Kalem tutmayı sevenler. Yazmak size neyi ifade ediyor. Yazmayı sever misiniz?

Söz konusu yazmak olduğunda. Çoğunun kendini iyi hissettiği çoğunun aklındakileri dökmek icin kullandığı ve bir çoğunun söyleyemediklerini yansıtma şekli olarak düşüncelerini kaleme aldığı ve adına yazmak dediğimiz bu beceri düşünce sanatını siz ne sıklıkla yapar mısınız?
Ya da yapar mıydınız?

Siz kaleme alanlardan mısınız?

Kalem tutmayı sevenler. Yazmak size neyi ifade ediyor. Yazmayı sever misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kalem tutmak (yazmak, çizmek okumayı pekiştirmek adına yapilan tüm eylemler ) ruhun vücuda iyi gelme işlemleri, kişinin kendi iyiliği açısından gerekir gereklidir diyebiliriz. Durum böyle iken neden kendimizi düşünmekten alıkoyalım ki.
Insan düşünen bir canlı değil mi? O zaman özümüzü benimseyelim.
Yazalım/çizelim /okuyalım
Güncellemeler
+1 yıl
Yazanlardan bir bukle, bir mısra veya söz alabilirim..
Kalem tutmayı sevenler. Yazmak size neyi ifade ediyor. Yazmayı sever misiniz?
Cevapla