Sevgi bazen beklemediğin yerden çıkar karşına. Tıpkı bugünkü buluşma gibi. Birbirini tanımayan insanların karşılıksız bir fincan kahveye 40 yıl kilitlenip sevgiyi yudumladıkları gibi. @masalim_bitti
Nereden başlasam bilmiyorum. Çünkü uzun zamandır hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Buluşma öncesi bazı tereddütlerim vardı. "Acaba muhabbetleri saracak mı? Kendimi rahat hissedecek miyim? Sessizlikler olacak mı?" falan filan. Çünkü internet ortamında sanal olarak biriyle konuşmakla gerçeğiyle yüz yüze, jest ve mimiklerini, ses tonunu görerek konuşmak arasında epey fark var. Sanalda pek ön planda olmayıp soğuk duran biri, gerçekte çok akıcı konuşan sıcakkanlı biri olabiliyor. Veya tam tersi.
Buluşma noktamıza vardığımda tereddütlerimden yavaş yavaş kurtulmaya başladım. Çünkü ilk önce varan @gülücüklügülücük ve @secondhuman beni güler yüzle karşıladı. Diğer arkadaşlarımızı beklerken birer kahve içmeye karar verdik. Orta şekerli. ☺ Daha sonra @WaR3LL geldi, kahvelerimizi yudumlarken birbirimizi tanıdık, site hakkında bilmediğimiz şeyleri sorduk ve cevapladık. @masalim_bitti ablam aramıza dahil olduğunda sohbet daha sıcak bir havaya büründü. Hem konuşkan hem neşeli olduğundan, asık suratlı insanlara tahammül edemeyen beni enerjisiyle ele geçirdi.
Biraz evlilikten biraz insan ilişkilerinden konuştuk. Her şeyi uzun uzadıya yazmayacağım. Özetle şu soruları bırakayım: "Evlilik bir masal mıdır, roman mıdır?" "Her masal güzel mi biter? Kötü sonla biten masallar da var mıdır?"
Buluşmanın en güzel yanı tatlı bir sürpriz oldu. Mesafeleri boşverip taaa İstanbul'dan Aydın'a gelen @Aybükem78 ve @_король, Didim'den gelen @rrevolutionn ile kadro tamamlanmış oldu. ☺
@Aybükem78 ve @_король ile geçen Aralık ayındaki @KizlarSoruyor 'un düzenlediği İstanbul hayvan barınağı buluşmasında karşılaşmıştık. Fakat yakından muhabbet etme fırsatımız olmamıştı. Bu kez acısını çıkardık 😄

Sohbet muhabbetle aradan 3 saat geçince benim karnım guruldamaya başladı. Ortaya yemek fikri atınca itiraz eden olmadı 😂


Karnımızı doyurduktan sonra @gülücüklügülücük ve @secondhuman bize burada erken veda etmek zorunda kaldı. Onları Atça'ya uğurladıktan sonra ben yine ortaya bir tatlı önerisi attım. 😋 Boğa burcu @Aybükem78 ablamın tatlı deyince gözleri parladı 😂

Kararsız ve değişken ruh halimden dolayı İkizler burcu olarak hangi tatlıyı yiyeceğimi bir türlü seçemedim. Garson artık müdahale etmek zorunda kaldı. Onun önerisi de bana cazip gelmedi. Onun söylediğine zıt bir şey sipariş ettim 😂

@rrevolutionn abim, zaten hepimizin sitede sıkça gözlemlediği bir üye. Görüşlerini denk geldikçe takdir ediyordum, karşılıklı muhabbet edince daha da sevdim. Ayrıca birbirinden tatlı iki kedisini görmeyi mıncıklamayı çok isterdim ama başka bir zaman inşallah ikisini de mıncıracağım ☺
@rrevolutionn ve @Aybükem78 ile ayrılma vaktimiz gelmişti. Son bir selfie çekinelim istedim ❤

@masalim_bitti, @WaR3LL ve @_король ile vedalaşmaya henüz hazır değildim. Onları otogara bırakmaya karar verdim. Birkaç dakika da olsa çok değerliydi 💕

Biletlerini aldık. Hepsini teker teker otobüse bindirdim. İçim bir buruktu.

Buluşma ne kadar güzelse ayrılmak da en az onun kadar zor geldi. Vedaları seven bir insan değilim. Duygusallaşıyorum. Ama biliyorum ki bu ilk buluşma son olmayacak. Daha yeni başlıyoruz 😉
Güzel insanlar tanımama vesile olan, bizleri kaynaştıran KizlarSoruyor ailesine çok teşekkürler. İyi ki varsınız!
@KizlarSoruyor
@ksBence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar