Heyyo! Herkese selam, nasılsınız ? Bugün sitede sık sık gördüğünüz fenomenleri biraz daha yakından tanıyacağız. Size onlarla nasıl tanıştığımı ve en güzel özelliklerini anlatacağım. Belki onlara benim gözümden bakarsanız siz de seversiniz :)
Bakmayın siz onun egolu göründüğüne, o işin aslı öyle değil!

@Coolarella Nickini yazarken akla karayı seçiyorum. 😣 Furkan’la bizim tanışmamız öyle basit olmadı. Baya damarıma basıyordu o zamanlar. Az laf sokmamışızdır birbirimize, bana “Hınzır mod” derdi. 😕 Kendisini egolu görüyorsunuzdur belki, ama asla öyle bir insan değildir. Pamuk gibi yüreği vardır onun. Her zaman bir abi gibi akıl vermiştir bana her konuda. Çok severim kendisini. KizlarSoruyor’un bana kattığı en güzel dostlardan biridir kendisi.
Sitenin en bebek fenomeni !

@GöktenDüşenAşk Kendisiyle #Kuularella sayesinde tanıştık, iyi ki de tanışmışız. Sitede soğuk birisi gibi görünse de çok sıcakkanlı birisidir. İçinize sokasınız gelir sevgiden. Tanıdıkça çok seversiniz onu. Mükemmel bir insandır, gerçek bir dosttur. Bütün arkadaşlarım gibi oda çok yardım sever bir üyedir. Bir tanedir o.💜
Gözünüz kapalı güvenebilirsiniz ona!

@Rhales Kendi halinde ponçik bir üyedir.Kısa zamanda sevdirdi kendisini. İçimi bilir diyebilirim. Neyi ne niyetle söylediğimi bilir, asla darılmaz bana. Çok temiz kalpli, iyi niyetlidir. Kimse için kötü düşünmez. Bakmayın sakin göründüğüne, tam kafa dengidir. Çok da güvenilirdir. İyi ki tanımışım onu. 🕺
Yardımsever doktor kedi!

@doktorkedi Kendisiyle tesadüfen sorduğum soruda tanıştık. Bilirsiniz ki sitede Fenomenleri pek sevmezler, ben de sorumda bu dertten yakınırken “anlatmak istersen dinlerim” demesi üzerine, kendisiyle tanışma fırsatını yakaladım. Meğersem o da aynı dertten muzdaripmiş 🤷♀️ O anlattı, ben anlattım derken gayette güzel anlaştık, ben çok sevdim kendisini. Büyüyünce doktor olacak bizim kedi. Derdi olan ona koşsun. İtinayla dert dinler, yardımınıza koşar. 👯♀️
Sitenin en cool Fenomeni!

Gördüklerimiz yanıltır, marifet bakmayı bilmekte.
İşte böyle, gördüğünüz gibi sırf adının yanındaki etiketten dolayı kin beslediğiniz insanlar hiç de nefret edilesi insanlar değil. Hepsinin pamuk gibi birer kalbi var. Sadece site için biraz emek harcamış üyeler onlar hepsi bu. Umarım sizin de onlara bakış açınız bu Bence'den sonra biraz değişmiştir. Hepinize güzel günler dilerim.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar