2020 yılının olumsuzluklarını unutturan bir paket aldım ve çok sevindim. Bu sevincimi bir bence ile size aktarmadan olmazdı. Her ne kadar olumsuzlukları unutsam bile corona sorunu ihmale gelmez o yüzden maske 😷, mesafe ve hijyeni unutmayın unutturmayın diyerek (önce sağlık) Bence'mize geçelim. Kutumuzu açalım hediyelerimizi inceleyip emeği geçenlere teşekkür edelim.
Gelen kutumda gördüğüm 'yılbaşı hediyeleri' için adres mesajı.

Evet @ksBence güzel mi güzel bir bence ile adresimi istedi. Bu şekilde bir mesajla değil adresimi böbreğimi bile istese o anda verirdim. İyi tarafından bakarsak ksBence böbreğimi istemediği için ayrı hediyeler için ayrı teşekkürü hak ediyor. Bir mesajla insana kendini bu kadar özel hissettirebilen birini daha tanımıyorum. Hediyeler ile böbreğimi olmasa bile kalbimi çalan KS ekibine sesleniyorum: emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.
Gelelim kutu açılışına.

@KızlarSoruyor her sene bu şekilde kutuyu doldurma başarısını nasıl gösteriyorsunuz? Bu kadar çok malzemeyi almak ilgili kişiye ilgili hediyeleri karıştırmadan paket yapmak zor iş olsa gerek.. Sayenizde sevildiğimizi hissediyoruz. Merak ettiğim şey kutularda çok az boşluk kalmasına rağmen bu kadar sevgiyi o kadar az boşluğa nasıl sığdırıyorsunuz?
Arko serisi hediyeler.

Bir erkeğin olmazsa olmazı traş için 2021 yılında kendilerini bol bol hatırlatacak hediyeleri tanıtmak benim için büyük bir zevk. Arko jel köpük, arko nem, traş bıçağı ve kolonya her traşta bizimle. Bir önceki sene içinde gillette markasını unutmadık elbette. Cilt bakımı konusunda bizlere verdiğin destek artı hediyeler için sen çok yaşa arko diyoruz.
Saç bakımı ve duş jeli.

Saç konusunda @KızlarSoruyor, @ksBence ve tüm ksüyelerine 'özellikle' olgun erkeklere tavsiye edebileceğiniz saçları doğal şekilde beyazlatan bir ürün varsa tavsilerinizi bekliyorum. Malum genelde beyaz saçları sevmiyor olabiliriz fakat bazıları (örneğin ben) seviyor. Yukarıdaki beyazlara etkili karışım boyayı isteyen varsa bana ulaşsın.
Veee sonuç.

Gazozundan, prezervatifine, atıştırmalığından, çayına hatta yüzey temizleme spreyine kadar ince düşünülüp üyelerine bu şekilde hediyeler gönderen bir site daha var mı? Yılbaşında gönderdiği hediyelerle özellikle şu aralar partnerim olmasa da prezervatif 'gazoz olma efsane ol' repliğini hatırlattı. Zaten #kawasaki için hep efsanesiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
ben de daha dün ninja pek gözükmüyor diyordum güle güle kullan
Teşekkür ederim 😊 Beyazlara karşı etkili boya lazımsa yollayım. Sende saç beyazlatan bir şeyler yollarsan olmaz demem ;)
rica ederim saçlarım şimdilik siyah çok şükür :)
siyah kalsın hep bence :)
ohh ne güzel beleş kondom traş köpüğü duş jeli sabun sallama bitki çayı pisküvit falan kapmışın yaani hadi iyisin iyisin hadi yine iyisin iyisin 😁😂
😁😂
eyvallah =)) Keyfim yerinde tüm ürünleri hakkını vererek kullanamasam da hayat bana güzel.
iyi içinden orkid falan çıkmamış yaani 😁😂
Karşı cins için orkid var kutuda =)) Erkekler için prezervatif.
2020'nin unutulmaz anı benim için @Kamelyalı_Kadinnn ile buluşmak oldu. Enerjisi, neşesi ve sıcaklığı ile oldukça keyifli bir zaman dilimi yaşadım. Umarım 2021 de tekrarı olur :)
Senin için de hayırlı olsun, güle güle kullan.
Gerçekten öyle oldu teşekkür ederim bende vakit ayırdığın için. Gerçi bana vakit ayırmaya aksında kime ayiracaksin Allah Allah. Sakinim 😂
@Kamelyalı_Kadinnn :) aman sakin. Bak 2021 de tekrarı olur diye temennide bulundum yani işimi garantiye aldım yahu :D
Uslu dur olsun. Sen okuzsun aramız acilmasa bari kem gözlü arkadaşlarından dolayi
Şunu unutma. Benim arkadaşlarım kimle nasıl olacağıma karışamazlar, karışmazlar. Karışanlar da hep uzaktalar şimdi.
Sana İzmir'de yemek yedirmeden ölmem ben :)
Yok kariscaklardi birde.
İnsallahhh 🤩🤩 sıra bende hadi bakalım ben geleyim birde 😊
:D :D
İlk geldiğini saymadım o yüzden, şimdi sıra sende :) iadeyi ziyareti istiyorum o kadar :D
Elbette efendim seve seve
seve seve bekliyorum bende :)
Nerede buluşalım? Birazdan bende katılacağım size =))
Ben bilmem oraları pek novele danissaniz daha iyi 😊
@Kamelyalı_Kadinnn bildirim gelip duruyor diyorum =))
www.google.com/.../...m2!1d27.1439879!2d38.3614407
Konum bu :)
ben istanbuldayım sen İzmir kamelyalı ankarada en güzeli ortada bululaşım =))
Bende İstanbul'dayım sende İzmir'e gel 😊
@Kamelyalı_Kadinnn ama ortası cemişgezek o yüzden Yozgat'ta buluşalım =))
İlahi 😂😂
@Kamelyalı_Kadinnn ilahi? 4. kişide tamam galiba =)) Okeye 4. aramaya gerek yok..
Not: Okey bilmiyorum eşli oynarsak eşimin işi yaş
#ilahi ile sen ol kamelyalı ile ben :)
O zaman ilahi kaybetmeye mahkum oldu.
:) allah uçak kazası vermesin :D
umarım novel daha kötüdür de yırtarız.
boşuna mı ilahiyle ben eşleştim =)) uçak kazasından yırtmaz mıyım?
:) çok mantıklı bu
İlahiii benim güldüğünü ifade ettiğim bir söz 😂 neden alay ediyorsunuz öküzler 😂😂
O zaman heyecanı kalmaz buluşma iptal =)) ben gelmiyorum..
Tamam kamelyalı gel yamacıma sen :) iptal olmuş bizde gidek bir yemek yiyek :D
Öküzler mi? Vaz geçtim geliyorum ve Ben veteriner olarak gelirim o toplantıya Birde çoban lazım =)) Kim çoban olacak?
İyi tarafından bakarsak ksBence böbreğimi istemediği için ayrı hediyeler için ayrı teşekkürü hak ediyor. Bir mesajla insana kendini bu kadar özel hissettirebilen birini daha tanımıyorum. Hediyeler ile böbreğimi olmasa bile kalbimi çalan KS ekibine sesleniyorum: emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.
Gelelim kutu
Güle güle kullan da. 2020 de nasıl güzel anı bitiktirecektik
Koskoca bir yılda hiç güzel bir anın olmadı mı?
Kovid oldum. Deprem yaşadım. Dedemi kaybettim. Amcami kaybettim. Hiçbirisinin cenazesine bile katılamadım. İsyerim kapandı. Daha sayyim mi.
Bardağın dolu tarafından bak =))
Haklısın hayattayım ve yaşıyorum. Herhalde en büyük mucizesi bu oldu 😊
Olanla ölene çare yok =)) Onun dışında her şeyin bir çaresi bulunabilir o yüzden pozitif olmak gerekir.
Aynen 😊
Güzel günlerde kullanman dileğiyle 😇
Hediyeler bir harika🖊
çok teşekkür ederim =))
Hayırlı olsun bir gün bizlere de nasip olması dileği ile
Aslında çok mantıklı eğer işe yararsa sonuçlat harika olur.
unutamayacağımız berbar günler geçirdik muhtemel güzellikler hatırlamıyorum 2020 de
Bu sene hediye almayan bir ben kaldım gerçekten 😅😅 güle güle kullan
Bu seneyi asla unutamayız, güle kullanın bu arada.
olumsuzlukları boş verin, sadece şu jileti değiştirin ve derby koyun oraya.
unutmak kolay olsaydı unutulurdu belki ama öyle hemen unutmak pek kolay değil yaani ✔
Ne güzel ya bize yok mu cok güzel😁
yiyecek ve içecekleri tükettim =)) Diğerlerinden istediğin varsa yollayım ;)
2020'de iyi bir şey olmadı ki
Pozitif olmak lazım =))
Güle güle kullan diyelim bizde o zaman
Nezaketinden dolayı çok teşekkür ederim..
Güle güle kullan 🥳
sağol eyvallah ama ben bu benceyi yeni yıl kategorisine atmıştım niye cinsel yaşam kategorisinde ki?
prezervatif kelimesi geçtiği için atmış olmalı, rehber fenomenlerden birine yazarsan değiştirirler. 😊
Koca kolilere gerek yk.. sadece iyi dilekler yeter aslinda
@KızlarSoruyor @ksBence ye teşekürler
Bize niye gelmiyor ya
Bu hediyeler bize niye gelmiyor?
biri bana hediye aldsydi ahhhh
Ne isterdin? :)
2020 yılı bi bitsin artık
umarım 2021 unutturur 2020 yi
Pek kolay değil unutmaj
2 defa okudum da öyle anladım
=)) ne anladınız?
Söylemem :
Tek cümleyle bir çok şey anlatabilen kişilerdenim ne anladığınızı merak ettim =))
Söylemek istememenizi anlıyorum sorun değil :) sadece merak etmiştim
Teşekkürler... İyi Akşamlarr
Güle güle kullan 🌺
teşekkür ederim =))
Rica ederim 😊🌺
Hediyelerini güle güle kullan 🌺 Mutlu yıllar.
güle güle kullanın. tebrikler.
Zor unuturuz biz bu günleri
Domestos pratik yüzey sprey aldım çok kullanışlı
Huzursuzluk sonsuza kadar demiş Van Gogh.
Güle güle kullan 😁
2020 nin unutulmaz güzelliği mi var 🥺
Unutulacak gibi durmuyor da
Güle güle kullan
Guzellik mi kaldi 😁
Keşke unutabilsek
Umut dolu bir yıl
2020 yılında hiçbir güzellik göremedik :D
muhtesem...
Unutmak kolay olsa keşke 🥺
Güle güle kullanın
Güle güle kullan
Keşkee
Güle güle bitir
Teşekkür ederim 😊
Guzel yanı yok benim için valla
Unutmak kolay değil
ne yaparsan yap unutturamazsın abi
Keşkee
Keşkeee
Teşekkür ederim.
Iyi ki varsin 2021 derim
Güzell
O kadar azki
Doğru tabi kardeş
Dogru
Hmmmmm
Güle güle kullan
2021 kuraklıktan..