
Bugün site hepimizin sevdiği bir sanatçıyı ağırladı. Füsun Demirel'i, Sıdıka dizisiyle tanıdım. O zamanlar çok küçüktüm. Zaten insanlar küçüklüğünde ya iyi olan anıları ya da kötü olan anıları hatırlarmış.
Hayal meyal hatırlıyorum. Sıdıka dizisi biz okuldayken yan saat 14:00 gibi başlardı. Bizde okuldan saat 15:00'te çıkardık. Yaklaşık son 1 saatlik filmi izlemek için koşa koşa eve giderdim. Eve girer girmez sırtımdaki çantayı evin ortasına nasıl attığımı hatırlamıyorum. Zaten bizim okul saatimizin geldiği saatlerde annem Sıdıka'yı açardı.
Sıdıka, Sıdıka'nın fanatik fenerli abisi...😊
Mükemmel bir diziydi. Bu da benim Sıdıka dizisiyle ilgili bir anımdı sizlerle paylaşmak istedim.
Güzel röportajın ardından aklınızda kalanları paylaşırsanız sevinirim.
İyi ki bizi ziyaret ettin @FüsunDemirel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Teşekkürler. mükemmel ve harika bir yazı olmuş. emeğinize sağlık.
Nerde sordular ben aradim bulamadim niye bu kadar safım yarabbim biri bana öğretsin nerden soru soruldugunu
Ahahhaha bak @FüsunDemirel etiketine tikla soruyu gör 😊
E hic bir soruya cevap vermemis
Biz kendisine soru sorduk. O cevapladi 😊
O ne gı bidaha bana da haber edin nasil soru soruldugunu valla kac haftadir kaciriyom
Onun sordugu soruya gir. Gorus paylas sorunu sor iste 😄 neyse ben sana haber veririm bir daha ki sefere 😂
Söz mü
Söz 😂takip et ama beni 😄 yoksa unuturum bulamam seni
Tamam ediyorum haber vermezsen başlık açar ifşa ederim seni. p
Tamam bende takipteyim 😄 ama 6xpere nasil ulastin sasirdim 😄
Ben uzun zamandir burdayim kiskanma eksperlerimi. p
Uzun zaman dedigin 1 senecik 😄
Sanki sen ne 25 yıldır burdasin:D
2011den beri burdayim ve 5. Nick 😏
Benim de 3. nick ne hava atiyosun :)
Ne havası gı
Attin ya gı. p
Yok gı sana oyle gelmis 😊
Tamam o halde gı:)