Merhabalar,
Belli başlı nedenlerle üye olduğumuz KS platformunda zaman geçirirken bazı üyelerin farklılığını hemen anlıyoruz. Bana çok samimi geliyorlar aslında size göre acayip olabilirler.
Detaylandırmak gerekirse:

Uzaktan akrabam mı diye düşündüğüm üyeler var; gece gelip 'merhaba' der ve buyrun dediğimde ses çıkarmayan tipler... Aynı üye sonra gelip 'naber, kank?' deyip yine ortadan kayboluyor. Neden böyle yapıyor diye düşünmeyi bıraktım artık, tarzını konuşturuyor.
Ailesindeki tüm kadınlarını evlendirmek isteyeni gördünüz mü?

Annesi, halası, teyzesi, ablasının kızı, ablası, eniştesi hep bekar ve bu kutsal işi yerine getirmek o üyemize düşüyor. Kendilerini bir görsek belki evleneceğiz ama ortada fotoğraf bile yok.😕
Kapatırım ha, aha kapatıyorum, durun yarın kapatacağım, olmadı hesabım kalsın!

Hesabınızı kapatırken bunu duyurma ihtiyacı hissettiniz mi? Ben haber vermediğim için azar yedim arkadaşlardan, bir daha kesin soru açacağım ama hesabı kapatmayacağım, zevki burada olsa gerek.
Ben ayağı sadece yürümek için işe yarayan bir uzuv bilirdim.

Ayaklar üzerine kariyer yapan üyelerimizi bilmeyen yoktur bazen mesajla bazen sorularıyla hep içimizdeler. İyi çocuklar ama her şeyin bir yöntemi var değil mi? Aniden ver ayağını öpeyim abla demek, ürkütücü.🤒
Soru hakkı tükenmeyen (çoklu hesapları sürekli kapatılan) ve profil yorumu isteyen grup!

Doğru düzgün 'Nasılım?' sormak herkesin hakkı ama belli başlı kurallar var. Xper seviyesi barajına takılanlar üyelerin pratik çözümlerini hemen devreye sokuyorlar. Buraya kadar her şey normal ama ya yıllarca aynı kişiye yorum yapmamızı neye borçluyuz? Neden biz, hı?
Çokça canı sıkılan, sohbet ihtiyacı duyan bol dertli üyelerimiz için ne yapabiliriz?

Derdi var deyip sorusuna adım atar atmaz, özele gel, takip et vs...
Komik anlar yaşanıyor o esneda:
Mesaj at dediği 1 xper mesela veya hemcinsi ama profil pembe... Burası önemli iki erkek üye pembe hesaplı ama karşısındakini kız sanıyor.😁 Dram, tek kelime!
Modanın nabzını hızlı attıran üyeler!

Her gece ve her sabah nizami iç çamaşırında son moda soruluyor ama sadece kızlara. Gelip bana niye sormuyorsunuz diye çıkıp isyan edeceğim yahu. Neyim eksik benim, sütyenim yok ama donum var sonuçta.😕 Üzdünüz..
Liste uzar gider...
Bence altında eksik kalanları konuşabiliriz.😊
Limonata gibi bir gün geçirmeniz dileğiyle, hoşçakalın.🕴️😴
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar