Siz olsanız ne yapardınız, geçmişi anlatır mıydınız?

Merhabalar beni yadırgamanızı değil kendinizi yerime koyup ne yapardınız diye soruyorum çocukluğumdan 15 yaşındayken 5 yıl boyunca birini sevdim aynı mahalledendik bunun en yakın arkadaşı da benim sınıf arkadaşımdı sevdiğim çocuk için günlük defteri bile tutmuştum ve sınıf arkadaşım bunu okumuştu o derece herşeyi biliyordu 23 yalındayken bana sevdiğim kişi beni tanımadan bana mesaj attı buluştuk görüştük 3 ay kadar sevgili olduk bu süre içinde yapmam dediğim hatayı yaptım ve o da benden ayrılıp başkası ile beraber oldu bu süre içerisinde onu unuttum hayatıma baktım o da yakın zamanda nişanlanmış derken sınıf arkadaşım olan onunda yakın arkadaşıyla bizim arkadaşlığımız devam ediyordu bunları bilmiyordu ama biz bir şekilde birbirimizden hoşlandık 1 yıl boyunca konuştuk ve işler ciddiye binmeye başladı derken biranda o çocuğu sordu hiç konuştun mu diye buluştuğumuzu söyledim ama birlikte olduğumuzu ondan gizledim bana tekrar tekrar sordu ve benden bir şey gizleme sana güveniyorum diyerek konuyu kapattı peki benim şu an ne yapmam gerekiyor ciddi anlamda seviyorum ve artık her şey ciddiyken bunu nasıl dile getireceğim

Siz olsanız ne yapardınız, geçmişi anlatır mıydınız?
Cevapla