Geziyor

KS Şehir Etkinlikleri Çok Güzel Sen de Gelsene!

KS Şehir Etkinlikleri Çok Güzel Sen de Gelsene!

2. Şehir etkinliğimiz Beşiktaş Kuymak kafede gerçekleşen pazar kahvaltısı

KS Şehir Etkinlikleri Çok Güzel Sen de Gelsene!

Kimler mi vardı buyrunuz... @ponçikmom ve #MengüçReis (patronyarısı😁) @canerozkum @pentin @_король @Gmztnmz

Gittiğimiz yer Kuymak Beşiktaş’tı

KS Şehir Etkinlikleri Çok Güzel Sen de Gelsene!

Kahvaltılıklar güzeldi ama en güzeli muhlama ile kuymaktı tabi ki. Bir de tatlış personeli unutmamalı Özellikle “kahveleri nasıl buldunuz ben yaptım” diyen şeker kız da harikaydı😁

Kuymağın failini yakaladım😁

KS Şehir Etkinlikleri Çok Güzel Sen de Gelsene!

Kuymağın ilk tadına bakan @ponçikmom'du. Ben o sırada durun resim çekeyim diyordum...

Mars’a kadar uzayan muhlama yapmışlar!

Biz harika bir Pazar kahvaltısı yaptık, gıybet, kahkaha ve finalde içilen kahvelerle çok güzel bir etkinlik oldu. Buradan gelen herkese, sponsor olan @KızlarSoruyor‘a çok teşekkür ediyorum🥰❤️

Ve KS Şehir Etkinlikleri çok güzel hadi sen de katıl KScan diyorum

KS Şehir Etkinlikleri Çok Güzel Sen de Gelsene!
Cevapla