
- Sizce ulaşılmaz erkek ve kadın çekici midir? Böyleleri sizi kendine çeker mi?
#Arens

Ulaşılmaz olmak için gözükenler var, bide hayatın darbesini almış kimselere kolay güvenmeyen zor kişiler var. Kimse ulaşılmaz değildir, yeter ki işlemeyi bil.
Teşekkür ederim. :):)
Rica ederim :)
Kimsenin ulaşamadığı ama benim ulaştığım :) sorun yok
Ulaşılmazı çekici yapan ulaşmak isteyen kişinin egosudur. Ulaşabildiği sahip olduğu zaman çekiciliği kalmaz...
Uğraşamam 😌
Cevap
49Cevap
Hayır kimsenin peşinden koşmam..
Ulasilmaz kadin ya da erkek yoktur. Basit numaralara kanmayan ya da ulasilmaz numarasi yapan kadin ve erkek vardir. Kendilerine gizem kattiklari icindir cekicilikleri, ulasilmaz gorunmek pek de cekici bir durum degil.
Stendal reis durumu özetlemiş. Dikkat.
Stendhal’in ikinci aşk türü, “fıziksel aşk”tır. Yazar, bunu bir örnekle açıklar: “Avlanmaktasınızdır. Birdenbire, genç ve güzel bir kıza rastlarsınız. Kız, ormanın içlerine doğru soluk soluğa kaçar… On altı yaşınızda aşk hayatınız buradan başlar”
Kaçan kovalanırsa bunu Kadın başarır. Ulaşılmaz olmak için değil kolay lokma olmadıkları için ya da Av değildir.
Ulaşılmazlar görünenlerin çekiciliğinden ziyade çabuk elde edilen şeyler önemini daha çabuk yitiriyor.
Hızlı giden atın b*ku seyrek olur derler ya.. Öyle bir şey. Ulaşılmaz görünenleri çekici kılan neden bu. İnsan hep uğraşmak istiyor çünkü. Tabi uzun süre olunca da cılkı çıkıyor.
Ulaşılmazlık düşüncesi çevresinde onu beğenenlerin var olmasıysa... bunu çoğu kişi kaldıramıyor... ilk zorlukta... daha iyisini buluruma gelecek muhtemelen o yüzden çekici olsa da bir anlık... sıf ulaşılmazlıksa çekici kılan elde ettiğin an büyü bozulacak o yüzden pek önemli değil benim için... böyle bir çekicilikle ilgilenmiyorum... Allah sahibine bağışlasın ulaşılmaz çekicileri... 🤷🏼♀️
Her sistemin açığı olduğu gibi her insanın da etrafına ördüğü duvarlardan içeri sızmanın bir yolu vardır, güvenlik duvarı aşılabilir her insanın. Yani ulaşılmaz insan yoktur. Çekicilik kısmına gelecek olursak bulmaca çözmeyi seven birine bulmacalar çekici gelir..
Ulaşılmaz kimse yoktur, ulaşmasını bilmeyen vardır asafsfg.
O değil de bu ulaşılmaz insan rollerine girenler bir süre sonra gerçekten sıkıcı oluyor.
Ulaşılmaz insan her zaman daha kişilikli ve seçici ne istediğini bilen biri olarak tanımlanmıştır bende. El değmemiş bakir toprak gibi. Ve bu harika
Katılıyorum kesinlikle...
Bana çekici gelmiyor. Çekici gelen ve gozlerimi alamadığım sevdiğim kişinin bana içtenlikle yaklaşması oluyor, boz ayı gibi kaçakları oynaması değil.
tam şaçmalık bunlar ulaşılmaz kendisiyle bütünleşen çoğu idealine ulaşan insandır geri kalanların çoğu kendini beğenmiş boş insan ve blöf ve kızlar bu blöfü çok iyi yiyor
Öyle bir şey yok, hiç sevmem, kimse ulaşılmaz değil üstelik, insan bu neden ulaşılmaz olsun ki. Ulaşılmaz değil aslında sadece ben onun umrunda değilimdir. Buna müsade etmem.
Kendine ait bir evin biraz paran ve 2. El güzel bir araban varsa bütün kızlar senin oğlum yorma kafanı böyle şeylere git 10 sene çalış sonra çıkış al dolar 10 TL olsun 0 atilsin sonra kralsin
Kadinlar ulaşamadiklari erkekleri çekici bulurlar, keza bazı erkekler de öyle, fakat kendini ulaşılmaz sanan herkesten teker teker vazgeçtim.
Ulaşılmaz herşey çekici gelir ulaştıktan sonra çekiciliğini yitirir ve ben ben seni yanlış tanımışım lafiyla başlar tüm olaylar
Ulaşılmaz kimse yoktur. Her kimseye ulaşma evresi farklıdır. Gizemli ve akıllı olan her birey bana göre çekici.
Karakteri düzgünse evet değilse maalesef sadece bir insandab öteye gitmez statüsü.
İlginç bir strateji...
Ulaşmanın küçücükte olsa bir umudu varsa çokkk çekici
Çekici değil de aslında insanları daha çok çekici olamaya düşündüren şey gizem
Ulaşılmaz olan her daim çekicidir. Elde ki elma, dalda ki elma misali..
Çekicilik kavuşamamaktan gelmiyor. Yaşadığın tattığın ve zevkin üzerinde bir beyni tanımak ve ona ulaşmaktan ibaret. Daha önce görmediğin bir şeyi görmek gibi.
Her zaman.
Ama ulaşılmazlığın b*kunu çıkarmamak da lazım tabi.
Her kilidin bir anahtarı vardır. Kimse ulaşılmaz veya vazgeçilmez değildir.
Ya gereksiz naz gibi gözüküyor bir de vakit kaybı olabilir😂
Ulaşılamaz ve gizemli olan herşey herkesin ilgisini çeker
Bana kalırsa ulaşılamaz olmasının sebebi egosuna yenik düşmesidir.
Kadının çekiciliği tartışılmaz. Ama ulaşılmaz erkek nedir yaaa. Iticiiiiii 😀😀
Katılıyorum kesinlikle...
Coğu kendini bu görüşten dolayı ulaşılmaz göstermeye çalışır ama tam bir acizlik bence.
Çekici olduklarından degil, ulaşamadığı için insanlar hırs yapıyor.
Katılıyorum kesinlikle...
Entrikaya gelemiyirum eskiden olsa evet derdim ama şimdi siradakiii 😄
Kaçan kovalanır hesabı insan ulaşamadığı şeye daha çok sahip olmak ister
Bir zaman ulaşılmaz oluşu çok çekici ama sonra yaklaşma olmazsa insanin yakıtı bitiyor
İlk başta çeker ama fazla naz aşık usandırır demişler
Onla mı uğraşacam. Yazarım, dönmezse iplemem yoluma bakarım
Fazla naz aşık usandırır, çok isteyip gebersemde onun için en fazla iki defa konuşuyorum dediğin gibi zoru oynuyorsa ya da istemiyorsa zerre umrumda olmuyor gidiyorum
ulaşılmaz olmak, ulaşılması oynamak bana çok saçma geliyor kardeş. kimse yeryüzünde bulunmaz hint kumaşı değil
Tamamen zor bir karaktere sahip olduğu içindir o vazgeçilmezlik
Mgtow erkeği her daim çekicidir. Alfa erkektir bir kere.
Sence bir kıza mgtow erkeği olduğunu söylemek iyi olur mu yoksa dememek mi lazım?
@KafkasyaLee Mgtow feminizmle mücadele için vardır. Eğer bir erkek mgtow cu ise, söyleyip söylememek ona kalmıştır. MGTOW nedir? Nasıl MGTOW olunur? ↗
Desen de demesende sıkıntı yok yani anladım teşekkür ederim
@KafkasyaLee Rica ederim.
ulaşılmayana kadar çekicidir ulaşıldıktan sonra itici oluveriyor
Ulaşılması herkese cazibe katar
Amaan dış görünüşe bakıyor herkes 1 kişi bile dış görünüşü iyi olan birine naz yapmaz ya tipini beğenmiyordur o yüzden ulaşılması zoru oynuyordur ya da karakterini
Şöyle bir düşününce hayır diceğim. Ama birşey farkettim yaklaşık 10-15 erkek var peşimden koşan ama hiçbirini gece düşünmüyorum beni kuran üzen ve ilişkim olsa en çok yıpratacak kişiyi istiyorum
Artık değil , peşlerinden de koşmuyorum , cool takılıyorum , 😎
Sevdigimiz kisiler gnelde bizr ulasilmaz gelir ole bisi yok
Evet çünkü kaçan kovalanır elde edilemeyen şeyler daha cazip gelir
Gaz yapar bırak. Ulaşılmıyorsa olmaz daha basit modellere yönel
Ulaşamadığın herşey göze daha güzel gelir inanıyorum
ulaşılmaz diye bişey yok mutlaka bir ulaşan vrdır
Hayır hiç sevmiyorum ben.
ulaşılamayan herşey güzeldir
Bir zaman sonra sıkar ama ya
Katılıyorum kesinlikle...
Ulaşılmazlar yoruyor
bir yerden sonra sıkıyor olmaz öyle
Egoist olduğunu düşünürüm.
hayır hiçte çekici değil
Ayyy gife çok güldüm 😀😀😀 inanmıyorum
Bana itici gelir bu tip insanlar.
Çekici değil heyecanlıdır bence
Ulaşılmazın cazibesi.
#devilinme
Bu bilimsel bir gerçek malesef 🔥😂
Evet 😒 yengeclerde olan ozellik bu sanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar