Bugün sokakta dolaşırken fark ettim ki güzel insanlarımız içindeki sıkıntıları kin ve nefretlerini oldukça güzel bir dille anlatmışlar bir iki tanesi ele aldım bu bencemde öncelikle izin verdiği için @sizofrenkarinca'ya teşekkür ediyorum hadi bismillah :))
Bu adamdaki samimiyeti verin bana dünyayı yıkarım la :)

Adamdaki samimiyete bakar mısınız? Neyse geçelim :)

Bu adam neyin kafasını yaşıyor çözemedim :)

Bu söz tüm orsp. çocuğu arkadaşlardan darbe yiyenlere gelsin :(

Ne diyim :)

Sığır gibi yaşıyoruz :/

Beyler ben iptal :/

Gör bunu zalımın kızı niye görmüyon!

Ahaha :)

Kimler için böyle adamları üzdünüz be kızlar yazık :/

Bu da güzel :)

Bunları beni anlatıyor :/

Gençler bu kadar yeter herhalde tutarsa 1-2-3-4 diyer sürdürmeyi düşünüyorum tutmazsa tutmaz :D elden bişey gelmez nabalım bakacaz artık.
Bencecmi okuduğunuz için teşekkürler herkese iyi günler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar