Sayın üye alttaki sarışına laf atmakla kalmamış 😁😂 yakışıklı erkeğin tanımını da kendi üzerinden yapmış burak özçivit gibi bakar mısınız😆? Not: meteor Türk erkekleri ve kendi halindeki erkekler üzerine alınmasın lütfen 😘
Esmer Türk erkeğindeki bu yersiz öz güven nereden geliyor?
Yalnız doğru dünyanın çoğu yerinde de böyledir. İtalyan erkeğini çoğu ülke kadını yakışıklı sayar. Bildiğin esmer erkekler ki Burak Özçivit de evet çoğundan yakışıklıdır mesela.
Erkekte sertlik kadında zariflik aranır bu doğanın kanunudur. "Kız gibi erkek" denir değil mi öyle zarif duranlara çünkü bu durum kadınlar atfedilmiştir. Dünyanın neresine gidersen git öyle. Vücut yapıp daha yapılı durmaya çalışıyor şu an Amerika'da farklı ülkelerde erkekler neden? Daha erkeksi bir duruş için. Bu erkeklik ile alakalıdır erkekler arasında da daha sert duran kişi daha çok ciddiye alınır diğerini alaya alır umursamazlar.
Tabi bu demek değil ki bu durum sadede esmerlere özel yani her insanda olabilir kıvanç Tatlıtuğ'un oynadığı kuzey karakteri ile 8 numara karakteri mesela bunlar onu karizmatik olarak daha üst düzeye çıkarmıştır çünkü sert erkeği oynadı.
Adam doğruyu söylüyor @Furies çocuğun yüzü kusursuz ama erkek güzelliği değil kadın güzelliği. O dudaklar gözler falan saçlarını uzatsa göğüs taktırsa bu çocuğa hallenecek çok erkek olur :D :D :D
Kendini öven insanların yakışıklığı olduğu nerde görülmüş. Bir insan yakışıklı ya da güzel olduğunun farkında olsa bile mütevazi olmalı. İnsanları küçük düşürmemeli. Ki genelde de öyle oluyorlar. Herkesin bildiğinin aksine hiç burnu hava da yakışıklı erkek görmedim. Genelde hep mütevazi oluyorlar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu çocuğun kafasında var zaten Makedon mudur nedir bu zAten ruh hastası kendini çok yakışıklı sanıyor sürekli anket yapıyor bu fotodaki çocukla ve başka erkeklerle kendini yarıştırıyor
doğrusu siz benim gibi esmer erkekleri daha şirin buluyorsunuz. Neden mi eee çünkü etrafınızda (anne, baba , amca) gördüğünüz ( sevebileceğiniz) İnsanlarda esmer. Yani göze yakın olan gönle yakın olur. 😎 Hergün justin bieber i görsen onu seversin. Ee tabi şirin bulunan erkekte özgüvenli olur.
Doğru söylüyor esmerlik daha erkeksi gösterir. Bu çocuk biraz saçını vs. uzatsa Seksi bir kız gibi olacak neredeyse. malesef türk erkekleri dediğin gibi özgüvenli değil çoğu abazan ve silik tipler :D
Ben türk değilim fakat türk erkeklerin esmer olanlarının çoğu yakışıklı oluyor. Genelde doğulu esmer erkekler pek yakışıklı olmuyor yerine göre değişiyor yani
Benimde yüz tipim sakin ellerim çoğu kızın elinden daha yumuşak ama elime düşenlerle tanıştırayım arkadaşı kimseye yüksekten bakmaz sağlam dyak yememiş belliki..
Türk erkeklerinin %80 i çirkin... %15 i orta düzeyde %5 i yakışıklı bence 😃 Alttaki gorseldeki çocuk kimse cidden yakışıklı değil. Olay ne bilmiyorum ama
yani çirkin olduğu için suç mu adamın düşüncesi? utanmadan meteor türk erkekleri üzerine alınmasnı demişsin. sana göre sadece yakışıklı olanlar mı insan?
En İyi Cevaplar