Yaşı, eğitimi, gelir düzeyi, mesleği ne olursa olsun her çalışan kadının karşı karşıya kaldığı günüm
Kızlar Bir Adım Öne Cinsiyetler Arası Ücret Eşitsizliği Nedir? (Sayfa 3) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 57 Yapay Zekaya Sor Cinsiyetler Arası Ücret Eşitsizliği Nedir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
GeceMuhafızı Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kadın erkek olarak bakmayın dünyada adalet yok ki 0 0 Yorumla
Haydarrr1903 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Böyle bi eşitsizlik mi varmış. İlk defa duydum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık
Tebrikler çok güzel anlatılmış
eşit iş yapanlar eşit maaş almalı...
Kadın erkek her konuda eşit olmalı
Zevkle okudum teşekkür ederim
dünyada adalet yok ki
Kadın erkek olarak bakmayın dünyada adalet yok ki
Ellerine emeğine sağlık
Elinize sağlık
Güzel bir paylaşım 👍
Bilgilendirici bir içerik olmuş
ücretler arasında bi eşitsizlik yok
benim de ilk defa duyduğum bir şey
Bu olay yurtdışında geçerli bir olay
Aher konuda bu eşitsizlik var zaten
Faydalı bir bilgi teşekkürler
Anlamıyoruz hiçbir şeyi
Elinize sağlık
Çok güzel olmuş eline sağlık
Ben yorumsuzum 😃
çok saçma bir şey
Ayni is yapiyolar sonucta haksızlik
Eşitsizlik hep var
Bu yanlış düzeltilmeli
Güzel paylaşım teşekkürler
Her yerde eşitlik şart
Bence cinsiyetle alakalı olmamalı
Çalışan kazanır, elması kızarır 😄
Atam ileri goruslu Atan nurlar icinde uyu
KADIN ERKEK AYRIMCILIĞI HER ALANDA SON BULMALI
Katılıyorum doğru
Böyle bi eşitsizlik mi varmış. İlk defa duydum
Teşekkür ederiz açıklayıcı paylaşım için
Bilgiler için size oldukça minnettarım.
Güzel paylaşım olmuş
Her konuda var zaten eşitsizlik
eline sağlık
Bilemiyorum bunsoru zor
Kabiliyete göre degişir
para var huzur var
Emeginize saglik, güzel bilgilendirme.
Bunu bildigim iyi oldu hep haksizlik zaten
bilgilendirici olmuş
Bunu öğrendiğim iyi oldu
bunu bildiğim iyi oldu ya
Hep destekliyoruzda degisen bisey yok
eşitlik olacaksa her konuda olmalı bence
Emeğinize sağlık
Böyle bir şey yok.
Çok aydınlatıco olmus
güzel bir sunum hazırlamışsın
güzel bir sunum hazırlamışsın
Valla yapilmamasi lazim ne desek bos ama
Ben bilmiyorum sizce ayrımcılıkmı
Elinize sağlık
İş yapan parayı kazanır mı yani.
Alakası yok.
öyle bir şey mi var
Bence liyakat esas olmali herzaman
Paylaşım için teşekkürler hocam