Ben genelde kaçan oluyorum. Çünkü reddedilsem kimsenin arkasından koşmam. Öyle bir kuralım var.


Aşkın doğasında böyle birşey yoktur. Bu tamamen çağımızın sevmeyi bilmeyen kalplere enjekte ettiği bir eğlence aracıdır. İnsan sevdiğinden kaçamaz ki reddedildiği halde fiili olarak koşmayabilir ama bekler, özler ve hatta ondan başkası varsa acı çeker. Biliyorum çoğu insan kaldı mı böyle aşklar diyeceksiniz. Maalesef kalmadı ama bunu da insanlık olarak bu tarz zırvalıklarla biz bitirdik. Vesselam... 🙏
Ne kacan nede kovalayan oldum. Bir yilbasi gecesi yani 1962 yilbasisi yaptigimiz dans sonucu bu gun hala beraberiz..
Maaşallah :)
Kovalayan
*Gecen bol olsun.*
Cevap
23Cevap
kaçan oldum maalesef. hiç kovalayacağım biri çıkmadı karşıma
O işler bir yere kadar olur.. lakin hem bedenen hem ruhen huri cihansan ömür boyu surer
ne kactim nede kovaladim durdugum yerde oluyordu hersey
Ilk zamanlar. kactim sonra kocamandım 😁😁
kaçmayla kovalamyla işim yok attım boşa rölantide takılıyorum:)
Bana sorma ben kalbim tarafımdan kandırıldım
Resim iyiymiş😅😅seviyorum seni deli
Kovalayan bazende kaçan
evet malesef oyle ne varsa artik bu dusuncede
Kovalayan oldum
#emre00
Hiçbiri olmadım böyle seylere gerek duymuyorum
sen bu güzelliğinle red mi edildin yani
Sevmem öyle kaçmaca kovalamaca oyunlarını
kaçma kimse kovalamasın:=)
ne kacabıldık nede kovalayabıldık :D
ne kaçtım ne kovaladım :)
Bazen kaçan bazen kovalayan
Atlayan olduk desem?
haİ, za. doğrudur.
Senide kovalayan var mi canım
Kovalayani kaçiran oldum sanirim
Hep kovaladim hep yakaladım
Çok pis kovalarim
Temiz kovalarim pardon
Benkacan oldum
Kovalayan oldum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar