Sen esasında nerde ne zaman nasıl hareket etmen gerektiğini soruyorsun. Bunu sana kimse öğretemez. Ancak hayat öğretir. O da bazı acı tecrübelerle öğretir. Canın yanar. Üzülürsün. Ağlarsın. Ama sonunda yine dimdik ayakta kalırsın. Ve kazandığın tecrübeler hangi durumda ne yapman gerektiğini sana gösterir. Buna büyümek denir.
Yerine göre , ya da olaya göre bazen yapman gerekeni anında yapmazsan bir anlamı kalmıyor ama bunu ne zaman nasıl , nerede yapacağını bilmen gerekiyor ha sen çok biliyorsun diyebilirsin , ben de aslında bilmiyorum...
Bu seni aksi ve çevresine mutsuzluk yayan bir insan haline getirir. İnsanlar senden uzaklaşır. Yaşın küçük değil. Daha mantıklı hareket edip davranmalısın.
Ben öyle yapıyorum , birine bir konu hakkında kızsamda , kırılsamda susuyorum çünkü öfkeli konuştuğum zaman çok kırıcı olduğumu biliyorum.. Zamana bırakıyorum, elbet her konunun zamanı gelir zamanla..
En İyi Cevaplar