Siteye Fotoğrafınızı Koymamanız İçin Sebepler

Herkes buraya nasılım sorusu sorup fotoğrafını koymuştur. Profil resmini koyanlar eyvallah. Peki ya fotoğrafını ortaya atanlar. Burada bunun dezavantajlarını anlatacağım yapıp yapmamak size kalmış.

1- Resminiz çalınabilir

Siteye Fotoğrafınızı Koymamanız İçin Sebepler

Profil resmi bile yaptığınızda bu risk var. Ama en azından profil resminizi istediğiniz zaman kaldırabiliyorsunuz ancak sorudan resmi silemezsiniz. Soruyu silmek de o kadar kolay değil. Ve bir çalınma durumunda @KızlarSoruyor sorumlu olmaz. Çünkü o resmi siz iradenizle koyuyorsunuz ve çalma olayını sadece sıradan bir üye yapıyor olacak. Resminizi kendilerininkiymiş gibi kullanabilirler mesela.

2- Troll kullanıcılar

Siteye Fotoğrafınızı Koymamanız İçin Sebepler

Sitede ben de dahil olmak üzere trollük yapan çok var. Ama ben biraz daha kendi halimdeyim. Ancak fotoğraflarda kusurlarınızla dalga geçen kişiler olabilir. Tabi niyetleri kötü olmayabilir. Ama size kötü hissettirebilirler. Ne kadar mükemmel olsanız da bir kusur bulacaklardır.

3- Tanıdıklarınızla karşılaşabilirsiniz

Siteye Fotoğrafınızı Koymamanız İçin Sebepler

Bazılarının "ne var ki bunda?" dediğini duyar gibiyim. Ama herkes böyle düşünmeyebilir. Kiminle karşılaştığınıza göre değişen bir durum olsa da sitedeki durumunuzu ister istemez sınırlandıracaksınızdır. Tabi bu o kişi söylerse. Söylemezse büyük ihtimal sizi trollemeye çalışacaktır.

Aslında sapık düşüncedekileri de ekleyecektim ama onlar her sitede fazlasıyla olduğu için eklemiyorum. İyi eğlenceler. :)

Siteye Fotoğrafınızı Koymamanız İçin Sebepler
Cevapla