Ben hediyeleşmeyi seven biriyim. Hediye almayı da, vermeyi de çok severim. KizlarSoruyor hesabının incelikle düşünüp gönderdiği 'yeni yıl' adı altında hediyelerimi birlikte açalım.
Her yaşın kullanabileceği tatlı ürünler.


Saçlarım bana en güzel hediye... Mis gibi saç kremi, saç bakım yağı ve vazgeçilmez Elidor şampuanı denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Saçımı da boyasam mı ne?
Cilt bakımı her şeyden önemli...

Duş jelleri, deodorant, diş macunu... Bunlar çok güzel ayrıntılar. Gerçekten şımartıyorsunuz. 😍
Hijyen demiştik değil mi?

Her kadının ihtiyacı olan kişisel bakım ürünlerini de düşünüp göndermişsiniz. Ben normalde de her zaman yedeklemeyi severim, bunları görmek de hoş etti gönlümü. 🌷

Yüz ve vücut için çok güzel kremler, çok güzel bir kırmızı ruj göndermişsiniz. Tutkunun Kırmızı Tonu bunu sevdi. <3

Yemek yemenin her halini seven ben bunlarla aşk yaşıyorum. Arkadaşım bile bu hediyelere düştü. :D
Bu ince düşünceniz için size çok teşekkür ediyorum. Hoşçakalın. :* <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar