Yanlışlık görünce tartışmak ve karşı çıkmak mı iyidir, yoksa zamana bırakmak mı?

Bakıyorum, en iyisi zamana bırakmak.. Bir yanlışlık, haksızlık görünce tartıştığın zaman üzülen, kırılan, sinirlenen, yıpranan sen oluyorsun.

Bazen herşeyi akışına bırakmak gerek :S
Yanlışlık görünce tartışmak ve karşı çıkmak mı iyidir, yoksa zamana bırakmak mı?
Yanlışlık görünce tartışmak ve karşı çıkmak mı iyidir, yoksa zamana bırakmak mı?
Cevapla