Herkes buraya nasılım sorusu sorup fotoğrafını koymuştur. Profil resmini koyanlar eyvallah. Peki ya fotoğrafını ortaya atanlar. Burada bunun dezavantajlarını anlatacağım yapıp yapmamak size kalmış.
1- Resminiz çalınabilir

Profil resmi bile yaptığınızda bu risk var. Ama en azından profil resminizi istediğiniz zaman kaldırabiliyorsunuz ancak sorudan resmi silemezsiniz. Soruyu silmek de o kadar kolay değil. Ve bir çalınma durumunda @KızlarSoruyor sorumlu olmaz. Çünkü o resmi siz iradenizle koyuyorsunuz ve çalma olayını sadece sıradan bir üye yapıyor olacak. Resminizi kendilerininkiymiş gibi kullanabilirler mesela.
2- Troll kullanıcılar

Sitede ben de dahil olmak üzere trollük yapan çok var. Ama ben biraz daha kendi halimdeyim. Ancak fotoğraflarda kusurlarınızla dalga geçen kişiler olabilir. Tabi niyetleri kötü olmayabilir. Ama size kötü hissettirebilirler. Ne kadar mükemmel olsanız da bir kusur bulacaklardır.
3- Tanıdıklarınızla karşılaşabilirsiniz

Bazılarının "ne var ki bunda?" dediğini duyar gibiyim. Ama herkes böyle düşünmeyebilir. Kiminle karşılaştığınıza göre değişen bir durum olsa da sitedeki durumunuzu ister istemez sınırlandıracaksınızdır. Tabi bu o kişi söylerse. Söylemezse büyük ihtimal sizi trollemeye çalışacaktır.
Aslında sapık düşüncedekileri de ekleyecektim ama onlar her sitede fazlasıyla olduğu için eklemiyorum. İyi eğlenceler. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar