Sakin kızlardan korkacaksın. Her an patlamaya hazır bir volkanmış gibi tetikte olurlar. Ama sinirli kız zaten bağırır, çağırır, sinirini atar, yorulur, uykuya dalar. Çok tatlı olurlar. :)
81 Yorumla- 11 gü
Ayyyy çok tatlıymış 😂😂 yorulur uykuya dalar ne ya çocuk mu bu
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılben mazoşist olduğum için sinirli kızlara bayılırım hele tokat atmalarına :)
37 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılkeşke sinirli bir kız beni sağlı sollu tokatlasa :) eig içinde teşekkürler.
Soran+1 yılRica ederim. Ben tokatlardım ama buradan anca bu kadar oluyor 😂
Cevap sahibi+1 yılşimdi görüşüm silinecek :)
Cevap sahibi+1 yılatarsan sevinirim :)
Soran+1 yılYok silinmez ben seni biliyorum 1000 lira versen seni döver miyim 😂
Cevap sahibi+1 yılatsana hadi valla merak ettim :)
Cevap sahibi+1 yılsorunu da beğendim :)
+1 yılTam tersi ister kabul edin ister etmeyin herkes sinirli kızları daha çok sever. Sakin sessiz insanlar hep iticidir
51 Yorumla
Soran+1 yılHelal be 😍 işte benim kafadan bir kız daha 😂
Acımasız kızlar 👊👊
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
öfke ile kalkan zararla oturur diye boşa dememişler sakin kız tabi ki her zaman benim gözümde hep zirvede olandır yeri geldiğinde sizi anlayışla karşılayabilir kendisini sizin yerinize koyarak empati yapabilir her görüşü her düşünceye açık olabilir diye düşünüyorum
50 Yorumlaİnsanlar bir şeyleri kavaranken iyi ve kötü olarak karar verir bu yüzden burada sinirli kızlar kötü olarak tanımlanırken sakin kızlar iyi olarak tanımlanır kısaca sakin kızlar denir bunun başaka mantığı yok.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru
sinirli kızlar daha gerçekçi yağmacık değil bütün huyları dökülüyor içten küfür eden kızlara bayılıyorum : )
22 Yorumla
Soran+1 yılAhanda ben
İyice saçmaladınız!
Sinirli olmanın neyi çekicidir veya sakinlik neden tercih edilsin ki?
Kendi gibi olan ve ne istediğini bilen hanımların varlığını hissetmek isterim.70 Yorumla
+1 yılsakinler cok fenadir😂aklinda hep plan yaparlar erkekler neye ugradigini sasirir
35 Yorumla- +1 yıl
sinirli kadinlar tatli dobra genelde sert ve kesin yuz hatlarina sahiptirler cekici olurlar bunlR daha fenadir ona bir kotuluk yaparsin omur boyunca yaptigi seyi unutamazsin
- +1 yıl
cok fena odetir yani
Soran+1 yılİşte bende böyleyim 😂
- +1 yıl
burcun ne😂
Soran+1 yılAkrep burcuyum
Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Nerede ne yapacagini bilen kiz daha iyidir..
Sonucta hep sinirli hep sinirli olursa cekilmez dogal olarak insan olarak da..
Sakin olursa da pek sevilmez aksiyon macera vs olmassa.. :/20 Yorumla
+1 yılKadın narin, naif olduğu için kadindir.. sorunlari erkek gibi karşilayan, erkeğin tepkilerini veren kadın, kadınmıdır sizce?
Kadini seven erkek;erkekten farkli olduğu icin sever.. değil mi23 Yorumla- +1 yıl
Sinirlenen kadinin verdigi tepkiden bahsediyorum.. ne kadar sığ okuyorsun
+1 yılZaten bu zaman da sakin kız mı kaldı yahu?
Hepsi agresif sinirli zaten.24 Yorumla- +1 yıl
Tanışalım mı :)
- +1 yıl
Hayır..
Soran+1 yılHahahaha 😂
- +1 yıl
Neden 😂
+1 yılBilmiyorum ben bagirarak konusan bir kizim acaba seviliyor mu sjsjjs
16 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef bende böyleyim sevilmiyoruz 😂
Soran+1 yılPapaz la pilavın ne alakası var ya ne garipsiniz
Soran+1 yılKördür o kör kfrjfsbj
- Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı.
+1 yılsinirli kızla işim olmaz. hele depresan cart curt piskolojik hap kullananlar amin abi bana uzak olsunlar
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen çok sakin, anlayışlı, hoşgörülü biriyim. Kimse sevmiyor beni. Kırk yılda biri biri damarıma basacak oldu mu da nedense milletin hoşuna gidiyor. İnsanlar rahatsız bence.
41 Yorumla- 11 gü
Bence seven çoook kişi vardır ama soğuk yapiyosundur. Yoksa çok seviliyor
+1 yılYaşasın sinirli olmaaakkk :D :D
20 Yorumla
+1 yılAvril Lavigne sakin bir kadın değil ama umarım sakin kadınlar değildir çoğunluk yoksa evde kaldim😂
10 YorumlaSakin kızlarla istediğini konuşabilirsin empati kurabilir. Sinirli kıza gelince ben de sinirli olduğum için anlaşamayabiliriz.
20 YorumlaBen genelde sakinim, sakin bir yapim var. ama biraz sinirliyim de.. da çok sevenim de var? bu ikisi bir arada da olabilir yani
10 Yorumla
+1 yılHer zaman Sakin kendini bilen ve kuğul karakterler ilgimi çekmiştir.
30 Yorumlaher insanın yapısına göre değişir bence bu yani öyle ''ne derseniz diyin bu kazanır'' tarzında bir şey demek biraz aptalca
10 YorumlaSakin kız güzeldir ama bir limit vardır oraya kadar güzel sonrası tad vermez
10 Yorumla
+1 yılgöğsüne veya dizine uzanıp kafa dinleyemedikten sonra napayım ben o kızı...
10 Yorumla
+1 yılben çok sinirli biriyim ve beni seven insanlar çoktur sevimli olduğumu soyluyorlar
10 YorumlaYerine göre davranan insanlar.. her duruma da sakinlik gösteremeyiz..
10 Yorumla
+1 yılsakin kadınları severim ben çok çabuk sinirlenirim sakin kalıp alttan alırsa gayet iyi anlaşırız
20 Yorumla
+1 yılArsız olacan bu devirde terbiyeli kızlar zor sevilir 🙄🙄
20 YorumlaDuruma göre ama canlı kızlar sevilir. Kıpır kıpır olanlar yani
11 Yorumla- 11 gü
Yaaa yürü git 😂 ergenlikteysen evet sevilir de kıpır kıpır ne ya
+1 yılTatlı görünümlü olup arsız olmasında nasıl olursa olsun.
Üniversite hayatım boyunca 4 yıl ömrümü çürütmüş yazık.10 Yorumla
+1 yılSinirli kızları sevin. Sakinleri sevmeyin. Sinirli kızlar o anda sinirini boşaltır rahatlar ama sakin kızlar öyle değildir. Onların gözü intikam intikam intikam.
11 Yorumla- 11 gü
Ayyyy ne kadar kötü kalplisin. Önyargıya bak ya
+1 yılKesinlikle, ama kesinlikle sakin kızlar, sakin olmayı hep sevmişimdir, sinirli olmak itici gelir çünkü
30 Yorumla
+1 yılKadın da sinirli olursa kim yatıştıracak erkeği?
137 Yorumla- +1 yıl
senin sinirin benımki kadar olamaz yarışma derdim o yüzden arkadaşa katılıyorum git annen yatıştırsın seni :)
- +1 yıl
Terbiyesizlik yapmayın kadinliginizi bilin keza siz de sözde anne olacaksınız
- +1 yıl
benim anneliğim seni ilgilendirmez olucağım dediğin gibi daha olmadığım bir duyguyu da yoramam gayet yerinde kullanılmış bence çünkü çok itici geliyorsunbana kusura bakma
Soran+1 yılHuriyeli sen gerçekten huriyeli misin 😂 bak ciddi soruyorum bunu
- +1 yıl
Kızım böyle olduğunuz sürece daha coook aranirsiniz siz size birşey diyim herşeyden önce efendi olacaksın anladın mı öyle anlamadığın o beynini yoramadigin şeylere yorum yapmayacaksın.
Soran+1 yılBişey mi dedim huriyeli misin dedim 😂
- +1 yıl
efendiliği sebdeb öğrenecek halim yok yürü git bir işine
- +1 yıl
Sen önce bir ikile ben ikilerim canını sıkma sen
- +1 yıl
sen ilkin karşında ki nini canını sıkma ne haddin var ki doğru konuş bak önüne yürü ense traşını görelim dicem de tipin de yoktur senin tamam alınma demiyorum
- +1 yıl
Kardeş samimi birşey sormak istiyorum. Bu görüşün neresi seni bu denli gerdi? Samimi ol bende samimi cevap verecem sana söz.
- +1 yıl
germedi geremz saçma sadece
- +1 yıl
Ya benim demek istediğimi yanlış anladın, ya da kafan başka bir yere kaydı. Demek istediğim şu, hani yapı itibari ile bilirsin erkekler daha agresif bir yapıdadır. En azından sevdiği kadın ya da yakın bir kız arkadaşı sakinliğini koruyabilirse hersey daha güzel olmaz mı? Bunları düşünerek yazdım sen ne düşündün bilmiyorum. Sahsen ben agresif ama sabırlı bir insanım ama kız arkadaşımın ya da sevgilimin daha sakin olmasını ve sinirli anlarımda beni yatistirmasini isterim. Ha sizin duygularınız yok mu? Eyvallah ona lafımız yok ama benim kastettiğim şey inan bu değildi ne çıkardın anlamadım.
- +1 yıl
ha birde türkçe anlamındaki siniri öğrenmeni istedim
Soran+1 yılHuriyeliye bak sen helal yiğit erkek yürü sen yürü adamsın 😂 yatıştıramaz kimse seni sen bu sinirle dağları devirirsin jrjgssjgd
- +1 yıl
Kadınlar da sinirlenebilir fakat ben karşımda daha sakin birini isterim anlatmak istediğim budur.
- +1 yıl
kusura bakma ben hep sakinleştirirdim ve hiç birine sakin ol demedim istersen bak umrum değil ama
- +1 yıl
Sakinleştiriyorsan güzel zaten problem yok
- +1 yıl
anladık
- +1 yıl
Eee kaldı mı kafanda aydınlanmayan bişey? Anladın mı şimdi nedir ne değildir?
- +1 yıl
ama sinirliysem fenaa sinirlendiririm
- +1 yıl
Oldu o zaman
- +1 yıl
ukalşalık taslama bana
Soran+1 yılKızıştı buralar kavga var 😂😂
- +1 yıl
kavga yokta uyuz arkadaş sanırım
- +1 yıl
Senin gibilere ukalayim kardeş var mı seni alakadar etmez
- +1 yıl
git o zaman aynaya bak en ukalı tavırları kendın hjakkediyorsun beni zorlama bysss
- +1 yıl
Allaha emanet
- +1 yıl
etme seni görmeden ölmek istiyorum
- +1 yıl
Kardeş bana garezin varsa yaz özelden çözelim sende rahatla bende baydın beni harbi baydın
- +1 yıl
yaw git özelden yazsan cevep vermem
Soran+1 yılHahahaha
- +1 yıl
Kardeş benim bir derdim yokki sana yazayım garezi olan sensin belliki.
- +1 yıl
KES BE
- +1 yıl
Ya kızım derdin ne senin derdin düş yakamdan l*n
- +1 yıl
defol sus ben de susayım
sinirli olucak her şekilde kendisini savunabileck biri daha çok sevilir :D :D
20 YorumlaOlayın bir dengesi vardır iki karakter ile olmaz benim görüşüm.
20 Yorumla
+1 yılçünkü erkekler kendini savuna bilen kızları sever ne kadar da sevmem deselerde
10 YorumlaRebeccah daha çok sevilir
12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha 😂😂😂 sevdim bunu
Gizli Üye(36-45)+1 yılSinirli sert erkeksi kaslı uzun boylu kadınlar favorim.
10 YorumlaSinirli kızlara tahammül edemiyorum
30 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sakin kızlar tercih sebebidir..
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 536 cevap paylaştı. Sinirlinin sinirini mi çekecem.
20 Yorumla
+1 yılsakinleri severler tabiki ama aşırı sinirliyim
10 YorumlaKızlar her halükarda sevilir
20 Yorumla
+1 yılBunun yanıtını bende merak ediyorum
10 Yorumla
+1 yılSakin kızlar daha çok sevilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSinirli kızların çenesi çekilmiyo ya aman aman :D
258 Yorumla
Soran+1 yılNapalım içimize atıp ölelim mi bende böyleyim 😂
Cevap sahibi+1 yıldır dır dır abooo aboo :D
Soran+1 yılAman sende be sevmezseniz sevmeyin 😂 çok ta önemliydi
Cevap sahibi+1 yıldemi o yüzden böyle önemseyip sormamalısın takmamalısın :D
Soran+1 yılDöverim seni çocuk 😂😂
Cevap sahibi+1 yılaa demeyi unututm birde şiddet yanlıları ne kadar kaba :D
Soran+1 yılAz bile 😒
Cevap sahibi+1 yılama bazı kızlar sinirlenince tatlı oluyo nadir yani ama çoğu cadı gibi :D
Soran+1 yılİyi oluyor
Cevap sahibi+1 yılsusturmak için düğmede yokki çat off düğmesine basasın :D sinirli kızsların inadı fazla oluyormuş çok inatcıymış :D
Soran+1 yılÇok beklersin sen daha o düğmeyi size müstehak 😂 sen kendine bak fişle fişle sonra sinirli de
Cevap sahibi+1 yılbişey yapmaya gerek olmuyoki bak mesela birşey yapmadan sen hemen sinirlendin :D
Soran+1 yılAmaaan sende
Cevap sahibi+1 yıldemi ya bende nediyorum senin gibi sakin birisine bu denirmi ne kadarda ayıp etmişim :D
Soran+1 yılBak şimdi bak kendin laf sokup duruyorsun ben bişey dedim mi dersem çatlarsın ortadan iki ye 😂 sus kabul et
Cevap sahibi+1 yıleywah morali sinirlendi en iyisi kızdırmamak yoksa en büyük silahıını kullanıcak :D bu silahı dırdır silahıdır genellikle erkekelrin üstünde kullanılır ve ölümcül hasara yol açar tanımıda yaptım bak :D
Soran+1 yılAyy abart abart şimdi boş konuşma dırdır dan kim ölmüş sen abartıyosun biraz da ayrıca ben dırdır yapmadım olanı söyledim napim susiyim mi herşeye slk gibi 😒
Cevap sahibi+1 yıltamam özür dilerim kırdıysam ben maksat zaman geçsin diye yazıyodum neyse
Soran+1 yılHahahaha
Cevap sahibi+1 yılnoldu birden yüzün güldü :D
Soran+1 yılGülerim be sana mı sorcam 😏
Cevap sahibi+1 yılbende cadılıkda var demeyi unuttun sanırım :D
Soran+1 yılHeee psikopatlık ta var biliyo musun kafam atınca jiletliyorum gözüm görmüyor deneyek istersen 😂😂
Cevap sahibi+1 yılaman aman kalsın daha gencim daha hayatımın baharındayım :D
Soran+1 yılAferim.
Cevap sahibi+1 yılbenim psikopatlığım dahja fazladır ranger bindireyim seni bakalım binermisin? hodri meydan :D
Soran+1 yılBinerim ulan ne var ranger da 😂
Cevap sahibi+1 yılsen korkudan kollarımı sıkar kan akışımı durdurur öteki tarafa yollarısın beni :D
Soran+1 yılYa bir git ya 😂😂😂 okadar da değiş saçmalama 😂 hiç te korkmam o benden korksun
Cevap sahibi+1 yılboşver en iyisi discoya bineriz hani dönüyo ya gerçi ondada miğden bulanıp üstüme kusma riskin var ama en azından ötekine nazaran daha iyi :D
Soran+1 yılDiscoya bineriz yalnız cümleye bak hahahaha 😂 ya oğlum sen ne ayaksın ya 😂 çok güldürdün beni
Cevap sahibi+1 yılİstersen kızdırabilirimde sen bilirsin yani şikayetciysen eğer :D
Soran+1 yılYooo beni bağlamaz ben keyfime bakarım 😂
Cevap sahibi+1 yılevet geldim nerede kaldık :D aynen bende keyfime baktım mesela çok iyi güldüm biraz sinir etmiş olabilirim ama kötü bir niyetim yoktu :D hakkını helal et :D
Soran+1 yılHelal ossun
Cevap sahibi+1 yılhelal olsun de ossun ne kabul etmiyorum bunu :D
Soran+1 yılOssun 😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılOsdeğilim sensin o ossun :D benimde ossun o zaman herşey karşılıklıdır :D
Soran+1 yılMshcshhdzvnjsxasdagnfdv
Cevap sahibi+1 yılbak bak birde eksi vermişler bana gördünmü :D
Soran+1 yılKim diyor onu yalan 😂
Cevap sahibi+1 yılbende onu sen sanmıştım bak eksi kaybolmuş + gelmiş bana + vermişsin günahını aldım boşa :D
Soran+1 yılBen hep artı vermiştim bir kere sen Körsun 😂
Cevap sahibi+1 yılaynen ben yanlış görmüşüm :D gel buraya gel gel yakaladım seni niye eksi veriyon cadı anlamadığımımı sandın :D
Soran+1 yılSus kız döverim seni 😂😂 ben öyle şeyler yapmam
Cevap sahibi+1 yılne kızı lan hayırdır :D benim gibi sert haşin bir yumruğuyla öküzü bile deviren adama nasıl kız dersin :D aferim hatanı anlamış eksiyi + yapmışsın :D:D bunu okudakdan sonra inadına - vericeksin değil mi :D
Soran+1 yılAy öyle mi kız ayool 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yıltamam şımarma :D yalnız 2 saattir geyik yapıyomuşuz ha daha doğrusu sataşma desek daha iyi olur :D
Soran+1 yılBana bak terelelli ben şımarmam şımartırım benim asabımı bozma yumruğu bir vurursam hoplatırım ona göre hadi kaybol 😂
Cevap sahibi+1 yılterelelli ne la :D ossun sen terelelli :D
Soran+1 yılHadi yürü git ense tıraşını görelim olmuş mu olmamış berber notunu verecem 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılbak bak laflara bak artist :D al o zaman buda benden sana :D azdan az çokdan çok gider :D
Soran+1 yılSensin artist 😂 ay sıkıldım yeter bu kadar bu ne ayol
Cevap sahibi+1 yıltamam tamam gidiyorum bu tatlı sataşma bitmez sen yeterki sinirlenmede :D sohbet için teşekkür edeirm iyi zaman geçirdim başka sorularda denk gelirsek yaparız yine geyik hadi iyi akşamlar :D
Soran+1 yılİyi akşamlar pikaçu 😂😂
Cevap sahibi+1 yılsaol Mrs. cadoloz sanada iyi akşamlar :D
Soran+1 yılCadoloz mu 😂😂 üzdün slk şey seni. Hadi by 😂
Cevap sahibi+1 yılbişey olmaz safım hadi bye :D
Yatakta sinirli sosyalitede sinirsiz
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
+1 yılEdepliler bir sıfır öndeler
10 Yorumla Umarım sinirlidir jsjs
10 Yorumla
+1 yılyerine göre davranan insan
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSakin. Dırdır yapanlar pek sevilmez
20 Yorumla
+1 yılSakin kızlar seviliyor
10 Yorumla
+1 yılsakin olsun..
delilerle yeterince uğraştım..10 YorumlaHiç böyle düşünmedim.
10 Yorumla
+1 yılTabiyki sakin aklı başında☺️🌹
10 Yorumla
+1 yılSinirliler güzel oluyor
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 847 cevap paylaştı. Sıcakkanlı sakin kızlar
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılakıllı mantıklı ağır kızlar
20 Yorumla
+1 yılben sinirli kız severim. hırrr
30 Yorumla
+1 yılBen sakinim..
10 Yorumla
+1 yılsakin sanirim
10 Yorumla
+1 yılSinirli daha ateşli olur
20 Yorumla
+1 yılSakinler
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılsakin
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 715 cevap paylaştı. Sakin dir tabiki
10 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar