#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler

Bugün sokakta dolaşırken fark ettim ki güzel insanlarımız içindeki sıkıntıları kin ve nefretlerini oldukça güzel bir dille anlatmışlar bir iki tanesi ele aldım bu bencemde öncelikle izin verdiği için @sizofrenkarinca'ya teşekkür ediyorum hadi bismillah :))


Bu adamdaki samimiyeti verin bana dünyayı yıkarım la :)


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar Hoş Göndermeler :))


Adamdaki samimiyete bakar mısınız? Neyse geçelim :)


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Bu adam neyin kafasını yaşıyor çözemedim :)


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Bu söz tüm orsp. çocuğu arkadaşlardan darbe yiyenlere gelsin :(


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Ne diyim :)


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Sığır gibi yaşıyoruz :/


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Beyler ben iptal :/


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Gör bunu zalımın kızı niye görmüyon!


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Ahaha :)


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Kimler için böyle adamları üzdünüz be kızlar yazık :/


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Bu da güzel :)


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Bunları beni anlatıyor :/


#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler


Gençler bu kadar yeter herhalde tutarsa 1-2-3-4 diyer sürdürmeyi düşünüyorum tutmazsa tutmaz :D elden bişey gelmez nabalım bakacaz artık.


Bencecmi okuduğunuz için teşekkürler herkese iyi günler.

#KüfürSokakta Etiketiyle Yazılar - Hoş Göndermeler
Cevapla