KizlarSoruyor'da Bence editörü olmak için yapmanız gerekenler çok basit aslında! Tek yapmanız gereken, Bencemi okumak. :)
Öncelikle, benim bu Bence'yi yazmamda ki amaç şu -ki; kişinin editör olma yolunda ilerliyor olması ve alın teriyle hak kazanması gereken unvanı almasını sağlamaktır. Bu nedenle bu başlıkta bir Bence yazmaya karar verdim, yoksa böyle bir Bence @ksBence tarafından yazılmış. Ben kendi açımdan değerlendirmeye çalışacağım.
Göze hitap eden ve ilgi çeken bir başlık kullanın. Böylelikle Benceniz daha fazla okunur. Bencenizin daha fazla okunması demek, istediğiniz sonuçları daha iyi elde edebilmeniz demektir. Yani sesinizi duyurmanız için bu bir gerekçedir ve yorumlar artar.

Göze hitap eden bir başlık, her daim dikkat çeker ve fazlaca okunmaya hak kazanır. Bu yüzden Bence'lerinizin başlıklarını sıradan tutmak yerine eğlenceli bir başlık kullanın -ki ilgi çeksin, göze hitap etsin.
İçeriğinizi orijinal tutun ki insanlar sıkılmadan okusun, Benceniz süper bence - çok süper bence seçilebilsin. Böylece sesinizi daha iyi duyurabilirsiniz. Sesinizi duyurabilmeniz ise, Bence'yi yazmanızdaki amaç değil midir zaten?

İçeriklerinizi orijinal tutun. Başkalarından alıntı yapmayın, kendi fikirlerinizi sunun. Mesela benim bu benceyi yazmamda ki amaç, kendi adıma sesimi duyurabilmek. Alıntıdan ziyade, fikir alışverişi yapmak adına yazmış olduğum bir bence bu. Yoksa @ksBence bizi bu konuda aydınlatmış, ben ise tekrardan hatırlatma yapmak ve fikir alışverişinde bulunmak istedim.
Peki KizlarSoruyor editörleri ne yapar?
Editörlerin yazdıkları her bence, süper bence seçilmektedir. Fakat çok süper bence seçilebilmesi için Bence'nin yine sistemden geçmesi gerekmektedir.
Editörler, orijinal konularıyla bizlere merhaba der ve bizleri bilgilendirirler. Eğlenceli içerikler, sanatsal içerikler, bilgilendirici içerikler ve daha fazlasını bizlere sunarlar. Ben açıkçası, gün içerisinde daha çok 'bence' okumayı seviyorum. Hem eğleniyorum, hem bilgileniyorum. Aynı zamanda da fikir alışverişinde bulunuyorum. Bu açıdan da, benim gözümde @KizlarSoruyor ciddi anlamda + puanlar kazanıyor.

Editör olmak için ne yapmalısınız? Tekrardan bir hatırlatma yapmak gerekirse, (ç)alıntı yapmayın! Belki karşıt fikirde bulunmak ya da desteklemek adına bir içerik yazabilirsiniz. Fakat kesinlikle ç(alıntı) yapmayın. Birebir kopya içerik yazmayın!

Belki birkaç kez bu hataya düşebilirsiniz ama sonra anlayacaksınız ki, boşuna yazıyorsunuz. Ben ilk başlarda bu bence konusunda daha da acemiydim, fakat sonradan anladım ki asıl hatayı alıntı yaparak yapıyorum. Böylelikle boşuna yazmış oluyorum ve emeğimin karşılığını alamıyorum. Bu nedenle (en başta kendinizi düşünerek) buna kalkışmayın derim. Zaten bence yazmamızdaki amaç, kendi fikirlerimizi ortaya koymak ve başkalarının fikirlerini de bu düşünceniz karşısında, fikir almak değil midir? Umarım kendimi ifade edebiliyorumdur. :)
Editör olsanız da, Bence'leriniz incelenmeye devam ediyor. Bunu unutmayın derim! Ne olursa olsun kural dışına çıkmayın!

Her ne kadar editör unvanına sahip olsanız da, Bence'leriniz incelenmeye devam ediyor. ''Ne yazarsam yazayım, ne de olsa süper bence seçilecek.'' gibi bir düşünce de olmamalısınız çünkü zaten editör olsanız da, Bence'leriniz inceleniyor ve ona göre kriterlere uyup uymadığını ele alıyorlar. Yani kısaca süper bence kriteriniz elinizden alınabilir veya çok sık kural dışına çıkarsanız editörlük unvanı elinizden alınabilir.
Peki ya süper benceler neye göre seçiliyor dersiniz?

Öncelikle kendinize şu soruyu sorun: ''Ben olsam bu benceyi okur muydum?'' Siz olsanız, yazdığınız benceyi okur muydunuz? Cevabınız evet ise, o benceyi yayınlayın. Tereddüte düşüyorsanız, yayınlamayın bile çünkü değer görmeyecek ve emeğinizin karşılığını zaten alamayacaksınız. Buradaki amaç benim için şu ki; insanları bilgilendirmek ve düşündüğüm, bildiğim şeyleri daha da geliştirmek. Sık sık güzellik&bakım konularından gittim ama karar verdim ki her kategoriden yazıp, bilgilerimi burada geliştireceğim. Bazılarınız diyebiliyor: '' Ne gerek var bunlara? Çok gereksiz değil mi?'' Bu tarz düşüncelerinizi kendinize saklayın. Herkesin, bir şeylere olan bakış açısı farklıdır ve belki ben bilgi edinmek için sizden farklı yöntemler kullanıyorum. Mesela @KizlarSoruyor kullanmak ve bilgilerimi burada, bu şekilde değerlendirmek gibi... Bana göre KizlarSoruyor, fikir alışverişinde bulunmak için bir nimet.
Umarım kendimi net ifade edebilmişimdir. :) :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar