İster can ciğer dediğiniz insanlar olsun, ister sevdiğiniz olsun, ister aileniz olsun duygularınızı hiçe sayan insanlarla dost/arkadaş kalabilir misiniz? Senin özünü kabul etmeyen, seni sadece çıkarları gereği seven insanlarla dost kalabilir misiniz?
Sen en iyisini yapmışsın doğrusu. Ben çok sinirlendim direk oturduğum yerden kalktım be gittim sesimi bile çıkarmadım. Bazı şeyleri kendileri anlasınlar ben anlatmak zorunda kalmayayım.
Empati yapma yeteneği olmayan insan sence anlar mı? İnsan bencil olunca kendinden başkasını görmez düşünmez. Ama öyle bir zaman gelir ki seni arar gözleri.
Kucukken 4 yasinda babamin kazigiyla tanıştım sonra herkes bana gaddar kotu davrandi ezdiler ben iyi insan olduguna inanmiyorum ve sasiriyorum bu yizden
Sende bendensin dostum, öz babam benim hayatıma karartı sanki hiç bir şey olamamış gibi devam etti hayatına. Halbuki ben yıllarca kin besledim aileme çünkü onların yaptıkların bana hiç kmse yapmadı bu hayatımda.
İnanıyorum. Çünkü iyi insanlar kazık yesede ezilsede hep aynı kalırlar. Sadece kalbi kırık ve içinde nefret kalır ama iyi niyetinden hiç vazgeçmezler. Bana bak mesela ailem benim hayatımı karartmış dost dediğim insanlar benim sırtımdan vurmuş, ben yinede onları terk etmedim çünkü yaptıkları kötülük yanında yaptıkları iyilikleride unutmadım. Vefalı olmak iyi kişilik sahibi olmayı gerektirir. Ne demişler ; “Bir fincan kahvenin 40 yıllık hatırı var.” Diye
Sorun değil😀 Bazen affetmek gerekir bazen de insanlar anlamalı yatığı hataları bencil olmamalı. Paylaşmalı acıyı tatlıyı yoksa ne anlamı kalır yaşamanın.
Bırak be onlar sırtından vursalarda kahpelik yapsalarda sen hep aynı kal hiç değişme başkaları için kendini değiştirme😊
Rabbime sukur kotu olmadım olamamda zateb onların attigi her jazik beni dagada iyi kalpli yapti ama artik dışardan bunu yansitamiyorum gulemiyorum cok sert bakiyomusum farkında deyilim buyuzden bana kusuyolar bile hic anlamiyolar insanin halinden
Vallaha aynı beni tarif ettin 😀 benimde bakışlar doğuştan sertir. Çevremdeki insanlar dışardan psikopata agrasif bir insana benziyorsun diyorlar ama içini bilseler böyle düşünmezler diyorlar.
Bence çok takıntı yapma arada çık dışarı insanlara bak ve onların senden bir farkı olmadığını anla 😊
En İyi Cevaplar