Rekabet olmazsa bir kadın/erkek size çekici gelir mi?

Bir kadın mesela ortamında popüler ve talibi çok ise erkekler rekabete girer. Amacına ulaşana kadar da aşıktır ne zaman ki o rekabet ortamı bitince aşkları bitiyor. Kabaca elde etmek diyoruz buna. Siz ne düşünüyorsunuz, aşkin sürekli olması için rekabet olmalı mi?
Rekabet olmazsa bir kadın/erkek size çekici gelir mi?
Cevapla