Zannımca genel anlamda kadınlar hava atmayı, sahip oldukları şeyleri insanların gözüne sokmayı daha çok seviyor. Peki sizce kim daha çok gösterişe meyilli?
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlar mı daha çok gösteriş meraklısı yoksa erkekler mi?
Zamane erkeklerini de düşününce sadece kadınlar diyemem bu soruya cevap olarak Mesela tayt gibi dapdar pantolon giymeleri dövmeyle ciltlerini doldurmalari küpe takmaları..
ayrıntılı değerlendirildiğinde ve gösteriş yaptıkları alanlar ve seçeneklere bakıldığında kadınlar erkeklere nazaran daha gösteriş meraklısıdır. erkekler kendi hemcinslerine gösteriş yapma eğilimine sahip değillerdir ama kadınlar hem kendi hemcinslerine ham karşı cinslere gösterişi çok severler en basiti özel bir sebep olsun olmasın erkeklerin evden çıkmadan önce yaptıkları güzellik ve estetik hazırlıkları ile kadınların ki karşılaştırıldığında ciddi manada özen -aşırılık-zaman savurganlığı mevcut olmakta
Bence gösteriş bile doğal olmalı.. zaten asalet ve ihtişam insanın önce ruhunda olur.. eğer kişinin karakteri o ihtişama sahipse ister istemez onun görüntüsünede yansır.. tabi benim bahsettiğim doğal olmayan yapay gösteriş.. ki bu da insanı kibre sürükler ve kibir insanı çirkin kılar.
Benimde demek istedigim, kadınlar daha çok gösterişi sever! Vee kişinin kendi bilmesiyle ilişkili. Kendi bilmeyen biri gösteriş budalası olur.. ki gösterişin doğallığı diye bişey olamaz.. Aselet apayrı bişey...
Kadınlar gösterişe görüntüye daha çok önem vermektedirler. Ben çoğu kadından daha çok gösteriş yapmaya meraklıyım burcum gereği fakat bu böyle takıp yakıştırma değil. Bir sahnenin ortasında konuşma yapmaya insanlara hitap etmeye yönetmeye liderlik yaparak gösteriş yapmaya meraklıyım dış görünüşüne çoğu kızdan önem veriyorum. Metroseksüel erkekler çevresine çok dikkat ederler. Sizin göremediğiniz sırtınızda anınızda kulağınızda boynunuzda ki görünmez sandığınız küçük tüyleri sarı olsalar bile fark edebilme yetenekleri vardır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Insanlarin buyuk cogunlugu... sitede etiketi olan, bin kez sorulmus kiytirik sorusuyla vitrine cikan uyeleri gozlemledim... bunlar bile gosteris yaptiriyor insanlara.. Artik insanlarin yasam gayesi digerinden ustte olmak ya da oyle hissetmek uzerine kurulu..
Objektif olursam, şimdiye kadar her tarafta kendini öven, öne çıkmak isteyen pek kız arkadaşım olmadı, ama erkekler kesinlikle gösteriş meraklısı bunu yaptım Şunu yaptım diye gelip hergün bir şeyler anlatırlar.. İnsan daralıyor :(
Şimdi şöyle kadının parası olmasada gösteriş ister her kadının istediği gibi ama erkek öyle değildir ufak çaplı gösteriş yapar sonra baktı parası bitiyor gösteriş yapmaz yani aslında bu soru şöyle olmalıydı erkeklermi daha çok para harcar kadınlar mı :D
En İyi Cevaplar