• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Dobra olmakla patavatsız olmak arasındaki ince çizgide ne vardır?

_Wanheda_
_Wanheda_ Takip Et
Master Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Her dobra olan aslında patavatsız olan mıdır?
Dobra olmakla patavatsız olmak arasındaki ince çizgide ne vardır?
#WanhedasalSorular
Dobra olmakla patavatsız olmak arasındaki ince çizgide ne vardır?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Espadon34
    Espadon34 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 41
    +1 yıl

    Patavatsız: Hareketlerine dikkat etmeyen saygısızca konuşan kişilere deniyor.
    Dobra olmak: Açık sözlü olmak ama dozunda.
    Gerçi dobrayım sözü patavatsız olanların tepki aldığında bahaneleri oluyor.

    1
    1 Yorumla
    • Espadon34
      Espadon34
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Pobelter
    Pobelter Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Dobra kişi, lafı evirmeden çevirmeden söyler. Ayıp nedir, bilir.
    Patavatsız; ayıp nedir, bilmez.

    2
    0 Yorumla
  • KaranlıkÇağınKontesi
    KaranlıkÇağınKontesi Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Saygı diyelim. Açık sözlü olacaksın dobra olacaksın diye saygısızlığa gerek yok patavatsızlar saygısız her ortamda her konuda konuşabilir insanlar. Sözlerinin yerini bilmezler yani.

    2
    0 Yorumla
  • DevilInMe
    DevilInMe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Çizgi yoktur.
    #devilinme

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

53

Cevap

53

Cevap

  • Magicboys
    Magicboys Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    +1 yıl

    neye göre patavatsızlık sayılıyor.
    hepimiz buradaki soru soran kişilerin akıl yaşını tahmin edebiliriz.
    hatun iki erkekler takıldığını söylüyor ve bizden akıl veya öneri istiyor. ne diyecem şimdi ona?
    ayrıca ironi olarak söylediklerimizi bile anlama kabiliyetinden yoksun olan ergenlere, monitör arkasına saklanıp kendini olmamış birisi gibi gösterenlere ne diyelim? düsrüt olmak ne zamandır patavatsızlık oldu.
    ben bir laf söylerim ortaya karışık, okuyan , dilediği gibi dilediğini içinden alır.
    Napolyon misali, herkes eksikleri için savaşır.

    2
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Sunum şeklinde fark vardır. Şöyle anlatayım biraz yanmış yemegi, yanığı görünür şekilde kirli bir tabakta karsındakine sunarsan o yemegi yemez alınganlıga yol açarsın, sana iade eder

    Ama biraz yanmış yemegi yine görünür şekilde ama daha lezzetli ve güzel bir Sunumla temiz bir tabakta verirsen karsı tarafta begenmese bile bir mahcubiyet olusur yemegi yemeyim ama geride vermeyeyim sonucta ozen gostermıs dıye dusunur...

    Bu ısler böyle dobralık çoğu zaman kalp kırmadan anlatabilmek, net olabilmektir

    1
    0 Yorumla
  • dengesizkizhoncikla
    dengesizkizhoncikla Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    dobra olanlarin mahruz kaldigi seyler

    💚Acik sozlulugunuz genelde ksrlik
    olarak yorumlanıyor.
    💚Sıfır filtreye sahipsiniz.
    💚İnsanlar söylediğiniz şeylerden gerçekten alınabiliyor.
    💚Her zaman dürüstsünüz, acı verdiği zamanlarda bile.
    💚Sinir bozucu insanları kendinize çekiyorsunuz sanki.
    💚Ne düşündüğünüzü söylemekten hiçbir zaman korkmuyorsunuz.
    💚Patronunuz sizi korkutmuyor.
    💚Bazen arkadaşlarınız yaptıkları bir şeyi sizden gizleme ihtiyacı duyuyorlar.
    💚Her türlü durumda otomatik olarak lider konumuna geliyorsunuz.
    💚Aşırı derecede iğneleyicisiniz.
    💚Çok fazla bilgi vermek bazen sorun olabiliyor.
    💚Aptallık karşısında sabrınız sıfır.
    💚Etrafınızdakiler sizi hayal kırıklığına uğratmaktan asla vazgeçmiyor çünkü hiçbiri oyunu sizin kadar iyi oynayamıyor.

    1
    1 Yorumla
    • dengesizkizhoncikla
      dengesizkizhoncikla
      +1 yıl

      patavatsiz olanlar

      💚bir sey derken dusunmezler o anda hop soylerler
      💚sonra insanlarin ona saskinca ve sinirli bakmalarina sinir olurlar
      💚aslinda bilmez kendisi ne konustugunun
      💚ve sizin ona sinirlenmenize kizip intikam alabilirler
      💚ama sonra iyice bir dusunup yalniz kaldiklarinda size hak verebilirler
      💚ama gelip sizden ozur dilemezler cunku size cok sinirlenmisler
      ve bunun uzerine sizden sinirini cikarmak isteyebilirler
      💚umursamazlardir
      💚ve sizi herkezin onunde rezil etmeklte ustlerine yoktur😂😂🖕

      Yorumla
  • _fureya
    _fureya Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 70%
    +1 yıl

    Aklına ilk gelen şeyi fütursuzca söylemek patavatsızlıktır, açık sözlülük dediğiniz şey bu değil. Karşındaki insanı kırmadan ama birebir düşüncelerini paylaşmaktır açıksözlülük...

    Şu dobrayım diye ağzına geleni sayan tipler yeteri kadar irite edici. Keşke hep sussalar...

    1
    0 Yorumla
  • Ertanylmz
    Ertanylmz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Her dobra olan patavatsız değildir
    Dobra açık sözlüdür
    Patavatsız olur olmaza konuşandır

    Dobralıkla patavatsızlık arasındaki farksa
    Dobra söylenmesi gerekeni söyleyen ve söylediğine etraftakilerin hak verdiği insan ve konuştukları kitabın ortasındandır patavatsız kendini konuşmak zorunda hissedip boş konuşandır

    1
    0 Yorumla
  • Bağyancokbilmiş
    Bağyancokbilmiş Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl

    Dobra olmak açık sözlülüktür.
    Patavatsız ise olur olmaz konusandir.

    1
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Zamanlama meselesi.. ince fark o bana göre.
    Dobra olmak , tam yerinde tam zamanında kimsenin söyleyemediğini söylemek veya yapmak.
    Patavatsızlık ise bodoslama her muhabbete dalmak hatta rencide etmektir.

    1
    0 Yorumla
  • Jelibonnnnnnnn
    Jelibonnnnnnnn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    dobra olmak içinden geçeni düşündüğünü gizlemeden ama kalp kırmadan dile getirendir

    ama patavazsız olan kalp kırar genelde de hep kalp kırılacak şeyleri söyler ne hikmetse iyi şeylerde pat küt söylemez kıskançtır bu kişi

    1
    0 Yorumla
  • blueveronica
    blueveronica Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Patavatsız olan düşünmeden konuşur düşünmeden söyler dobra olan taşı gediğine koyar örnek vereyim kalabalık bir ortamın içinde seni sevmiyorum demek sevmediğin kişiye patavatsızlıktır ama baş başayken söylersen dobra olmuş olursun

    1
    0 Yorumla
  • okurrr
    okurrr Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Dobra olmak:Seni rahatsız eden şeyi yapılan yanlışları düzgün bir şekilde ifade etmen.
    Patavatsız olmak:Seni ilgilendirmediği halde karşındaki kişinin kusurunu alakasız bir yerde, toplum içinde şakayla karışık laf sokmandır.

    1
    0 Yorumla
  • Kerolips
    Kerolips Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Dobralik her şeyi doğrusuyla uygun zamanda doğru dille söylemek iken patavatsizlik ayni şeyi yerli yersiz saygısızca söylemek olduğu için her dobra olan patavatsız değildir. 😁

    1
    0 Yorumla
  • Birdost1576
    Birdost1576 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 57%
    +1 yıl

    Arasındaki çizgi bence insanın karşısındaki insana saygı duyması gerekir saygısızlık etmeden birşeyleri demesi gerekir o arasındaki çizgi kesinlikle saygıdır

    1
    0 Yorumla
  • eftalertan
    eftalertan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 79%
    +1 yıl

    Açıkça, doğruları kimseden çekinmeden dobra dobra da konuşsanız, her zaman her ortamda doğru da olsa söylenmemesi gereken şeyler vardır. Bunu bilen dobra, bilmeyen de patavatsızdır

    1
    0 Yorumla
  • Sümüksüdüşünceler
    Sümüksüdüşünceler Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl

    Dobra: Evelemeden gevelemeden ne ise onu söyleyen
    Patavatsız akılına geleni söyleyen ve eşek gibi sırıtan gevşektir

    1
    0 Yorumla
  • Ayla6636
    Ayla6636 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 40%
    +1 yıl

    Dobra kisilige sahip olan insan lafini bilipde konusur ama dogrularida incitmeden kizmadan cat cat yüzüne vurur

    1
    0 Yorumla
  • Glsm_kkaya
    Glsm_kkaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 51%
    +1 yıl

    Üslup farkı vardır. Patavatsiz lafın nereye gideceğini düşünmez. Ama Dobra insan açıksözlü olmakla birlikte nerde ne diyeceğini bilir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    dobra kişiler doğruyu söylerken olaya dahil olan kişilerin duygularını ve haysiyetlerini de düşünerek yerine göre gereken ölçüde konuşur konun anlaşıldığını anladığında konuyu kapatır. patavatsızlar sadece konuşşur.

    1
    0 Yorumla
  • Gideyozgıyamete
    Gideyozgıyamete Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Dobra da kırıcı olmamak söz konusu ama patavatsız olunca ağzından cikan kırıcı laflar oluyor genel de

    1
    0 Yorumla
  • Asosyalsemnevaryani
    Asosyalsemnevaryani Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 57%
    +1 yıl

    Zamanı geldiğinde söylemek dobra olmaya girer ama yemekler hakkında konuşuluyor kişi kıyafetle ilgili bir şey söylüyor bu patavatsız olur

    1
    0 Yorumla
  • Kral12123
    Kral12123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 51%
    +1 yıl

    Patavatsız insan heryerde saçma sapan konuşur
    Dobra insan : dinler dinler , lafı bir koyar ortalık döt olur işte fark bu 😏

    1
    0 Yorumla
  • Sahin80
    Sahin80 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 58%
    +1 yıl

    Aklina her geleni oldugu gibi solemek patavatsizlik.
    Aklina geleni suzup. kirpip sadelestirip. uatnadurmadan solemek aciksozluluk👍😉

    1
    0 Yorumla
  • 96nevin96
    96nevin96 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Dobra olmak gerçekleri gereken yerde söylemek demektir patavatsız olmaksa bazı şeyler öyle uluorta denmez yeri ve zamanı vardır

    1
    0 Yorumla
  • Denizbalim
    Denizbalim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    Dobra olmak gerçeği karşı tarafı kırmadan anlatmak patavatsız Olmaz gerçeği karşı tarafı yerin dibine sokarak anlatmak aradaki fark bu

    1
    0 Yorumla
  • iejejeje
    iejejeje Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Dobra olan zaten dobradır olanı net bir şekilde söyler.
    Ama patavatsız kişiler biraz ukala oluyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • CrazyChildI
    CrazyChildI Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Dobralık halk arasında patavatsızlıktır zaten insanların yanlışlarını yüzüne vurmak o şekilde adlandırılıyor

    1
    0 Yorumla
  • boheminsan
    boheminsan Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 58%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 553 cevap paylaştı.

    "Her şey her yerde söylenmez." Sözü aradaki ince çizgiyi belirler.

    1
    0 Yorumla
  • OLMAZOLSUNBÖLEDÜNYA
    OLMAZOLSUNBÖLEDÜNYA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    Söyliceğin sözü trtarak adabıyla söylemek dobralık gelişi güzel söylemek patavatsızlık

    1
    0 Yorumla
  • brutus__
    brutus__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 59%
    +1 yıl

    Çizgide ne var bilmem de patavatsız olan tarafında ben varım o kesin 😂

    1
    6 Yorumla
    • çikolatayiyenpandaaa
      çikolatayiyenpandaaa
      +1 yıl

      @brutus__ kesinlikle sana ilk defa katılıyorum 😂😂

      Yorumla
    • brutus__
      brutus__
      +1 yıl

      Sana lanet olsun keçi kadın 😂

      Yorumla
    • çikolatayiyenpandaaa
      çikolatayiyenpandaaa
      +1 yıl

      @brutus__ bela okuma gündüz gündüz 😂😂

      Yorumla
    • brutus__
      brutus__
      +1 yıl

      Surekli burdan mi konuzcaz? 😂

      Yorumla
    • çikolatayiyenpandaaa
      çikolatayiyenpandaaa
      +1 yıl

      @brutus__ valla sen bilirsin 😂😂

      Yorumla
    • çikolatayiyenpandaaa
      çikolatayiyenpandaaa
      +1 yıl

      @brutus__ dur bir düşüneyim. Sanırım senin gibi biriyle baş edebilirim 😂😎

      Yorumla
  • NincaTospa
    NincaTospa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Dobralık doğruları söylemektir. Patavatsızlık ise alakalı alakasız bilinçsizce dile getirilen şeylerdir.

    1
    0 Yorumla
  • annwyl
    annwyl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 45%
    +1 yıl

    Dobra olmak düşünerek konuşmaktır patavatsızlık ise düşünmeden ağzına geleni söylemektir

    1
    0 Yorumla
  • caaniikom
    caaniikom Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 73%
    +1 yıl

    patavatsiz baskalarin sirrini söylemek.. Kücük düsürmek..

    1
    0 Yorumla
  • MİKAYLA
    MİKAYLA Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Patavatsız insan her doğruyu her yerde söyler. Dobra insan yerinde söyler, aradaki en büyük fark bu.

    1
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    dobra demek konusmayı ve susmayı bilmek ama patavattsız susmayı bilmez

    1
    0 Yorumla
  • sila__1903
    sila__1903 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 58%
    +1 yıl

    Yakinlarina yaptığın Dobralik. O kadar yakin olmadığına yapmakta patavatsizlik olur gibi.

    1
    0 Yorumla
  • fahrenayt
    fahrenayt Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    dürüst dobra olmak iyidir.. patavatsız senin işine gelmeyendir söyleyen değil

    1
    0 Yorumla
  • Mczp17
    Mczp17 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 42%
    +1 yıl

    dobra söylenmesi gerekeni söyler patavatsız bunu her yerde her şartta yapar

    1
    0 Yorumla
  • CerenGamzeG
    CerenGamzeG Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl

    Bu ayari yakalayamayan birisi olarak bana da soyleyin ne o ince çizgi 😂

    1
    0 Yorumla
  • Byjuniour
    Byjuniour Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dobra olmak açık sözlü ve nerde nasıl konusulacıgını bilmektir ama patavatsızlık nerde ne konusacagını bilmediğimden napıyım açık sözlüyüm yalanına sıgınmaktır

    1
    0 Yorumla
  • UkalA-tavşancıK
    UkalA-tavşancıK Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    karsi tarafi incitmeden nazikse de dobra olunabilir.. aciklayarak yumusak bir dille anlatarak..

    1
    0 Yorumla
  • brandlee
    brandlee Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    dobra olmak aklındakileri dökmektir patavatsız olmak karşısındakinin ayıbını ortam içinde söylemektir

    1
    0 Yorumla
  • OOxyGeN
    OOxyGeN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dobra İnsan nerde ne konuşacağını bilir ona göre çekinmeden konuşur ama patavatsız insan nerde ne konuştuğunu bilmez

    1
    0 Yorumla
  • StillDark
    StillDark Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dobra olurken insanlar çok doğaldır aslında ne dediğini pek bilmez direk söylerler ama samimi gelirler :D Patavatsız iğneleyici gereksiz konusmalar.

    1
    0 Yorumla
  • Beronsu
    Beronsu Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl

    Dobralik ici disi bir olmak patavasizlik ise kirici ve yersizlik

    1
    0 Yorumla
  • Kâlpkırrmz
    Kâlpkırrmz Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Dobralık gerçekçiliktir, patavatsızlık ise bu gerçekleri yerli yersiz söylemektir.

    1
    0 Yorumla
  • Sonsuzluk-Diyar
    Sonsuzluk-Diyar Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Her doğru heryerde söylenmez Ben de dobra birisiyim diye her yerde her şeyi söylemek zorunda değil bunun söylenmiş hali patavatsızlık oluyor

    1
    0 Yorumla
  • ThreeAngel
    ThreeAngel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dobralik aslinda birazda patavatsizliktir ama guzeldir dürüst olmak her zamsn kazanir

    1
    0 Yorumla
  • Berkberim
    Berkberim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dibra demek durust patavatsiz drmek nerde ne konusacagi belli olmayan

    1
    0 Yorumla
  • Cevabı-hane
    Cevabı-hane Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Dobra veya patavatsız olması karşı tarafı ne kadar etkilerse o kadar

    1
    0 Yorumla
  • GölgeAdamınGünlüğü_
    GölgeAdamınGünlüğü_ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 39
    +1 yıl

    Konusulan konu ve karsindaki kisi..

    1
    0 Yorumla
  • Handedmr
    Handedmr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dobra acik sozludur patavatsiz dusunmeden agzina ne gelirse konusmak

    1
    0 Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    Dobra dediğin yeri geldiğinde gerçekleri söyler. Patavatsız nerede geldi konuşur

    1
    0 Yorumla
  • KARAGÖZLÜYAR
    KARAGÖZLÜYAR Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dobra insan açık ve net konuşur. Patavatsiz olan ise yerine göre konuşmayan...

    1
    0 Yorumla
  • Kaandinç
    Kaandinç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Her şey her yerde konuşulmaz, konuşursan patavatsız olursun

    1
    0 Yorumla
  • Kashmr
    Kashmr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence farklıdır, patavatsız karşıdakinin ne düşüneceğini önemsemeden konuşur. Dobra ise daha farklı.

    1
    0 Yorumla
  • aydıntürkgenci
    aydıntürkgenci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Dobra olan insan konuşulması gereken şeyi konuşulması gereken yerde konuşan kişidir. Patavatsızı bilen kişi ne olduğunu yazabilir mi?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dobra olan düşünerek söylenmesi gerekeni yapıştırır

    2
    0 Yorumla
  • Eliiff60
    Eliiff60 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Dobra olan düşünerek konuşur patavatsız ise düşünmeden konuşur

    1
    0 Yorumla
  • _ghost_gril_
    _ghost_gril_ Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Mantıklı konuşan dobralar patavatsizlik yapmaz

    1
    0 Yorumla
  • gamzeeAlperr
    gamzeeAlperr Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42 , eic 58%
    +1 yıl

    Dobra olayım derken hadsizleşenler var!

    1
    0 Yorumla
  • Eѕρılc
    Eѕρılc Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 78%
    +1 yıl

    Ben dobrayım diye geçinen patavatsızlardanım

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Dobra olmakla patavatsız olmak arasındaki ince çizgide ne vardır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dobralıkla patavatsız olmak arasındaki fark sizce nedir? 10 cevap verildi
Saflıkla salaklık arasındaki ince çizgiyi açıklayabilecek olan var mı? 16 cevap verildi
Dobralık ile patavatsızlığın farkı nedir? 6 cevap verildi
Açıksözlülük ile patavatsızlık arasındaki ince çizgi nedir? 19 cevap verildi
Dobralık ile Patavatsızlık arasındaki temel fark nedir? 34 cevap verildi
Çapkınlık ve Sapıklık arasındaki ince çizgi nedir ? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨