Herkeslere merhabalar 🎈

KizlarSoruyor'un paylaştığı bir başka etkinlik olan kendini bir ülkeyle anlatma konusunu ele alan soruya gelen cevapları da çok beğendim ve içeriğime aktarmak istedim. Haydi bakalım...🎈
Bir çok ülkeyi hatta şehri içinde barındıran bir KScan 😀

Yorum yazmama gerek kalmadı, İtalya olmaya karar verdim 😎

Öyle demeyin! 2021 darılır sonra 😀

Öyle miyiz cidden? ❤️

Norveç gibi olsak mı?

Buraya bir ❤️ bırakalım:))

Ülke dediydik ama olsundu 😎

O eski haalinden eser yok şimmdi 😕

Küba gerçekten güzel mi? 😊

Hepimizin bir ütopyası vardır 🙃

Güzelmiş ⭐

Valla yeni duydum ama güzelmiş 😀

Merhaba 🎈 galiba aktaracaklarım bu kadar oldu ve umarım eğlenceli olmuştur.
Hoşça kalın... Mutlu kalın...🎈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Güzel bir bence yazısı ve paylaşımı olmuş. elinize sağlık, teşekkür ederim...
Yürüyen bir serveti fünun şiiri gibiyim her şeyden mutsuz umutsuz
Bir anlık tebessüm etmeme sebep oldular, elinize sağlık. 👍😊
Emeğine sağlık güzel yerlere değinmişsin. Okurken ben çok eğlendim :)
En çok güldüğüm etiketlerden birisi bu olmuştu. Okurken yüzümde gülücükler açtı :)
Ben #suriye gibiyim. Ne düzen var ne huzur. Parça parçayım
sahra çölü gibiyim yanımda olmak hem cesaret hem yürek ister
Biraz fazla tebessüm ettirdiler.:) emeğine sağlık.
Azerbaycan ❤
Paylasim guzel olmuş😊
Galiba ütopya gibiyim güzel miş :Ç))
Eline sağlık hos paylaşım
Ne kaa güzel yazmışssın.
Eline sağlık. Hepsi de çok güzel gerçekten...
Kendimi bulamadım ama olsundu 😂 güzel olmuş 👍🏻
Cok begendim cok guzel olmus
Ne güzel kendini ülkeyle anlatıyor insanlar
Şahane olmuş emeğinize sağlık
Emeğine sağlık
çok gzl olmş
Eline sağlık.
Helal
Cok guzel olmus
Elinize sağlık
Elinize sağlık.
Bende iskandinav ülkeleri #Gibiyim
Okuyamadım ki😒🤦♀️
Eylenceli bir etkinliktii 😂
Elinize sağlık
Elinize sağlık
Elinize sağlık
çok güzel olmuş
İzledim
Telatabileer