Yazı yazmayı seviyor musunuz?

Ben kitap yazmayi cok istiyorummm ama tikaniyorum sanirim hayal gucum eksik ya da duygularimi bilmedigim icin devam ettiremiyorum... benim sorunum ne.,? bi ara yazmaya başladım karmasik bi şekilde oldu 3 sayfa falan anca olmustur heralde.. guzel oldugunu soyluyolar ama toparlayamiyorum ve bir sonuca varmıyorum devami olmuyo..

Bunu aşamaz miyim?

Yazı yazmayı seviyor musunuz?
Cevapla