Yaşı, eğitimi, gelir düzeyi, mesleği ne olursa olsun her çalışan kadının karşı karşıya kaldığı günüm
Kızlar Bir Adım Öne Cinsiyetler Arası Ücret Eşitsizliği Nedir? (Sayfa 2) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 57 Yapay Zekaya Sor Cinsiyetler Arası Ücret Eşitsizliği Nedir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
MehmettTürk Takip Et Xper 6 Yaş: 22 +1 yıl Zaten erkeğin paraya daha çok ihtiyacı var bu yüzden doğru bu 0 0 Yorumla
GençAşık3545 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Maddi olarak çoğu yük erkeğe ait olduğu için tabikide erkeğin maaşı daha fazla olmalı 0 0 Yorumla
kantadında3 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Özetle aynı işte çalışıp eşit para alamamakBu durum bence gerçekten büyük bir adaletsizliktir. 0 0 Yorumla
3nokta0anlam Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Sadece maaş eşitsizliği yok mesela kadınların banyoda kullandığı tras bıçakları erkeklerinkine göre daha pahalı. Bu ve benzeri çok sorun var. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kadınları her zaman yapamaz edemez dedikleri için bu konuma sokup haksızlık ediyorlar 0 0 Yorumla
uyykuusuz Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Emeğinize sağlık, bilmeyenler ve hala anlamamakta ısrar edenler için güzel bir yazı olmus🙏 0 0 Yorumla
nefesalanvarlık Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl bu konu hakkında ilk defa bilgi shaibi oldum ve ilk defa duyudum 0 0 Yorumla
Denqeszkanka Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl hem sizler için bu konuda öğrendiklerimi yazıya akta 0 0 Yorumla
Cevapverinplss Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Cinsiyetlerin bunu etkilememesi gerektiğini düşünüyorum. 0 0 Yorumla
serknasln Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl İşi cinsiyet değil kabiliyet ve çalışma yapıyor aslında 0 0 Yorumla
bugrahan_19 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Çoğu konuda eşitsizlik var bu arada kadına şiddte hayır 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kadın olmak isterdim ne kadar az parada alsa ne demişler dünya kadar malın olacağına fındık kadar amin olsun... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İnandırıcı değil ağır işleri de erkekler yapıyor vs ayrıca eşitlik yok adalet vardır 1 0 Yorumla
yarenarya Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Aynı işi yapıyorlar ve farklı maaş almaları saçma 0 0 Yorumla
SaykodelikEP Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl eşitsizlik her zaman vardı ve böylede sevam edecek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Çok yararlı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim
Mobbing en kötüsü işyerlerinde.. kadına şiddet azalmıyor
Zaten erkeğin paraya daha çok ihtiyacı var bu yüzden doğru bu
Maddi olarak çoğu yük erkeğe ait olduğu için tabikide erkeğin maaşı daha fazla olmalı
Özetle aynı işte çalışıp eşit para alamamak
Bu durum bence gerçekten büyük bir adaletsizliktir.
Sadece maaş eşitsizliği yok mesela kadınların banyoda kullandığı tras bıçakları erkeklerinkine göre daha pahalı. Bu ve benzeri çok sorun var.
Kadınları her zaman yapamaz edemez dedikleri için bu konuma sokup haksızlık ediyorlar
Her zaman sen ben davası olursa olmaz birşeyler
öyle bir şey yok bence
Emeğinize sağlık, bilmeyenler ve hala anlamamakta ısrar edenler için güzel bir yazı olmus🙏
bu konu hakkında ilk defa bilgi shaibi oldum ve ilk defa duyudum
hem sizler için bu konuda öğrendiklerimi yazıya akta
Bir o mu kaldı eşit olmadığını düşündüğünüz?
Cinsiyetlerin bunu etkilememesi gerektiğini düşünüyorum.
İşi cinsiyet değil kabiliyet ve çalışma yapıyor aslında
Çoğu konuda eşitsizlik var bu arada kadına şiddte hayır
okumadim ama guzelmis
Kadın olmak isterdim ne kadar az parada alsa ne demişler dünya kadar malın olacağına fındık kadar amin olsun...
Ben karşılaşmadım genel olarak bilemiyoruz
Elinize sağlık
Cinsiyetlere değil, başarıya bakılmalı
İnandırıcı değil ağır işleri de erkekler yapıyor vs ayrıca eşitlik yok adalet vardır
Ayrımcılık devam ediyor
İş yokkk paraaa yokkkk Ülker gitmiş
Nerdeyse bi çok kadinda araba var
Ellerine sağlık güzel görüş olmuş
Tüm eşitsizlikler giderilmeli
Elbet Bi gün düzelir hersey
Tercihim dolar euro pariteleri olmak şartıyla
Tez konusu filan mıydı?
Eşitlik her konuda olmalı
Bunu öğrendiğiö iyi oldu.
Of nefret ediyorum bu olaydan
Bir erkek olarak bu eşitsizliğe karşıyım
Örneğin kadının askerlik yapmaması
Türkiye'den topluca kaçalım bence.
Sağol un bu bilgiyi verdiğiniz için
Bilgilendirici
Güzel açıklama olmuş
Eşit evet haklısınız güzel
bilgiler için teşekkürler
Her kesimde kadin erkek eşit olmalidir
Bu sorun her ülkede var diye biliyorum.
maalesef öyle nerede eşitlik varki
Çalıştığım yerlerde olmadı böyle bir durum.
Yararlı bir yaz olmuş.
Evet maalesef olabilir
Zamanla düzeltmesini umut ediyoruz.
Bence fark ediyor yaa
Eşitlik yok evet eşitsizlik var
Aynı işi yapıyorlar ve farklı maaş almaları saçma
eşitsizlik her zaman vardı ve böylede sevam edecek
Harika Güzel Bir Yorum
Nedenini bilen var mı gerçekten
Emeğinize sağlık.
Emeğinize sağlık yararlı bilgiler
Bence olmamalı
Herkes eşittir ve eşit olmak zorunda bitti
Heryer dolu eşitsizlik dolu
Emeğine sağlık