Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.



En büyük hayvanların bile insandan daha insan olduğu , En vahşi hayvanların bile insanlardan daha merhametli olduğu , En aç hayvanların bile insanlardan daha tokgözlü olduğu bu dünyada o masum canlıları bırakıp insanlara yönelmek insanın manevi anlamda kendine attığı bir kazıktır esasen...
Teşekkürler
İnsanları görmezden geliyorum. Bu zamanda ciddiye alınmayacak tipte dolu insan var. Bunları ciddiye almayınca , umursamayınca, hiç kaçış ihtiyacı oluşmuyor. Ama hayvan sevgisi apayrı bir şey.
Benim insanlardan kaçış yolumda aynı
😍😍😍😍😍 ben de
Cevap
3Cevap
Ne kadar nankor olsada insan insandir...
Yalnız yaşıyorum kaçmama gerek kalmıyor
Ahanda bu çocuk.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar