Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Selam! 🌺

Nasılım kategorisine hiç göz atıyor musun? Eğer yolun düştüyse birazdan bahsedeceğim şeylere de mutlaka denk gelmişsindir. Nitekim bunlar artık o kategorinin gelenekleri! Hadi başlayalım! :)

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Kendisini başkasıyla kıyaslayanlar.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

"Sevgilim mi daha iyi ben mi? Sağdaki mi soldaki mi? Hangimiz?" Yahu iyi çıkmış mıyız de geç, kıyaslamak niye? :D

Her gün aynı görselle "Nasılım?" diyenler.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Aa hiç değişmemişsin, aynı bundan önce 452 sorunda olduğu gibi aynısın! :) Peki niye?

Soru sahibine yürümekten ziyade koşanlar.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Sanırsın güzel bir mekanda sipariş ettiği içeceğini yudumlarken göz göze geldiği kişiye göz kırpıyor. Gerçi bu öyle de değil, burada direkt koşu var! :D

Hoşnut etmeyen görüşlere saldıran soru sahipleri.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Aman aman! "Sen kendine bak be!" diyiverir, beğenmedim derken bir anda beğenilmeyen sen olursun. :D Eleştiriye bu denli kapalıysan "Nasılım?" da işin ne dedirtebilir.

Moderatörleri kendilerince nakavt etmeyi deneyenler.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Görüşü iletişim amaçlı olarak kaldırılmasın diye görüş yorumunda "sen beni t g b e d" yazanlar var. Kendilerince sıyrılmaya çalışıyorlar ama, sanki onun "Takip et" olduğunu anlamıyoruz biz. :D Yersen!

Mavilileri raydan çıkartan pembeliler.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Açık seçik fotoğraflar, böyle " 💞 😘 💋 " emojiler.. Aman aman! Soru da kız görüşlerine kapalıysa ağ atılmıştır. :D Ağa düşen de çok anam!

Fotoğrafta neredeyse gözükmeyenler.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

"Ehe, nasılım gençler?" 2 kilometre uzaktan çekmiş olmasan, kamerayı sallamamış olsan belki görüp yorumlayabilirdik ama göremiyoruz ki. Yoksun! :D

"Resmim profilde"ciler.

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri

Resmi profilde çünkü henüz 2 Xper bile değil. Sabırsızlık böyle bir şey olsa gerek. Yahu dur daha yeni geldin. :D

Yine de KScan olmak ayrıcalıktır ya; yine mi güzeliz, yine mi çiçek? Esen kalın... :)

#graphie2

Nasılım Sorularının Değişmez Gelenekleri
Cevapla