Yiğit Özgür'ün meşhur '' Orada olsaydım '' karikatürleri beni her zaman güldürmüş ve de düşündürmüştür... Ben orada olsam ne derdim acaba diye kendime sorduğum çok olmuştur, ben de Yiğit Özgür'den farklı olmazdım sanırım :)
Peki ya siz hangi olayda var olup ne demek isterdiniz?
Ben mesela Yunan donanmaları İzmir'den çekilirken onlara dönüp bakmayan, kafasını çevirmeye tenezzül etmeyen asil komutan Atatürk'ün yanında olmayı isterdim, biz de nerde o asalet diyerek '' Anasının... na kadar yolları var! '' der miydim? Banko derdim :D
Mustafa Kemal Atatürk Alp Arslan Abraham LincolnBernard Shaw vir vir
Tarihi sahneler , tarihi cevaplar... Ya siz orada olsaydınız ne söylerdiniz?
En İyi Cevaplar