Insan düşünen bir canlı değil mi? O zaman özümüzü benimseyelim.
Yazalım/çizelim /okuyalım

Yazarim kendimi ifade edemedigimde yazarim kendime mektup yazarim 2 yil 3 yil sonraya kizima yazarim ablama yazarim yazmak güzel seviyorum yazmayi...
Ne güzel bir düşünce heleki çağın gerisinde kalmış mektubu elden birakmamak.👏👏👌
Eskiden yazardim sozler siirler artik yazmiyorum
Bu üzücü bir durum. . nedir yazdırmayan ya da yazmana mani olan. o hissi paspas altı yapan nedir ?
Duyguları bastırılmiş özelliklede yıpratılmiş ruhun ilacıdır okumak. Iyi hissettigini yap matmazel. ve yorgunluğa bakma o geçer elbet bir gün sen sana iyi geleni yap.
Zor olmasa amann be basit zaten demek mümkün iken bununla baş etmek edebilmek bence okumaya artı katar.
Yazmaktan fazlası benimki. (Bencilce olabilir ama yazdıklarını yaşıyor gibiyim hisler yani düşünceyle birlestiginde yazmak basit olan taraf)
Tşkr ederim. dusuncen icin
İşte bazen yazmak yaşayamadıklarini da kaleme aldırır. hic tanımadığın bir duyguyu ele almak işte yazmaktaki asıl mana.
Bunu yapabiliyorum.
Bahsettigim düşünce şu aslında. Aldatilan herkes ihaneti kaleme alabilir
Seven herkes gönül alfebesini kullanabilir
Sevilmeyenlerde değeri özlemi pekala anlatabilir kendi hissiyatiyla
Ya bunlardan muafsa yazdığı şeyler hayatında olmamış seyler hissetmedigi duygularsa bu yazmakta bir tik farkli kılar onu
Ben rica ederim görüşlerin için de tekrardan tşkr ederim
🙏😌
😇 rica ederm
Düşündükçe artar kelamlar, evvel eski bu kadar can yakmamıştı selamlar..
Diyerekten kalemindeki kafiyeyi döktüren edebi ruhlu arkadaşımiza diyelim
ve aleyna aleykum selam.
Cevap
0Cevap
Genellikle çizerim, müzik yaparım.
Bazen yazarım ama sadece bazen.
Çizim de kalemle. yazmak deyince bir söz şiir hikaye roman sığdırmak bencillik olurdu. Çizim de güzel kalemle yapılan her şey güzel
Doğru.
Hiç sevmem utanırım yazimdan😂
Insanlar ne der ne düşünür diye yazilmaz zaten.
Kimse senden kusursuz bir şair veya yazar olmanı beklemiyor.
Kendini iyi hissettigin şeyi yap.
Hissetme işidir bu düşünce ehli insanlarin bir becerisi.
Utanmak mi duyguyu hissetmeyenler utansın sen niye utanasin.
Civi yazısı gibi de ondan 😀
Zaten roman yazmıyorum bazen imza gerekiyor orada yaziyorum
Yahu tarihteki bir yaI türünden hic utanılır mi.. ahh matmazel ah..
Hemen kendine gelip yaziyorsun. kendin icin.
bir suç işledim gibi konuştun😁😂
Illa bir terim olucaksa matmazeli ne yapayım katun dersin ben yabancı değil TÜRK um
Suç olur mu bilmem. Ama bir bakış açısı diyorki suç gördüğünde susanlar da suça ortaktır. Yani sen şimdi sir utanıyorsun die içinin sesini dışa vuramiyorsan bence buda ortaklik olur.
😊
Fransiz değilim diyorsun. Eyw. hanfendi.😌
Eyvallah👍
🙏👌
evet severim
👍👏✏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar