Ben sempatik grubuna giriyorum illa bir kız erkek ilişkisi olacak gibi düşünmem doğal olurum. Ama arkadaşım var o genelde sessizdir, sorulmadan konuşmaz ortamın izleyicisidir.
Peki hangimiz daha çekici sizce?
Sempatik kızlar daha çekici
Mesafeli kızlar daha çekici
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sempatik kızlar mı yoksa mesafeli, gizemli tavırları olan kızlar mı daha çekici?
Sempatik kızlar demiş çoğu erkek sonra sevdigi kadın baska bir erkege de sempatik gösterdiği zaman neymiş efenim kötü kızmış! Önce ne istediğinizi bilin. Sempatik deyip sevgilinizi diger erkeklerden uzak tutma çabası ımmm çok çeliskili..
elbette sempatik ama herkesle kakara kikiri olan biri de çekici olmaz ayarı tuturmak gerekir. mesafeli olmak sizi gizemli yapmaz onuda belirteyim, neden bu kadar çok oran aldı, özellikle kadınlardan, anlamış değilim :D
bilmem ki reis yha kız arkadasım yok bilemiyorum zaten benim gibi hayattan nefret eden birinin kız arkadasının olmaması normal ruh halim bir canavardan farksız
Ben hemen ortama ayak uyduramıyorum, çekindiğim için mesafeli davranıyorum ama arkadaşlarımlayken gayet samimi, konuşkan biriyim. 🤔 Bilemedim hangi gruba girdiğimi 😂
Sempatik kızlar daha hoş bulunur ama bu bir gerçek sakin kızlar biraz daha güzelse çekici bulunur he çirkinse istediği kadar sakin olsun dili tutulsun çekici olamöaaz
En İyi Cevaplar