Anketler: Kişilik & Karakter
Küpe erkek adamı bozmaz mı?
Bence bozar. Cok itici oluyo ya. Bazilarina yakisiyo onlar da genelde bebek yüzlü olduklari icin kiz güzelliği geliyo ondan yani. Küpe hakkında siz ne düşünüyorsunuz.
Bir insan neden kendi kendine konuşur?
kendi kendine konuşan insanlar deli midir? benim fikrim deli değildir. belkide ruh halini etkileyecek bir olay yaşamıştır. aklında sürekli o olayı yoğuruyordur.
Biri ile tartıştığınızda biri gelip 'İyi misin?' dediğinde nasıl cevap veririsiniz?
Eminim ki çoğumuz bir tartışmadan sonra 'İyi misin, bir şey mi oldu?' sorusu sorulduğunda ya gözlerimiz dolar ya da ağlamaya başlarız. Bu olay kavga anında değil de 'İyi misin?' sorusu gelince yaşanır. En sinir edici...
Herkesin bir kusuru var kimse kusursuz değil peki sence sen kusursuz musun yoksa seninde bir kusurun var mı?
Herkesin bir kusuru var kimse kusursuz değil peki sence sen kusursuz musun yoksa seninde bir kusurun var mı?
Prenses misiniz külkedisi mi yoksa cadı mı sizce hangisisiniz😂 ?
Sizce siz hangisisiniz dürüst olun 😂 #MaksatMakara
Sizce hayat boyu genç olup fakir olmak mı, hayat boyu zengin olup hep yaşlı kalmak mı?
Elinize sonsuz yaşam seçeneği gibi bir şey geçsin hangisini seçerdiniz? Ayrıca yaşlı dediğim 80-90 yaş civarı.
İnsanların başının üzerinde sadece sizin görebileceğiniz bir ölçüm aleti olsaydı neyi ölçmesini isterdiniz?
Kendiniz de ekleyebilirsiniz. yalnızlık durumu, ruh sağlığı, mental durumu, ilgi alanları vs. gibi.. siz insanların neyini ölçmesini isterdiniz bu ölçeğin?
Hayatınızda doğrularınız mı daha çok yoksa yanlışlarınız mı?
İkisinin ortası diyeyim ben. Peki sizde durum nedir? Arkanıza baktığınızda size göre doğrular mı daha çok yanlışlar mı?
Hamamda sütyenimi çıkarmam dogru olur mu? Yoksa garip mi karsilanir?
Gelecek hafta hamama gitmeyi ve orada sütyenimi çıkarmayı düşünüyorum. Cunku sonuçta erkek olmayacak, herkes kadın olacak kadinlar gununde. Erkekler olsaydı tabii ki çıkarmaya utanırdım ama sonuçta ordaki herkes...
Takipçisi az olan güzel bir kız hakkında ne düşünürsünüz?
Genel güzellik standartlarına uygun bir kız ama 40-50 takipçisi var. Profili gizli herkesi kabul etmiyor ve 2 tane fotoğrafı var. Kızı gerçek hayatta tanıyorsunuz, özgüvensiz biri değil.
Bu şekilde kalem tutan bir tek ben miyim?
Sanki ben önceden kalemi böyle tutmuyormuşum gibi hissediyorum çok yazı yazmaktan kalem tutuşum değişmiş gibi hissediyorum ama bir türlü önceden nasıl tuttuğumu da hatırlamıyorum. Benim gibi bu şekilde kalem tutan var mı?
Karşı cinsi uygunusuz gördügünde heryerini gördüğünü mü itiraf edersin yoksa birsey görmedim mi dersin?
Karşı cinsi uygunusuz gördügünde heryerini gördüğünü mü itiraf edersin yoksa birsey görmedim mi dersin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer



