Birini elde etmek için herhangi bir çabam hiç olmadı. Sadece elde edip düşüreyim sonra dalga geçip gülelim diye önemli noktalardaki kişilerden hoşlanıyormuş gibi davranmışlığım oldu. Onlar da sağolsun birkaç hareketten sonra koşan taraf haline geldiler. Kendileriyle dalgamı geçtikten sonra aşkımız bitti. Amacın evlenme teklif ettirmekti ettirdikten sonra da amacıma ulaşmış oldum oyun bitti. Seviyorsam bir kimseyi kaçmam ama benim ruhuma girebilmesi de zaman gerektirir çünkü anlaşılmaz bir yanım vardır. Bu durumda kovalamaktan yorulmayan bir hissiyatla sevmesi lazım. Ben çok çok sevsem birini kovalar mıyım bilmiyorum. Hep gelip beni bulanları çok sevdim kendi uğraşım olmadı. Ben , beni fazla fazla seveni seviyorum. Diğerlerini değil sanırım.
Çok doğru bir terimdir "kaçan kovalanır"... 19 yaşıma kadar kovalayan, ama olayı çözünce kaçan taraf oldum, ve inanılmaz ise yarıyor, ama aslında taktik şu, hep kaçınca kovalamasi zevksiz olur karşı taraf için, bir var bir yoku oynamak lazım. Önce ilgiyi verip kendine biseyler hissettirir kaçarsan bak nasıl geliyor arkandan 😀 Ama gerçekten seven biri olduğunda ben kaçmam yani kıyamam, ama gerçekten seven biri binde bir oluyor :((
Kaçmaya da kovalamaya da gerek yok. Kadında erkekte bu durumu konuşur, anlaşır birlikte olurlar. Kaçmayı kovalamayı gereksiz buluyorum. Hak ediyorsa hak ettiğini vermeliyiz. Açıkça duyguları ifade edebilmeliyiz. 😄