Geceyi yaşamak isterdim. 6 ay nasıl olur merak ediyorum.
6 Ay Gece
6 Ay Gündüz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Buna gerek yok çünkü kutuplarda hem 6 ay gece, hem 6 ay gündüz yaşanıyor. Ama gittiğin zaman dilimine göre de değişir tabi. Ben de gece isterdim çünkü geceleri daha çok seviyorum. 6 ayı geç, 12 saatlik gündüze bile dayanamayan bir insanım ben. Sanki güneş tüm enerjimi, ruhumu emiyormuş gibi hissediyorum sabahları. Bu yüzden 6 ay da, yıl da olsa gece derdim ☾
Mümkün olsa hep geceye takılı kalmak isterim ben. Öyle seviyorum, o kadar huzur buluyorum. Gündüzün yoruculuğu, koşuşturması o saatlerde son buluyor hep. Ay'ı güneşten çok daha fazla seviyorum.🌙
Teşekkür ederiim.
Sanırım geceyi tercih ederdim çünkü daha eğlenceli ama dilediğimiz gibi de gezebilme şansımız olması lazım tehlikesiz rahat
Bir şekilde ve 𝗬𝗮𝘇 ayı olması gerekiyor yoksa çekilmez ❥
Gece olsun ben güneş gibi oldugumdan aydinlatirim zaten etrafi😄
Cevap
16Cevap
Bence ikisi olmadan da olmaz çünkü ikisi birbirini tamamlayan iki unsur gece olmadan gündüz gündüz olmadan gece olmaz
Akşam üstü vaktini çok severim.
Tercihim bu yönde olurdu.
Geceyi seviyorum huzur veriyor bana. O yüzden 6 ay gece yaşamak isterdim
Kesinlikle geceyi tercih ederdim.
Geceyi yaşamak isterdim. Ben gündüz insanı değil, gece insanıyım. 6 ayımı seve seve geceyi yaşayarak geçirebilirdim.
Karanlığı pek sevmem normalde ama geceyi seviyorum. O yüzden tercihim geceden yana olur.
Gece yasamak istemezdim cunku icimi karaltiyo. Kaybettigim insanlar geliyor aklima ( dedem ozellikle) huzunleniyorum. Gunduz daha neseli ve mutluyum ben o yuzden gunduz 🥰
Sabahı seven insanlardan olamadım bu hayatta.
Gece olsun da herkes gitsin zıbarsın, sessizlik olsun.
sizin doğayla derdiniz ne bulunduğumuz coğrafyanın kıymetini bilip şükredeceğimize 6 ay gündüz mü gecemi yaşamak istiyormuş muyuz. boş verin bunları
Gündüzü yaşamak isterim. Karanlıklar, ruhumu da karanlığa çekiyor. Sevmiyorum kışın uzun gecelerini bile.
Kışı 6 ay gece yaşasak , yaz mevsimini 6 ay gündüz yaşasak...
Ne muazzam bir fantezi 😄
İçim kararırdı artık gün görmeden gündüzü tercih ederdim
Gündüzü seçerdim. Elektrik parayla ama güneş bedava.
6 ay gündüz dedim ama kötünün iyisi diyem yoksa gece karanlığını da çok severim, huzur verebiliyor.
Bizim ruhumuz karanlık biraz aydınlığa çıkalım Beşiktaşk olsun 😂
Gece isterim düşünsene altı ay boyunca gece her zaman gece habire yap dur kckc
Gündüzün şerri, gecenin hayrından hayırlıdır demiş atalarımız..
Gündüz iyidir.
Psikolojik olarakta gece çok zor, her şekilde gündüz derdimn.
6 Ay Gündüz olsun.
6 ay karanlık içte kasvet çöktürür.
İnsan psikolojisini çökeltir bence
6 ay gece yaşadığımda hep uyuyacaksam gece olsun belki bir dinlenirim artık.
6 ay gündüz isterdim.
6 ay gece yaşıyım isterdim
6 ay gece yaşamak isterim..
Keşke insanlar da ayılar gibi kış uykusuna yatsaydı 😂🙈
Enerjik yapıya sahibim gündüzü tercih ederdim..
Gündüz geceyi sevmiyorum
Gece olsn 6 ay kış uykusuna yataym
Gunduz isterim. Geceleri ruhum daraliyor
Gündüz yaşamak isterim🤗
6 ay gündüz
6 ay gündüz, karanlığı sevmiyorum
İkisi de diyorum. Karar veremedim. haha😅
İkisi aynı anda olsa.
Gündüz! Uyuyarak geçer yoksa 😎😎✌🏻✌🏻
çok zor bir tercih.
tercih edemem yaaaa
6 ay gece ve kış olsun🥳
Ayy bilemedim 🙄 ama geceyi isterdim
Gece olsun ama mesai olmasın :)
Tabiki gece olsun isterim. 🌃
Gündüz isterim
Gece olursa içim kararır
Gündüz yaşamak isterdim.
Gündüz yanmaksanda gece gezmek daha iyi
Gündüz
6 ay gece
Gündüz severim
Geceler sessiz ve sakin olduğu için
Geceeee
Geceyi seçerdim.
Gece
Geceye aşık olan bir kadınım 🖤
6 ay gündüz
6 ay gündüz derim
Gece gece
6ay gece olsun.
Havanin durumuna bağlı
Gece
Gece olmasın millet azıyo
Gece sksi yapmadım hiç o yüzden gece
Gündüz
Gündüz derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?