilginç istiyorsa

  • sevecen yrraam başka işin mi var derim


Dudağını büzüştürüp çektiğin selfien var mı hiç?



  • Dudağımı büzerek hiç poz vermedim.Zira büzerek dübürüme benzetemem


Polat Alemdar'ı öldürmenin formülü var mıdır sence? Neden ölmüyor bu adam?



  • Kurtlar vadisini hiç izlemedim Ama polat için şunu söyleyelim kesin ip var


Sarhoş bir adam sahra çölünde bulunan tek ağaca çarpıp ölmüş. Ne düşündürttü sana bu?



  • sahra çölündeki tek ağaca çarpmak ahah sabri sarıoğlu'nun akrabasıdır.


Hani şu meşhur elbise vardı ya onu ne renk gördün ?



  • sırf mavi-siyah göreyim diye , ekrana bir amuda kalkıp bakmadığım kalmıştı .. Lakin gördüğüm lila-altın sarısı.
    bu elbiseyle ruh eşimi bulmak istiyorum .:/



Son demler :)



En sevdiğin müzik türü nedir?



  • caz ve flemenko tarzı.
    Türkü ve türkçe slow da severim


Dinlemekten bıkmadığın, en sevdiğin şarkıyı bizimle paylaşır mısın?



  • dinlemekten bıkmadığım Neşet ertaş-yalan dünya

  • Teşekkür babında paylaşıyorum :) Sana gelsin :) @JetskiyoksaAtSkivar




Hangi şarkıcıyla düet yapmak isterdin?



  • Her kimse bu karga sesimle , benimle düet yapmak istemezdi.


En son hangi filmi izledin? Beğendin mi?



  • Paralel evren / Coharence... beğendim evet izleemeye değer.


En sevdiğin kadın ve erkek oyuncu ?



  • En sevdiğim aktör morgan freeman, johnny depp..

  • Kadın olarak penelope cruz, scarlett johansson


Bizimle favori filmini paylaşır mısın ?



  • favori filmlerim o kadar çok ki...

  • The lord of the rings serisi

  • Esaretin bedeli

  • Yeşil Yol

  • Başlangıç


Son olarak hayranlarına söylemek istediğin bir şeyler var mı ?



  • estağfurullah :) hayranlarımın olması söz konusu olamaz zira böyle bir pozisyonda değilim. Kimse değil.

  • burdan Sitede ki tüm üyelere sesleneyim.

  • Sanal alemi Birilerinden nefret edecek ya da bağımlısı olabilecek kadar ciddiye almayın. Burada olmak beni zaman zaman sıksada eğleniyorum.

  • Mutlu olun ve öyle kalın..


Çoook teşekkür ederim yaklaşık 2 saatini çaldım :) Ama eğlendim kendi adıma umarım sen de eğlenmişsindir . :)



  • Röportaj için teşekkür ediyorum mutlu oldum şimdiden tablete geçicem takipte olurum umarım...Eğlendim elbette :) var ol..


Tekrar teşekkür ediyorum buradan @JetskiyoksaAtSkivar :)



Ve evet sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkürler.


Soruları acele ile hazırladım. Genel bir sıralama bu yüzden yok. Karmaşık oldu.. Eğer şunu da sor dediğiniz birşeyler varsa, lütfen mesaj yoluyla iletin.


Diğer röportajımda görüşmek dileğiyle :)

En Harbi Röportaj'ın Konuğu "JetskiyoksaAtSkivar"
Cevapla