Dobralık ile patavatsızlığın farkı nedir?

Dobralık ile patavatsızlık bir ortamdayken doğruları pat pat söylemek olarak düşünüyorum. Ama patavatsızlık neden kötü bir şey olarak algılanıyor? Ya da bu ikisinin ayrımı nedir? Bana göre bizim yararımıza olan şeyleri söyleyen kişiyi dobra olarak nitelendiriyoruz eğer yararımıza değil de bizim hoşumuza gitmeyen şeyler söylüyorlarsa patavatsız diyoruz gibime geliyor. Sizce nasıl oluyor bu?

Dobralık ile patavatsızlığın farkı nedir?
Cevapla